Központi dokumentum és adatkezelés

 ( tourer76 | 2017. augusztus 21., hétfő - 15:58 )

Sziasztok!

A következő kérdéssel fordulok hozzátok: adott egy alapítvány 4-500 munkavállalóval, 7-8 telephellyel. A termelés eddig érdeklődés esetén telefonon lett lekérdezve a munkahelyi vezetőtől. Eléggé esetlegesen. A dokumentumainkat, nyomtatva személyesen, vagy szkennelve emailben juttattuk el a távoli telephelyekre. Sok dokumentumnál ez sok emailben sok melléklet....

Az új vezetés megbízott egy olyan rendszer felderítésével, amiben, (ftp szerűen) egy marék doksit könnyen fel lehet tölteni, majd a másik oldalon akinek jogosultsága van, az letölti. Esetleg a feltöltött excel-ből grafikont készít és azt mobilon is meg lehet nézni bárhonnan. Jogosultsági szinteket kezeljen, és mindezt egy webfelületen keresztül, és minden fájl a helyi szerverre tárolódik.

Hardvernek van egy Elastix-es telefonközpontunk, ami alig van kihasználva, szóval elbírná még ezt is.

Ezen szempontok figyelembevételével várok javaslatokat.

Köszönöm!

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Szia!

Owncloud/Nextcloud
Alfresco

így hirtelen ezek jutottak eszembe.

Üdv,
Zoli

> Hardvernek van egy Elastix-es telefonközpontunk, ami alig van kihasználva, szóval elbírná még ezt is.
Nagyon-nagyon rossz ötlet.

Keríts külön erőforrást a megoldásodnak. Ha nem kell nagyon szofisztikált dolog, akkor Zoli által említett Nextcloud jó ötlet lehet (verzióváltásokkal és felhasználókat kezelő pluginek váltogatásával viszont vigyázz).

Csak nem a legutóbbi Owncloud upgrade vs LDAP plugin akcióra gondolsz? :)

google drive for business, onedrive for business.
Ha "rettegsz" a cloudtól akkor pedig Sharepoint vagy Samba.
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház

Nonprofit alapítvány? Akkor jó eséllyel ingyen adunk SharePoint Online + OneDrive for Business licenceket, dobj PM-et.

-- a Microsoftnál dolgozom