kifinomult technika nincs kipipálva

a VW "dízelbotrány" kapcsán nehéz újat mondani - talán annyi volt a legfontosabb rövid távú vízió, hogy ha végigfut ez a szál az autóiparon, lesznek még meglepetések. a VW megoldása mondjuk nem volt kispályás, jópár futási értéket figyeltek, ami alapján a vezérlést manipulálták a'la Bosch. technikai értelemben ügyes volt, tényleg.

ehhez képest a friss Audi hírekben már nincs szó szarozásról: indítás után 22 percig a vas igazi jófiú, majd 22 percig folyamatosan futó motort látva átvált egy másik üzemmódba. semmi mást nem figyelve, csak a t paramétert. ahhahah király :)

biztos vagyok benne, hogy a trükköt felfedező / felfedő már egy ideje tartogatta az információkat és a "teljes bizonyságért" még várt egy kicsit (cöcöcö), hiszen így hozzácsapott értékként sok éves szart és nagy számokat lehet a gyártó nyakába önteni egy körben. jajj, és micsoda véletlen, hogy ismét a VAG irányába mutat minden. a Merci talán nem véletlenül mondta a reklamálóknak: ~"noh, akkor b.sszátok meg a dízeleket egy halomban, akkor mi kivezetjük őket, aztán majd rinyálhattok"

Hozzászólások

Csak nem derült ki, hogy mit is szerettél volna mondani. ;)

Én viszont hátha. Azért ez a technológia nem újkeletű. Tizensok éve bizony az autók meg motorok így működnek. Pl. még egy motor is észreveszi, hogy éppen városban használod, vagy elhagytad a várost esetleg éppen lopod. Ehhez képest egy-egy mérésre felkészülni igen apró fícsör, szinte szóra sem érdemes.

A botrány okozója mindössze a megvezetett, Agymosás-on átesett fogyasztói társadalom. (Azaz ROGOPAG. Nézd meg, ha nem láttad!)
Vajon kinek jutona eszébe, ha az emisszió 5x nagyobb (minél is nagyobb??), akkor 10x kevesebbet autózok és ezzel 2x jobb vagyok?! Nem, ÁTVERTEK!! Csak sajnos sokkal korábban. :(