X: (telefon csörög, de nem veszi fel)
- gelei blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1353 megtekintés
Hozzászólások
Én a második „A” után nemet mondtam volna, majd piros gomb.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Oké, de te nem tudod, mi van a [...] helyén. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak nem ingyen sör volt? :))
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Orokelet
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A: Feltarthatom még egy percre?
X: Utasbiztosítás?
A: Igen, azt szeretném...
X: Nézze, az utóbbi 5 hívásom mindegyikén megkérdezték, én pedig közöltem, hogy 1999. óta folyamatosan aktív az Önöknél lévő VISA kártyámon. Érdemes lenne korszerűsíteni a CRM megoldásuk termékajánlási részét.
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Érdemes lenne korszerűsíteni a CRM megoldásuk termékajánlási részét.
Az (sok) pénzbe kerül. Utasításba adni hogy mindenkinél mindig kérdezzenek rá, az ingyen van. Az ingyen az sokkal fontosabb mint az ügyfélnek okozott kellemetlenség. A meglévő ügyfél úgysem fog emiatt váltani mert ez nem akkora stressz ami ezt kiváltaná, a váltással járó macera az ennél nagyobb stressz. Tehát CRM beruházásra (emiatt legalábbis) nincs szükség. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"A meglévő ügyfél úgysem fog emiatt váltani" - közben meg csendben jön a szép, új Fintech világ és...
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Arra nem ezek miatt az apróságok miatt váltasz majd, hanem a hype miatt. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"a váltással járó macera az ennél nagyobb stressz." - Ennek a macerának az esetleges csökkenésére gondoltam.
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebben nem biztos, hogy igazad van: manapság úgy tűnik, az ügyfél egyre kevésbé hajlandó elégedettségi visszajelzést adni, így valójában a pofáraesés már benne van a csőben. Ha elégedetlenek az ügyfelek, akkor nem reklamálni fognak, hanem szép csendben továbbállni - és ott álldogál a szolgáltató, hogy a net promoter score az egekben van, és mégis fogy az ügyfélbázis.
A saját példámnál maradva, ezt az élményt nem feedbackeltem vissza a banknak, cserébe a konkurensek ajánlatait már átböngésztem.
Ha véletlenül olvasnátok ezt, ugyanitt CRM licenc és bevezetési projekt eladó. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Múltkor a Telenort hívtam fel, mert faterom előfizetése is az én nevemen van és gyanus volt, hogy mindig annyira hamar elfogyott róla a pénz, mondom itt valami nem stimmel. Az megérne egy külön misét, hogy milyen nehéz személyes ügyintézőt találni a 1220-as számon (régen elég volt 1-es majd 0 gomb), de végül némi keresgélés után megtaláltam.
Elmondtam a problémámat és azt mondja, hogy utánanéz - kiderült, hogy egy olyan díjcsomagban van, ami réges rég nem is létezik papíron és azon nemcsak percdíj hanem kapcsolási díj van. A hölgy magától felajánlotta a legolcsóbb szolgáltatást, aztán akkor lepődtem meg amikor mondja, hogy mivel azt mondtam, hogy csak telefonálásra használom és ez egy butatelefon akkor nem szeretném-e, hogy kikapcsolja az előfizetés nélküli Mb/Ft számlázású internetet is-e, mert ha a telefon olyan, hogy ott a wap gomb és véletlen megnyomom akkor az súlyos összegeket húzhat le a számlámról.
Szóval tudnak néha hasznosat is mondani valóban. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én mindig mindenre azt mondom, hogy nem érdekel. Kivéve 1x :-). Bank, hidegmarketing, azt mondják remek ajánlataik vannak, szívesen várnak egy beszélgetésre. Mondom, hogy jó, engem csak 1 dolog érdekel mostanában, ahhoz értenek-e? Igen. Mondom, 1x van kutyavásár, akkor elmegyek, oké. Megbeszélünk egy időpontot egy fiókban, meg egy ügyintézőt.
Időpontra ott vagyok, ügyintézőt keresem: szabadságon van. Miért jöttem? Mondom, én nem tudom, mit akarnak tőlem, hidegmarketingen beszéltük meg, hogy valamit ajánlani akarnak. Plusz van a téma ami engem érdekelne. Ja, azzal ebben a fiókban nem foglalkoznak :-). És egyébként akkor elmondanák, hogy miért kerestek meg? Azt ők nem tudják :-).
Még dühös sem voltam, mert úgy beszéltem meg az időpontot, hogy útba essenek. Ilyen tapasztalat megérte azt a 20 percet :-).
Rá néhány hétre jön tőlük egy generikus marketinglevél: remek céges számla ajánlataik vannak, amire át szeretnének csábítani. Majd meggondolom...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na ez lol :D Nekem hasonló volt, egy állás ajánlattal rángattak be, de mire odahívtak, már rég ki is volt rúgva az egész stáb.
--
openSUSE 42.1 x86_64
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni