A következő meg igen.
val arithresult = Wire(UInt(9.W))
arithresult := MuxCase(0.U(9.W),
Array((io.aluIO.arith === AOps.ADD) -> (io.aluIO.op1 +& io.aluIO.op2),
(io.aluIO.arith === AOps.ADC) -> ((io.aluIO.op1 +& io.aluIO.op2) + fc),
(io.aluIO.arith === AOps.SBC) -> ((io.aluIO.op1 -& io.aluIO.op2) - fc).asUInt
,(io.aluIO.arith === AOps.SUB) -> (io.aluIO.op1 -& io.aluIO.op2 - 0.U(9.W)).asUInt
))
Kind of "elegáns". Már az asUInt-ok sem tetszenek túlzottan.
- wachag blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1409 megtekintés
Hozzászólások
gyerekeknek szoktak ilyen "mi a kulonbseg a ket kep kozott" jetokok lenni :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, csak képeknél nem nagyon lehet csalni diff-el. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Screenshot, kivagod mindket kepet, beteszed GIMPbe egy kepre 2 kulon layerre, es az egyiknel beallitod, hogy kivonodjon (felsore mode: difference). (pont ilyen "keresd meg a kulonbseget" jateknal hasznaltam ezt a modszert)
--
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess? - Wargames
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
P4merge is tudja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
p4 hasznalatra valo biztatas miatt kapsz 2 buntetopontot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az, hogy a Perforce milyen verziokezelo, az egy dolog, de eddig a legjobb diff/merge toolt az szallitotta
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem nem ugy tunik. Csinalt mar (nem egyszer) okorsegeket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akinek van ket mukodo szeme, eleg ha csak egymas melle teszi a kepeket, es bandzsitva ranez. Pont ugy, mint 3D kepeknel, a ket kep kozti kulonbseg viszonylag konnyen feltunik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni