Úgy néz ki, hogy a Vultr felezte az árait... kíváncsi vagyok, hogy ez milyen lavinát indít meg az olcsó VPS piacon... :)
- 4769 megtekintés
Hozzászólások
nekem nem úgy tűnik, mintha olcsóbb lenne,mint eddig
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért, neked mennyibe kerültek a VPS-ek februárban? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
bocsi, múlt héten néztem, de már nem februárban :)
szerk: egyébként én OVH-nál fizettem elő egy VPS-re. hosszas mérlegelés után azt tűnt a legjobbnak ár/érték arányban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy fecske még nem csinál nyarat :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát... az utóbbi három évben mindenki beállt arra a költségszintre, ami durván a $10/GB memória határozott meg... most ez $5/GB lett a Vultr esetén, a többieknek erre kell valamit reagálniuk... nem hinném, hogy a Vultr ne számolta volna ki a megtérülést és három év alatt volt ennyi árcsökkenés a hardvereket tekintve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lazán kapcsolódik, de 2-3 hónapja van két VM-em a Scalewaynél, egész jól muzsikálnak az ARM alapú 3 USD / 2GB gépek :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Benchmark volt, ugye?! Ha nem, akkor itt az idő egy benchmark-ra! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mit benchmarkoljak? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
python -m test.pystone 100000
még mindig csak bankkártyával lehet fizetni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk a pystone minden, csak nem rendes HW benchmark (különösen, hogy ARM-ről van szó, amire a python tudtommal nincs túlságosan optimalizálva), de az látszik, hogy nem a CPU a nagy erőssége:
root@xxx:~# python -m test.pystone 100000
Pystone(1.1) time for 100000 passes = 7.61536
This machine benchmarks at 13131.4 pystones/second
Szerk: Igen, bankkártyával lehet fizetni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igazából mindegyik benchmark subjektív. Én pythonos programok futtatására használnám elsősorban a gépet, így számomra talán ez a legrelevánsabb.
ugyanez a vultr-on:
$ python -m test.pystone 100000
Pystone(1.1) time for 100000 passes = 0.344335
This machine benchmarks at 290415 pystones/second
de köszi a futtatást, legalább tudom, hogy egy szálon hasonló sebességre számíthatok, mint a chip-en:
$ python -m test.pystone 100000
Pystone(1.1) time for 100000 passes = 6.49
This machine benchmarks at 15408.3 pystones/second
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Arra akkor valóban nem az ARM a legjobb megoldás, az látszik :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugyenez az alap contabo csomaggal:
python -m test.pystone 100000
Pystone(1.1) time for 100000 passes = 0.892503
This machine benchmarks at 112044 pystones/second
Üdv,
N.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van egy regebbi fizikai gepem naluk, Via nano U2250 (1.6Ghz) processzorral:
$ python -m test.pystone 100000
Pystone(1.1) time for 100000 passes = 2.27959
This machine benchmarks at 43867.5 pystones/second
Van egy osregi hetzner.de-s vps-em:
python -m test.pystone 100000
Pystone(1.1) time for 100000 passes = 0.84
This machine benchmarks at 119048 pystones/second
Van egy ilyenem is:
python -m test.pystone 100000
Pystone(1.1) time for 100000 passes = 1.17348
This machine benchmarks at 85216.6 pystones/second
Laptopom:
python -m test.pystone 100000
Pystone(1.1) time for 100000 passes = 0.48668
This machine benchmarks at 205474 pystones/second
Ide majd beirom az ujabb online.net szerver eredmenyet este (vagy amikor megtalalom az ssh kulcsomat:)
processzor: 1x Intel® C2350 (Avoton)
1TB diszk
4GB ram
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így indult a feltöltőkártyás mobiltelefonálás ára is (vodkafun tuti).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eddig: 768MB RAM + 15GB SSD + 1TB BW = 5USD/mo
Most: 512MB RAM + 20GB SSD + 500GB BW = 2.5USD/mo vagy 1GB RAM + 25GB SSD + 1TB BW = 5USD/mo
Szóval valóban csökkenés, de nem felére.
Hogy az eddigi ügyfelekkel mi lesz arról van infó?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nekem s4u siman felezte
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Eddig: 768MB RAM + 15GB SSD + 1TB BW = 5USD/mo"
Ok, akkor pontosítok: legkisebbet leszámítva a többi plan ára a felére csökkent...
...és annyi trükk van még benne, hogy új vagy migrált instance esetén... a meglévőek nem lettek olcsóbbak. :/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Upgradelni tudnám az 1GB RAM-os node-ra, szóval mondhatjuk, hogy kaptam +256MB ramot meg 10GB SSD-t ajándékba.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak mentek a Linode (mint iparági sztenderd) után, akik pár napja jöttek ki egy 5 USD-s csomaggal.
Kíváncsi vagyok, mit lép erre a Digitalocean, mint harmadik szereplő, aki így most már duplán "drágának" számít.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet, hogy én értelmezem rosszul, de tényleg korlátozzák a forgalmat havi szinten?
500GB-1TB / hónap, meg ilyeneket olvastam az itt említett csomagok között.
Mi történik, ha ezt meghaladóan forgalmaz valaki?
Én a contabo-nál fizetek elő 7eur/hó és ott nincs ilyen limit.
Üdv,
N.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vultrnél 0.01 usd minden plusz GB, kivéve Japá, Szingapúr, ahol 0.025 usd és ausztráliai gépek, ahol ugyanez 0.05 usd.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi, számomra teljesen idegen ez a hozzáállás.
Üdv,
N.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen, es MAX(uptraffik, downtraffik) a keplet.
--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jól látom hogy a contabo-nál a 7 eurós vps csomaghoz 6 giga ram jár 500 giga storage-dzsel? Hol a csel? Ha pedig nincs csel, a többi szolgáltató miért ilyen drága (márhogy... hasonló áron fél-1 gigákat adnak, huszadekkora tárhellyel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Őszintén szólva nem tudom hol a csel: évek óta folyamatosan használok vps-t náluk és még soha nem kaptam semmiféle visszajelzést forgalommal kapcsolatban.
szerk.:
"Unlimited traffic: No additional costs due to traffic (if average traffic consumption continuously exceeds 60 Mbit/s over a timespan of at least 5 days the connection is switched to 10 Mbit/s)."
Üdv,
N.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a csel, hogy néha fos a szolgáltatás és ha éppen fos a szolgáltatás, akkor a support még annál is szarabb... :)
...én build szervert tartok ott, az szépen futtatja a teszteket, számolja a kódminőség metrikákat, szóval ott vannak azok a dolgok, amelyek nélkül azért tudok dolgozni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem még nem volt gondom a szolgáltatás színvonalával.
A supportról nem tudok nyilatkozni, még nem kellett igénybe vennem (kop-kop).
Üdv,
N.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sehol nincs ebben a kategoriaban unlimited traffic, vagy hazudnak vagy a user nem tajokozodik megfelelően. Ebben az esetben az utobbi all fent:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igazad van, ez áll az apróbetűben:
Unlimited traffic: No additional costs due to traffic (if average traffic consumption continuously exceeds 60 Mbit/s over a timespan of at least 5 days the connection is switched to 10 Mbit/s).
De ezt a gyakorlatban nekem még sosem sikerült produkálnom.
Üdv,
N.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nézd, azért az 1 TB az napi átlag 30 GB és ez a legkisebb plan esetén. Azért ehhez nehéz hozzákoppanni normál körülmények között.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Félig OFF:
Ha már forgalom függő csomagok vannak, ti (hogyan) méritek a forgalmatokat?
Van erre valami bevált gyakorlat, neadj' valami grafikus riport?
Üdv,
N.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van napi grafikon a fogadott és küldött adatokról.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Sehol nincs ebben a kategoriaban unlimited traffic
Nem tudom mi ez a "kategoria", de pl. fizikai szerver havi 8.99EUR-ert ad 1gbit/s netet es unlimited traffic-ot:
Internet bandwidth guaranteed Basic Unmetered 1 Gbit/sec
https://www.online.net/en/dedicated-server/dedibox-sc
scaleway-nel 2.99EUR-ert adnak unlimited 200mbit/s traffic-ot:
https://www.scaleway.com/pricing/
VPS, es fizikai (arm-os) szerver eseten.
Szoval, igen, van unlimited traffic.
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Szoval, igen, van unlimited traffic."
Ez olyan, mint az UPC-nél a korlátlan internet, ami úgy korlátlan, hogy ha átlépsz egy limitet akkor azért szólnak?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nope. Vagyis nem tudom, nem forgalmaztam még havi 3-4 TB-t :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
en ennyit talaltam:
https://documentation.online.net/en/dedicated-server/network/server-con…
Vannak itt 100Gb/s-os kapcsolatok is rendesen...
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát... ott sincs ingyen ebéd... :)
https://www.lowendtalk.com/discussion/49410/online-net-guaranteed-bandw…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Koszi. Ezt eddig nem talaltam. Akkor igazabol 100mbps, 1gbps idoszakos kiugrasokkal.
De atlagban a havi fogyasztasnak 100mbps korul kell lennie, azaz napi 1TB, es havi 30TB.
Ha efolott vagy, akkor "megkeresnek".
Egyebkent az ugyfelszolgalatukrol annyit, hogy zero rugalmassag van bennuk. De tenyleg.
Story 1:
Egyik szerveremet "forced-upgradeltek", ami azt jelenti hogy dragabb lett a havi dij, viszont elengedtek a
"setup fee"-t (20EUR egyszeri koltseg).
Irtam nekik, hogy ne csinaljak (nem), akkor legalabb halasszak el 2 honapot (nem),
legalabb egy honapot (nem), mondom akkor, mostmar hogy nagyon a hataridon vagyunk,
legalabb par napot adjanak (erre nem is valaszoltak).
Hataridonel leallitottak a szerverem.
Story 2:
Eves dijat hadd fizessek egyben:
Nem lehet, csak havi ismetlodo levonast a bankkartyamon keresztul.
Mivel nemzetkozi fizetes, egyik honapban nem volt legalabb 15eFt (?) a szamlamon, igy a bank megtagadta a kifizetest. (eddig ilyenrol nem tudtam, hogy a bankomnal a bankszamlamon kell legalabb 15eFt-nak lennie,
hogy egy kb. 2000Ft kifizetest meg tudjak ejteni).
A scaleway leanyvallalatuk se jobb egy fokkal sem, bar ha kimesz twitterre, akkor lehet alkudozni veluk.
(amikor meg meghivasos volt a buli, akkor irtam nekik emailt -> semmi, irtam twitterre -> rogton kaptam accountot).
Ott azert tiltottak ki, mert volt 0.01EUR tartozasom.
Ami abbol jott ki, hogy vagy 3 honapja nem hasznaltam
semmit naluk, kozben a bankkartyam lejart (ugyanugy havi fizetes), es a beallito feluleten
lefoglaltam kb. 10 masodpercre egy IP cimet (bar szervert nem pipaltam ki). Igy 0.01EUR-t kiszamlaztak.
Majd ezert a tartozasert ki is tiltottak.
Csakhogy arnyaljuk a kepet:)
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Epp elozo honapban volt, hogy nem volt penz a Scaleway-en megadott kartyamon. Jott az automatikus level a sikertelen fizetesrol, szoltak, hogy lepjek be es intezzem manualisan. Ezt kb 1 het mulva tettem csak meg, addig nem hogy nem toroltek, de meg csak le sem allitottak a VPS-eket.
Ha 3 honapig nem rendezed a tartozast, nem csodalom, hogy kitilt a rendszer. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyvállalatok soha nem rugalmasak, abba a vállalati struktúrába ez nem fér bele. Nem csak ez a szolgáltató, hanem úgy általánosságba.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
sub
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kíváncsi vagyok, hogy ez milyen lavinát indít meg az olcsó VPS piacon...
Én is :)
(egy fokkal több infót tartalmazó hozzászólás, mint a "sub")
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Viszont a csak sub-ot tartalmazó hozzászólásokat lehet filterezni :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszönöm a topiknyitónak az infót, ugyanannyi zsozsóért 2GB RAM és 40GB SSD helyett már 4GB és 60GB van. Upgrade lezajlott kb 1.5 perc alatt. Szuper!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a "köcsögség", hogy ugyanakkora, de fele áron lévő szerverre nem lehet migrálni... csak a snapshot - drop - create módszerrel, de akkor változik az IP cím... de ráfér a szervereimre egy migrálás, szerintem újrahúzom a Puppet szkriptekkel egyenként, legalább kiderül, hogy elfelejtettem-e valamit szkriptesíteni... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De lehet, én megtettem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tehat meglevo ugyfelkent alapbol nem kapom meg a kedvezmenyt, de ha valtok masik csomagra, akkor igen?
--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja. Így valahogy. Kecske is éhes marad és a káposzta is eltűnik... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem. Ugyanarra a csomagra kell váltanod, ami nekem pár perc alatt lezajlott pár klikkel és ennyi:
vultr / szerver kiválaszt / settings / change plan
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez hogy jött össze? Én ugyanarra a csomagra nem tudtam váltani, csak az ugyanannyiba kerülő nagyobb csomagra tudnék.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Érdekelne engem is...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ott írtam hogy hogyan kell, amire válaszoltál :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én értem, hogy mit írtál, de ott nem tudok _ugyanakkora_ és _fele_ annyiba kerülő szerverre változtatni a plan-t, csak _nagyobb_ és _ugyanannyiba_ kerülő szerverre.
Te tudsz plan-t változtatni például a régi $20/2G szerverről az új $10/2G szerverre? Mert én a $20/2G szerverről csak a $20/4G szerverre (vagy nagyobbra) tudok váltani. Ha tudsz, akkor küldenél erről egy screenshot-ot?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugyanakkoráról volt szó - én $25 -ről váltottam $20-ra, ami kétszer akkora memóriát és 1.33x nagyobb tárhelyet adott. Beszéltem a support-tal, megcsináltam pár klikkel és kész.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Baszki, az nem ugyanakkora... :D
Ugyanannyi pénzért én is tudok dupla akkora plan-ra váltani automatikusan.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ami tény, hogy kevesebb pénzért jóval több dolgot kaptam. Mi a nem érthető ebben?
Amit figyelmen kívül hagysz, hogy árcsökkentés ide vagy oda, kisebb hardver kialakításra amúgy sem tudsz váltani. Még jó. Diszk-en lévő adatokkal mi lenne? Tehát nem igazán értem a problémázást.
Szerintem gyorsan húzz fel egy új instance-t.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Amit figyelmen kívül hagysz, hogy árcsökkentés ide vagy oda, kisebb hardver kialakításra amúgy sem tudsz váltani."
Nem kisebbre akarok váltani, hanem pont ugyanakkorára... jelenleg havonta 20 dollárt fizetek a 2G/40GB/1CPU szerverért, ami újonnan már csak 10 dollárba kerül. Nekem tökéletesen megfelel ez a méret, nem kisebbet akarok, hanem pont ekkorát, de 10 dollárért. Amire tudnék egyszerűen váltani, az 4GB/60GB/2CPU plan lenne 20 dollárért, de nem használnám ki.
"Tehát nem igazán értem a problémázást."
Én sem értem, hogy ezt miért nem érted... :D
"Szerintem gyorsan húzz fel egy új instance-t."
Van már 22 futó instance, ezeket szeretném féláron megtartani a lehető legkevesebb munkával...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2G/40GB/1CPU na igen igen... de a trükk, hogy ez mégsem ugyanaz a plan, amid van, mert az új olcsó csomagban csak 2000Gb adatforgalom van, míg a tiédben 3000GB
Pont egy ilyenről upgradeltem a 4GB/60GB/2CPU planre.
Asszem itt csak a snapshot -> rebuild dologgal lehet downgradelni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"de a trükk, hogy ez mégsem ugyanaz a plan, amid van, mert az új olcsó csomagban csak 2000Gb adatforgalom van, míg a tiédben 3000GB"
Ez az, ami a legkevésbé se érdekel: 58.91GB/3000GB
"Asszem itt csak a snapshot -> rebuild dologgal lehet downgradelni."
Ami IP cím váltással jár... :/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én értem a felvetésedet, de nem lehetne ezt amúgy ledumálni a supporttal? Ha jófejek simán megoldják.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem nem véletlen, hogy így van beárazva és elkészítve az upgrade plan... durva lenne hirtelen elveszteni az árbevétel felét, ha egyszerű lenne migrálni fele annyiba kerülő VPS-re... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De ők se hülyék, aki nagyon akarja megoldja magának manuálisan a migrálást, oszt kész és a bevételt így is, úgy is elvesztették
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ó, kifejezetten nem hülyék, mert manuálisan se tudod! :)
A $20/2G VPS 45GB SSD-vel volt, a $10/2G pedig 40GB SSD, nem tudod snapshot-ból migrálni a $10 feletti VPS példányokat... :D
IP cím váltás nélkül nem igazán fog menni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kérdés hogy fontos-e az az ip. Ill ha fontos, miért nincs eleve reserved ip. (értem, mert az plusz pénz :P)
Én most tervezek áttérni digitaloceanról, az az egy kis kiesés, amíg frissül a dns szerintem nem vészes, annyi leállást maga a DO is okozott már.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem olyan fájdalmas az IP cím váltás se és a Cassandra meg a Wildfly miatt kiesés se lesz, a Puppet megoldja a feladat nagy részét, de akkor is munka van a dologgal... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A napokban néztem a rackforest VPS árait. Szerintem még a Vultr áresés utáni áraihoz képest is jók az áraik.
Miért éri meg külföldi szolgáltatókhoz menni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mert például külföldi ügyfelek vannak 99 százalékban? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Örvendetes, hogy ilyen sokan tolnak nemzetközi projektet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem például ez: https://www.gacivs.info
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A legkisebb csomagban adnak 1 magot, 512 RAM-ot és 10 giga tárhelyet 2032 Ft-ért.
A vultr ad 1 magot, 1G RAM-ot és 25 giga tárhelyet kb. 1500 Ft-ért (5 USD).
Szóval 30%-al magasabb áron ugyanannyi mag és forgalom, feleannyi RAM és 40%-nyi tárhely.
De a vultr lehet hogy felszámol külön áfát, akkor csak kicsit drágább a rackforest. Más csomagoknál lehet hogy jobb a helyzet, engem magányemberként jelenleg ez érdekel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én a nagyobb csomagokat néztem, ott fordított a helyzet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Három dolgot azért tegyünk tisztába:
- a Rackforest granularitása egy hónap, a Vultr pedig egy óra
- a Vultr esetén egy percen belül él a szerver
- a Vultr esetén van tucatnyi adatközpont a világ minden pontján
Szóval teljesen más a use-case. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezek szerint ezért van az 50% körüli "felár".
Valószínűleg ki fogom próbálni mindkettőt, mert nagyon leragadtam az Azure-nál. Mondjuk ha az áraktól eltekintünk, egyre elégedettebb vagyok vele.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyiket sem használtam még, de mi a különbség a minőséget tekintve a Vultr és a Contabo között? Utóbbi csomagjait csak átfutottam, de olcsóbbnak tűnik erősebb hw mellett.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kicsit feljlebb azt írta Franko, hogy néha sz*r a szolgáltatás a Contabónál, de én ezzel még nem találkoztam.
Vultr-t egyáltalán nem ismerem, ezért nincs összehasonlítási alapom.
Üdv,
N.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Volt már fél tucatnyi nagyobb állás az utóbbi 2 évben, amióta használom, amely a szerver újraindulásával járt... és ezen felül sokszor beteges a hálózat. Van független monitoring a szolgáltatásra, hogy folyamatosan elérhető-e? :)
Az utóbbi egy év leállásai (nem számítva a szimpla lassulásokat, amikor jött válasz, csak még a timeout előtt).
Ez az újabb SSD szerver, ezzel kevesebb gond van, de van bőven:
Down 2017-01-30 09:51:26 Connection Timeout 0 hrs, 38 mins
Down 2017-01-06 01:36:36 Connection Timeout 0 hrs, 12 mins
Down 2016-12-24 23:34:09 Connection Timeout 0 hrs, 8 mins
Down 2016-12-24 23:32:09 Connection Timeout 0 hrs, 1 mins
Down 2016-12-24 23:26:09 Connection Timeout 0 hrs, 1 mins
Down 2016-12-24 23:22:09 Connection Timeout 0 hrs, 1 mins
Down 2016-12-24 23:16:20 Connection Timeout 0 hrs, 4 mins
Down 2016-12-24 22:57:21 Connection Timeout 0 hrs, 17 mins
Down 2016-12-24 22:29:47 Connection Timeout 0 hrs, 23 mins
Down 2016-12-24 22:25:47 Connection Timeout 0 hrs, 1 mins
Down 2016-12-24 22:01:05 Connection Timeout 0 hrs, 23 mins
Down 2016-12-24 21:58:50 Connection Timeout 0 hrs, 1 mins
Down 2016-12-06 14:23:20 Connection Timeout 0 hrs, 1 mins
Down 2016-11-12 16:37:08 Connection Timeout 0 hrs, 2 mins
Down 2016-10-29 16:06:09 Connection Timeout 0 hrs, 2 mins
Down 2016-10-21 05:38:04 Connection Timeout 0 hrs, 3 mins
Down 2016-10-07 05:17:11 Connection Timeout 0 hrs, 4 mins
Down 2016-09-18 01:50:47 Connection Timeout 0 hrs, 4 mins
Down 2016-09-15 23:23:54 Connection Timeout 0 hrs, 5 mins
Down 2016-09-06 15:38:14 Connection Timeout 0 hrs, 5 mins
Down 2016-09-01 20:18:57 Connection Timeout 0 hrs, 4 mins
Down 2016-08-31 13:01:42 Connection Timeout 0 hrs, 2 mins
Down 2016-07-21 11:22:16 Connection Timeout 0 hrs, 3 mins
Down 2016-06-30 01:25:03 Connection Timeout 0 hrs, 2 mins
Down 2016-06-25 19:58:34 Connection Timeout 0 hrs, 5 mins
Down 2016-05-10 19:59:10 Connection Timeout 0 hrs, 4 mins
Down 2016-05-07 20:03:35 Connection Timeout 0 hrs, 19 mins
Down 2016-04-02 08:41:37 Connection Timeout 0 hrs, 5 mins
Ez a régebbi HDD storage szerver, ezzel sok gond van:
Down 2017-02-26 11:59:52 Connection Timeout 0 hrs, 15 mins
Down 2017-02-02 09:59:48 Connection Timeout 0 hrs, 1 mins
Down 2017-01-30 09:46:54 Connection Timeout 1 hrs, 16 mins
Down 2017-01-10 04:09:57 Connection Timeout 1 hrs, 31 mins
Down 2017-01-04 12:43:52 Connection Timeout 0 hrs, 12 mins
Down 2016-12-19 16:17:37 Connection Timeout 0 hrs, 4 mins
Down 2016-12-19 02:11:57 Connection Timeout 4 hrs, 3 mins
Down 2016-12-06 14:23:51 Connection Timeout 0 hrs, 1 mins
Down 2016-11-12 17:07:09 Connection Timeout 0 hrs, 0 mins
Down 2016-10-30 05:50:52 Connection Timeout 4 hrs, 40 mins
Down 2016-09-22 06:34:39 Connection Timeout 0 hrs, 9 mins
Down 2016-09-15 23:21:35 Connection Timeout 0 hrs, 2 mins
Down 2016-08-02 03:15:42 Connection Timeout 1 hrs, 33 mins
Down 2016-07-08 22:26:48 Connection Timeout 7 hrs, 11 mins
Down 2016-07-05 18:02:48 Connection Timeout 0 hrs, 14 mins
Down 2016-07-02 08:50:35 Connection Timeout 0 hrs, 0 mins
Down 2016-06-28 16:34:11 Connection Timeout 0 hrs, 14 mins
Down 2016-06-17 08:42:19 Connection Timeout 0 hrs, 39 mins
A Vultr és a DO esetén nem tapasztaltam ilyen hibákat, ott is előfordul szerverhiba, de arról egyrészt szinte azonnal tájékoztatnak és általában automatikusan megjavul.
Például egy átlagos Vultr szerveren a frissítések utáni "egészségügyi" újraindítások látszanak csak:
Down 2017-02-09 04:41:51 Connection Timeout 0 hrs, 1 mins
Up 2016-09-13 00:52:51 OK (200) 3579 hrs, 49 mins
Down 2016-09-13 00:52:38 Connection Timeout 0 hrs, 0 mins
Up 2016-07-20 10:42:33 OK (200) 1310 hrs, 10 mins
Down 2016-07-20 10:41:37 Connection Timeout 0 hrs, 0 mins
Up 2016-06-20 12:48:35 OK (200) 717 hrs, 53 mins
Down 2016-06-20 12:47:26 Connection Timeout 0 hrs, 1 mins
Up 2016-06-17 08:41:52 OK (200) 76 hrs, 5 mins
Down 2016-06-17 08:40:11 Connection Timeout 0 hrs, 1 mins
Up 2016-06-13 00:50:56 OK (200) 103 hrs, 49 mins
Down 2016-06-13 00:50:14 Connection Timeout 0 hrs, 0 mins
Up 2016-05-24 05:18:35 OK (200) 475 hrs, 31 mins
Down 2016-05-24 05:13:00 Connection Timeout 0 hrs, 5 mins
Up 2016-03-01 13:27:34 OK (200) 2007 hrs, 45 mins
Down 2016-03-01 13:23:27 Connection Timeout 0 hrs, 4 mins
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem pont a Vultr nem jött be: félórán belül úgy lepusztult a gép alatt a hálózat, hogy még ott a helyi konzollal sem értem el...
A Contabo-t amilyen sokan szidták itt HUP-on, nekem nem volt vele gondom, kisebb megszakításokkal jóideje van náluk gépem. Most VPS M SSD-m van és kop-kop, teszi a dolgát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Nekem pont a Vultr nem jött be: félórán belül úgy lepusztult a gép alatt a hálózat, hogy még ott a helyi konzollal sem értem el..."
És "semmit" nem csináltál, ugye? Mindent el lehet rontani, ha az ember nem ért hozzá kellően. :)
"Most VPS M SSD-m van és kop-kop, teszi a dolgát."
És méred is minimum percenként az elérhetőségét vagy csak szemmértékre teszi a dolgát? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
PING cloud.tegyjot.hu (79.143.190.121) 56(84) bytes of data.
64 bytes from vmi102413.contabo.host (79.143.190.121): icmp_seq=1 ttl=52 time=50.6 ms
64 bytes from vmi102413.contabo.host (79.143.190.121): icmp_seq=2 ttl=52 time=49.8 ms
64 bytes from vmi102413.contabo.host (79.143.190.121): icmp_seq=3 ttl=52 time=49.9 ms
64 bytes from vmi102413.contabo.host (79.143.190.121): icmp_seq=4 ttl=52 time=50.5 ms
64 bytes from vmi102413.contabo.host (79.143.190.121): icmp_seq=5 ttl=52 time=50.6 ms
64 bytes from vmi102413.contabo.host (79.143.190.121): icmp_seq=6 ttl=52 time=50.0 ms
64 bytes from vmi102413.contabo.host (79.143.190.121): icmp_seq=7 ttl=52 time=50.4 ms
64 bytes from vmi102413.contabo.host (79.143.190.121): icmp_seq=8 ttl=52 time=50.2 ms
64 bytes from vmi102413.contabo.host (79.143.190.121): icmp_seq=9 ttl=52 time=50.7 ms
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
off: egy kettőspont hiányzik az aláírásod URL-jéből, szerintem.
--
blogom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És ez most mit is bizonyít, hogy 9 másodpercen keresztül elérhető volt? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elsőre nekem se volt túl jó a vultr, aztán hagytam a fenébe egy jópár hónapra. A következő kísérletnél semmi bajom nem volt, azóta se volt komolyabb bajom a cuccal.
(A legnagyobb problémám annyi volt, hogy egyszer SSH-ra conn. refused jött, 1-2 alkalommal újrapróbáltam de megint és megint. Pedig a gép ment, a http működött. Mondom miapicsa, konzolon beléptem, a tűzfal az amit én csináltam, rápróbálok megint az ssh-ra és beenged simán. Nem tudom mi történt, annyira nem is érdekel, csak furcsa. De az egész probléma tartott pár percig max.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem ismerem a Vultr-t, de ahol nekem a VPS-emen van egy kikapcsolhatatlan (hoston implementált) tűzfalszabály, ami az SSH porton 5 kapcsolódás után blokkol 5 percre. Függetlenül attól, hogy esetleg sikerült a kapcsolódás. Mivel nem olvastam az apróbetűs részt (:-), jó sokáig tartott mire rájöttem, hogy ez a gond. (SSH-n keresztül authentikáló szolgáltatást fejlesztettem/próblágattam rajta magamnak, úgyhogy elég hamar beleütköztem ebbe a korlátba, simán menedzselni elég lett volna a limit.) A megoldás az lett, hogy másik portra költöztettem az SSH-t, amire olyan (VPS kliens oldali) tűzfalszabályt raktam, ami N darab a sikertelen autentikáció után blokkol.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Másik porton van az ssh, tűzfalban a próbálkozó IP whitelist-ezve, fail2ban-ban szintén. Ráadásul kulcsos auth, tehát a jelszóelgépelés is kizárható.
Persze ettől nagyobb bajom ne legyen soha egy szolgáltatással se :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"félórán belül úgy lepusztult a gép alatt a hálózat, hogy még ott a helyi konzollal sem értem el..."
akkor be kell írni az online chat-en és kb 1 perc után lesz rá megoldás.
Iszonyat jó és profi a vultr supportja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na ezt pl. tanulságos volt végignézni. Így már értem amit írsz.
Az mondjuk más kérdés, hogy esetemben évente 1-2 óra kiesés bőven belefér, főleg ennyi pénzért.
Üdv,
N.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Az mondjuk más kérdés, hogy esetemben évente 1-2 óra kiesés bőven belefér, főleg ennyi pénzért."
Ha belefér 1-2 óra kiesés, akkor nem mondjuk azt, hogy nincs probléma a szolgáltatással... :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A két dolog nem függ őssze.
Az, hogy időnként nem elérhető egy szolgáltatás, (számomra) természetes jelenség, egyáltalán nem mondanám, hogy ezen meglepődtem.
Illetve ez alapján nem általánosítanék, hogy "probláma van a szolgáltatással".
Lehet, hogy a többi vps nem is volt érintve azon időszakokban, amikor a tiéd igen. :)
Sajnos nekem nincs ilyen statisztikám, csak azt tudom, hogy reboot csak általam történt.
Aki ilyen 1 perc/hónap alatti kiesést tud garantáltan vállalni az vélhetően nem ennyiért teszi, vagy pedig valahol máshol spórol (pl. kapacitás).
Mindent összevetve én elégedett vagyok azzal amit és amennyiért nyújtanak.
Üdv,
N.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Az, hogy időnként nem elérhető egy szolgáltatás, (számomra) természetes jelenség, egyáltalán nem mondanám, hogy ezen meglepődtem."
Semmi gond, csak ne állítsuk valamiről, hogy tökéletesen működik, amikor nem méred és különben nem is érdekel, ha több órát áll.
"Aki ilyen 1 perc/hónap alatti kiesést tud garantáltan vállalni az vélhetően nem ennyiért teszi, vagy pedig valahol máshol spórol (pl. kapacitás)."
Nem a rendelkezésre állás garantálásáról van szó, hanem a valóságról.
"Lehet, hogy a többi vps nem is volt érintve azon időszakokban, amikor a tiéd igen. :)"
Igen, nyilván. A Facebook oldalukon megindulnak ilyenkor a méltatlankodások, aztán amikor a support ráér megnézni a Facebook oldalt, akkor törli ezeket... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LOL :)
Konkrétan ezt állítottam: "Nekem még nem volt gondom a szolgáltatás színvonalával."
Ha ugyanezen a színvonalat tudná otthon a UPC, biztosan észrevenném a javulást, szemmel is. :D
Komolyra fordítva a szót, hasznos az általad mért statisztika, segíthet a döntésnél.
Üdv,
N.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Konkrétan ezt állítottam: "Nekem még nem volt gondom a szolgáltatás színvonalával.""
Értem én, csak úgy nehéz a szolgáltatást színvonalát értékelni úgy, hogy nem méred és nem probléma, ha órákon át elérhetetlen a szerver vagy csak szimplán lassú... :)
"Komolyra fordítva a szót, hasznos az általad mért statisztika, segíthet a döntésnél."
Oké.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Felcsaphatnal Vultr teruleti kepviselonek:)
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amúgy érdemes: amikor 2015-ben elindult a vultr tölöttem rá 5usd-t aztán belinkeltem a reflinkemet pár releváns topicba redditen és azóta se kellett rátöltenem semmit és most néztem, hogy még mindig van rajta 127USD kredit.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na, egy ideje "Temporarily Sold Out" a legkisebb $2.5 VPS... lehet, hogy nagy volt a roham. A többi VPS szolgáltató egyelőre nem követte a Vultr-t az áresésben... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy viszonylag friss összehasonlítás:
https://joshtronic.com/2017/02/14/five-dollar-showdown-linode-vs-digita…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni