Kalandvágyból írtam egy játékot a LibGDX nevű Javás multiplatform frameworkkel, és most készülök a publikálásra Google Playen, Apple Store-on és Steamen.
A Windows változathoz a "packr" nevű programmal készítettem futtatható csomagot, ami fogja a .jar-t, mellérak egy JRE-t és gyárt hozzájuk egy pici .exe-t, ami elindítja az egészet.
Ahogy az szokott lenni, "az én gépemen működik".
A Steam review viszont tegnap visszadobta a buildet azzal, hogy a virustotal.com-on 64-ből 3 antivírus szerint valami nem stimmel vele.
Ezt a linket küldték: https://www.virustotal.com/#/file/f94c063ff3098b1905996ff9ff03c1c2cc099…
Furcsa, hogy teljesen idegen .exe neveket látok csak, viszont felismertem két játéknevet közöttük, amiket szintén ezzel a LibGDX frameworkkel csináltak, és csak tippelem, hogy szintén packr-rel csomagolták, merthogy a packr-t ajánlja a LibGDX és ugyanaz a csapat fejleszti, és igazából azzal az .exe-vel van gond, amit a packr készít. (Írtam a kollégának, de még nem válaszolt.)
Nekem ez az első ilyen kísérletem, és kicsit elkedvetlenít, hogy közvetlenül a célszalag átszakítása előtt ment kavics a cipőmbe. Akadnak alternatívák: régebbi packr használata, esetleg packr helyett Launch4j, vagy másik Windowson buildelni (bár a saját gépem mindenki szerint vírusmentes, és ismerősök, akik kipróbálták a Windows verziót szintén rendben találtak mindent), de azon se lepődnék meg, ha másik JRE-vel változna a helyzet. Sajan ilyen téren egyáltalán nincs tapasztalatom.
A Steam szerint ez nem feltétlenül ok arra, hogy a játékom kiadatlan maradjon, de én azért szeretném elkerülni az ilyen hamis riasztásokat is.
Van valakinek ötlete?
- 603 megtekintés