- asch blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1389 megtekintés
Hozzászólások
Remélem holnap behúzza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerencsére az F1 nem arról szól, hogy egy időmérős kört össze tudjon valaki rakni. Raikonnen a versenyeken rendszerint elvérzik akkor is, ha jó helyről rajtol. Monacoban a P1-ből rajtolva nagyon bénának vagy szerencsétlennek (lásd Ricciardo esete) kell lenni, hogy ne nyerj. Ettől függetlenül pénzt nem tennék arra, hogy nyerni fog.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
külömbenis: alfonzó a nyakával tör diót :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tán nem értesz egyet azzal, amit írtam?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem vagyok én jós
a végén meg általában felébredek, ha egyáltalán rájövök, hogy pont ma kéne nézni :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Odds kérdése minden. Ha úgy állnak a számok akkor én fogadok Raikkönenre is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Időjárásjelentést kell előtte nézni, mert régi népi bölcsesség:
"Ha esik, Raikkonen a falban!"
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerencsére nem tettem rá. Pont azt hozta, amire számítottam.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szándékosan idő előtt hozták ki, hogy a Vettel mehessen még pár gyorsabb kört, és elé jöhessen vissza. Az ilyenek miatt komolytalan az egész :(
--
♙♘♗♖♕♔
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rátettem egy kisebb vagyont és ezért inkább megbundázták a rohadékok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És ezért kapott utána 20 másodpercet, majd a Safety után is majd 10-et Vetteltől.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyilvánvalóvá tették számára, hogy Vettelt favorizálják. Ezek után minek erőltesse?
--
♙♘♗♖♕♔
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tegyük fel, hogy igazad van és direkt szúrtak ki vele. Bár szerintem nem és most a Rajki-fan Wéber is arról beszélt, hogy szerinte sem. De tételezzük fel...
Nyilvánvalóvá tették számára, hogy ő egy másodhegedűs. Egyrészt azért tűrik meg, mert Vettel mellé nem akarnak igazi riválist, másrészt viszonylag olcsó, harmadrészt elfogadja, ha neki a második számú pilóta szerep jut.
Sajnos az egész pályafutása erre predesztinálja. Akkor miért duzzog, ha pontosan arra használják, amire felvették? Ráadásul egy Ferrarinál akarja ezt számon kérni, amiről mindenkinek köztudott az, hogy van az első számú pilóta és van a segédje?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Sajnos az egész pályafutása erre predesztinálja."
Ez baromság. Véletlenül senkiből nem lesz világbajnok.
--
♙♘♗♖♕♔
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, nem is véletlenül lett belőle, hanem azért, mert Massa az utolsó körökben szépen elengedte. Ha nem engedi el, Alonso vagy Hamilton a világbajnok, akik 1 ponttal mögötte végeztek abban az évben.
Sajnos - egyesek szerint legalábbis - pont azért volt morcos most Raikkonen, amit Massa-val csont nélkül eljátszottak. Érdekes, akkor ezzel nem volt baja.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az lenne fura, ha nem lenne morcos. Ilyen az ember, ha mással csinálják nem ugyanaz mintha vele. De tudtommal nem szólt egy rossz szót sem, csak éppenséggel fancsali képet vágott. Mert fegyelmezett csapatjátékos ő, de mégis szeretne nyerni is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Inkább csak azt próbálta elhitetni, hogy meg tudta volna nyerni ezt a versenyt. Szerintem nem. Vettel végig ott volt mögötte, fel is tartotta. Azért nem ment közelebb, mert nem tudott volna előzni, viszont ha közel marad, akkor agyontossza a gumijait. Ha Raikkonen meggyőzően vezetett volna, Vettel nem tudja egy-két körrel megfogni.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezen a pályán addig tartja fel amíg akarja. Szerencsésebb taktikával megnyerhette volna a versenyt. De mások is rosszul jártak a korábbi cserével, valószínűleg a Ferrarinál azt hitték ez lesz a jobb taktika. Nem lett.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Massa nem engedte el. Úgy látszik már nem emlékszel a versenyre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát persze, hogy (szó szerint) nem :D
"Felipe Massa sacrificed a potential second win at his home race to make his team mate champion and finished second ahead of Fernando Alonso. [...] Ferrari got Raikkonen ahead of Massa by having him stop later. [...] Massa did his duty and finished second with Alonso third."
Massa megtette amit vártak tőle. De megtehette volna, hogy nem engedelmeskedik. Persze annak a következményei beláthatatlanok lettek volna a karrierje számára. Massa nélkül - aki végig gyorsabb volt Raikkonen-nél az időmérőn és a versenyen is - Raikkonen sosem lett volna világbajnok.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"aki végig gyorsabb volt Raikkonen-nél az időmérőn és a versenyen is"
Nem. A Q2-ben Raikkonen volt a leggyorsabb.
Nem. A versenyen is övé volt a leggyorsabb kör.
Az igaz, hogy akkor is pont ugyanazt játszották el Massa-val meg vele, mint most vele meg Vettel-lel.
--
♙♘♗♖♕♔
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, csak akkor még kicsit más volt a helyzet:
- Q3-ra megtankolt autóval mentek, Räikkönen és csapata pedig gyakran beáldozták az jobb rajthelyez a több benzinért.
- Brazíliában a pályán is lehet előzni, szóval nem tudjuk mi lett volna ha a csapat szól hogy meg kell előzni Massát a címért.
De a Ferrari is nyilván meg akarta fordítani a sorrendet, nem kérdés.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez butaság. A Ferrari biztos, de szerintem a többi csapat is mindig az elől levő pilótát hívja ki elsőként. Kivétel lehet, hogy akad, de ritka.
--
"Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live." John F. Woods
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt most azért nem ennyire egyszerű, olvasd el Farkas Péter elemzését. Én is Kimi fan vagyok, de nem tartom őt a legjobbnak.
Az biztos, hogy ha Ferrari azt szerette volna, hogy Kimi nyerjen, mert megérdemli vagy mittomén, akkor el tudták volna intézni, de nem tették. Mást állítani nagyon nehéz spekuláció nélkül.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"az F1 nem arról szól, hogy egy időmérős kört össze tudjon valaki rakni" vs "Monacoban a P1-ből rajtolva nagyon bénának vagy szerencsétlennek (lásd Ricciardo esete) kell lenni, hogy ne nyerj"
:)
Az F1 tényleg nem arról szól, hogy egy időmérős kört össze tudjon rakni valaki:
Räikkönen 2012-ben a Lotus csapat versenyzőjeként megdöntötte Nick Heidfeld rekordját, mivel minden nagydíjon célba ért, és 20 futamból 19-en pontot szerzett. 207 ponttal összetettben a 3. helyen végzett visszatérése évében. Bizonyára ebben az évben egyik versenyen sem esett az eső :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
21:33 a Honda mily' égő más sportban is
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Räikkönen simán elmehetne valamelyik terminátor filmbe, azzal a fapofával amiket vágni szokott :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni