Van néhány WAV fájlom, amik egy régi 8 bites számítógép betölthető programjait tárolják.
Továbbá van egy javascript alapú emulátorom, ami az AudioContext segítségével be is tudja tölteni ezeket.
Valamint jelenleg ehhez az emulátorhoz létezik néhány MP3 fájl is, amiben szintén a géphez tartozó programok vannak tárolva, és ezeket is be tudja tölteni az emulátor.
A feladat az lenne, hogy én is tudjak MP3 fájlt generálni a létező WAV fájlomból úgy, hogy ez az emulátor be tudja tölteni.
1 - Azt már megtapasztaltam, hogy az AudioContext objektumnak van egy 'sampleRate' paramétere. Ha ez az érték nem azonos a wav fájl sampleRate értékével, akkor az emulátor nem tudja beolvasni. Ha azonos, gond nélkül betölti.
2 - Érdekes módon, ez a 'sampleRate' paraméter az mp3 fájlok esetén nem azonos az mp3 fájlból killvasható értékkel. Az AudioCintext objektumban ez 48000, míg az mp3-nál a ffprobe parancs 44.1kHz-es értéket mutat.
A parancs, amivel jelenleg próbálok konvertálni:
lame -s 44.1 -b 96 -q 9 -m m program.wav program.mp3
Az ffprobe mind a működő mp3, mind az általam konvertált mp3 esetén ugyanazt az információt mutatja:
..., bitrate: 96 kb/s
Stream #0:0: Audio: mp3, 44100 Hz, mono, fltp, 96 kb/s
A minta mp3 fájlt mégis gond nélkül betölti az emulátor, az enyémet meg nem.
Van ötletetek, hogyan tudnám mp3 formátumba konvertálni a wav fájljaimat, hogy továbbra is működjön a betöltés?