T-mobile szerződésmódosítás ügyintézés

 ( zslaszlo | 2015. június 27., szombat - 14:57 )

Olvastam, hogy a T-mobile tarifaemeléséhez,- lévén kétoldalú szerződésmódosítás- én is kellenék. Hát gondoltam bemegyek és jelzem, hogy nem járulok hozzá.
Az egy dolog, hogy az ügyintéző nő bunkó volt és amikor megmondtam mi ügyben jövök úgy nézett rám, mint egy anyagyilkosra. Azt is kezdem megszokni, hogy ezek azt hiszik, szívességet tesznek nekem, ha elvégzik a munkájukat. Hanem azt nem értettem, hogy a nyilatkozatomról SEMMIFÉLE papírt nem kaptam. Meg is kérdeztem, hogy nincs aláírni való papír? Azt válaszolta, ő rögzíti a rendszerben két helyen és ennyi.
Más is csinált ilyet? Nektek sem adtak papírt róla?
Mi az eljárás ilyenkor?

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Én a Telenortól kaptam SMS-t. Úgy gondoltam, hogy ha Ők SMS-ben közlik, hogy X napon belül nyilatkozzam, akkor - mivel egyenlő felek vagyunk - én válasz SMS-ben nyilatkozom, hogy nem akarok váltani. Így van róla bizonyítékom is. Jeleztem, hogy részemről ezt érvényes nyilatkozatnak tekintem és ha valami további közlendőjük van, akkor keressen meg az ügyfélszolgálatuk. (Ellenkező esetben tudomásul vették.) Ennyi. :)

3 db SMS-t küldtek azonnal, hogy az ügyfélszolgálatukat keressem.

Mit vársz egy géptől? :)

Van még valahol ilyen (magyar) oldal mint a bash.hu, meg a qdb.hu? Ahogy az irc kikopik, ezek se nagyon frissülnek :(
--
TH

Én a 1220-on, a menüben (6/2 - díjmódasitásról infó/visszahívás kérés) kértem visszahívást az ügyben, kb. 1 órája (08:57). Kíváncsi vagyok sikerül-e visszahívniuk 30-án 23:59-ig. Ha nem, az sem baj, mert mostanában már többször fontolóra vettem, hogy kipróbálom a számhordozást.

Szubjektív: Ugyan személyes tapasztalatom nincs, de az olvasmányélményeim alapján a Telekom hozzáállása szimpatikusabbnak tűnik. Ők két hetet adnak a nyilatkozatra, míg a Telenortól pénteken 16:58-kor kaptam SMS-t, keddi határidővel. Mellesleg péntek délelőtt több Telenor ügyfélszolgálat közelében megfordultam, így ha hamarabb érkezik meg az üzenet, akkor már rendeztem volna a dolgot.

Frissítés (10:06): Valamivel több mint 2 óra után kaptam egy SMS-t, miszerint mennyire ajánlanám a Telenort a telefonos ügyintézés után. Mivel még nem hívtak vissza, így 0-ra értékeltem.

-----
(&%;_98\<|{3W10Tut,P0/on&Jkj"Fg}|B/!~}|{z(8qv55sr1C/n--k**;gfe$$5a!BB]\.-

Én még szombaton kértem visszahívást (6/2), azóta is semmi. A 0-ás értékelést tőlem is megkapták arra, h mennyire ajánlanám.

Amúgy múlt héten beszéltem a telefonos ügyfélszolgálatukkal, akkor azt mondták hogy az áremelés miatt lehúzás nélkül tudok bármire váltani (mert nekem valami smarttarifa extra van, ott ha más csomagra váltok elvileg valami 5k extra lehúzás van).
Szóval bementem szombaton az egyik szarjukba, kivártam a soromat és rákérdeztem erre. A hölgyemény szerint csak a mytariff üszökre válthatok ingyér, ami ugye elképesztően drága.
Ezért eldöntöttem, hogy mindenképpen elviszem tőlük az előfizetésemet, ma pedig elindítottam a számhordozást.

Nálam fel sem merült a díjcsomagváltás lehetősége, de nekem is Smarttarifa Extra csomagom van. Mivel sokáig meg voltam elégedve a Telenorral, így még kap egy kis haladékot a cég. Ha holnap reggelig nem hívnak vissza, akkor elindítom a számhordozást én is.

-----
(&%;_98\<|{3W10Tut,P0/on&Jkj"Fg}|B/!~}|{z(8qv55sr1C/n--k**;gfe$$5a!BB]\.-

Nekem ez a 20-as szám már régóta megvan, ezért ragaszkodok hozzá. ST extra1 azért lett, mert így van egy backup telefonom és egy backup mobilnetem a (másik szolgáltatós) flottás mellé, illetve van deezer is.

Csakhogy ezt gyakorlatilag nem használom semmire. 1-2 ember hív ezen a számon akiket kinyomok és visszahívok a flottásról, ezen kívül SMS-ek jönnek rá. Mobilneten a mindenféle programok használnak 1 hónapban kb. 10-20 megát, a deezer kliens appjától pedig sokkal jobbnak tartom a google music app-ot és inkább azt használom (olyan előfizum is van).

Szóval ez nekem pénzkidobás, gondolkodtam is a váltáson. Az előző 200 Ft-os áremelésnél is fakkoltam kicsit, de lemondtam egy 200 Ft értékű extra szolgáltatást (ami a ténél mondjuk alap), szóval a 3000-es lélektani határ alatt maradtam, De hogy még ezen is emelni akarnak 400-at, vagyis 1 éven belül 2 részletben több, mint 20%-os áremelést csinálnának, hát így off.

Ja, az új árral egy SMS 44 Ft lenne: https://www.telenor.hu/dijvaltozas/t/56
Közben a lidl csumpi prepaid csomagjában 33 Ft. http://www.bluemobile.hu/tarifak.html

Én kérek elnézést. Forduljanak fel...

A lidl-mobilon én is erősen gondolkodok számhordozással - t-mobile-os előfizetéssel, aktív hűségnyilatkozattal együtt kb. 20%-kal magasabbak a díjak...

Én pannonost hordozok át éppen.
Elsőre kicsit félrevezető volt az üfsz, akkor azt mondták, hogy csak személyes ügyfélszolgálaton lehet intézni (ami az oktogonnál van, és samsung szervíznek álcázzák), ez nekem nem okozott problémát.
Később azt mondták, hogy lehetett volna online is (letöltöd, kitöltöd, scanneled, email-ben küldöd), és lesz valami futáros történet is ami elsőre kicsit rugalmatlannak hangzik.
Ha igény van rá beszámolok a fejleményekről.

Érdekelne :)

Felhívtak, elvileg holnap hozza a futár a sim-et (a futárt nem lehet kihagyni). A címnél cseppet furcsaság van, mert a munkahelyem adtam meg szállítási címnek (napközben általában ott vagyok ugye), viszont a kislány állította, hogy a lakcímemre hozzák ki. Ami ez esetben pont jól is lenne, mert nem melózok holnap, de majd kiderül.

Mondtak átállási dátumot, nálam a hordozási papír beadását követő 10. napon este lesz a hordozás techikailag megvalósítva. Ha jól emlékszem 10 nap náluk a határidő erre, ami engem nem zavar, de ha valakinek nincs ideje akkor jó tudni.

Sim megjött pénteken, elvileg holnap este történik meg a számhordozás

Akkor elvileg zökkenőmentesen ment a dolog. Telefonod már eleve volt?

Persze, abban van (most még) a telenorvégok SIM-je.
(Az már más kérdés, hogy mennyire tekinthető telefonnak egy SGS1 2015-ben...)

szerk: és amúgy se szeretem a szolgáltatófüggő készülékeket

Update: a számhordozás sikeresen megtörtént (csak elfelejtettem szerdán írni). Annyi gond volt, hogy az SMS nem ment, szóval droidon szervíz menüben kellett kézzel beírni az SMS központ számát (pdu kódolással), aztén pedig újraindítani a készüléket.

Ó. Ha nem lenne kártyafüggő a telefonom... De mihelyt tönkremegy...

ja, update: http://www.hwsw.hu/hirek/54184/telenor-telekom-dijemeles-nmhh-ketoldalu-szerzodesmodositas.html

"A Telenor hétfő délután közölte, célszerűbb telefonon nyilatkozatot tenni, aki pedig nem éri el a leterhelt ügyfélszolgálatot, annak visszahívást is ígér a cég: "...érdemes a 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton a 6-os menüpontban a 2-es gombbal visszahívást kérni. A Telenor ügyintézői júliusban mindenkit felhívnak, aki visszahívást kér bármilyen csatornán és mindenkivel személyesen egyeztetnek, így a visszahívást kérő ügyfeleknek a visszahívásig nem kell aggódniuk a július elsejei tarifaváltozás miatt."

Fel sem tudom őket hívni, Line busy, vagy nem kapcsolható. Amúgy a telenor.hu is be van lassulva. Most be kéne mennem személyesen?

szombaton egy vidéki üzletben voltam, ami CSAK Telenor Partner üzlet, ez persze kívülről és a belső dizájnból nem látszódik, "teljesen" úgy néz ki, mint pld. a Mammut 2-ben levő, de kiderült, hogy személyesen elintézni csak ügyfélszolgálaton lehet, azaz pld. errefelé, Békés megyében csak a megyeszékhelyen, Békéscsabán van erre lehetőség, vagy telefonon a 1220-on,

szóval, nézd meg hova is mennél (Budapesten is "kiesik" egy sor nagyobb helyen levő üzlet, pld. a Sugárban levő)

ha ilyen egyszerű lenne :))

Ha tudod a hivatalos SMS elérhetőségét a szolgáltatónak hajrá. Az hogy egy gépnek válaszolsz azt feldughatod bárhova itt csak te látsz egyenlőségjelet.

Én válaszoltam nekik SMS-ben, hogy nem
Erre jött az SMS, hogy 1220...
Erre mondtam, hogy azt kurvára nem veszitek fel, szóval hogyjétek el, hogy nem.
Erre jött az SMS, hogy 1220, ráadásul 2x.
Itt hagytam rájuk (mert amúgy is kértem visszahívást, ami még nem következett be)...

Majd pár nap múlva jött tőlük egy SMS, hogy a nemleges válaszomat rögzítették...

/1 :D

.

Csütörtökön én is kifejeztem kívánságomat, hogy nem kívánom a számomra negatív szerződés változtatást. Az ügyintéző - miután végighallgatott - (némi gépelési hibától eltekintve) nagyon korrekten lejegyezte kívánságomat, és két példányban kinyomtatva elém tette. Én aláírtam, ezt ő eltette, a másik papír az ő aláírásával az enyém lett. Ez így természetes, és helyes. (válaszadás 30 napon belül ... :) )
Neked is kapnod kell papírt, mert különben nem tudod bizonyítani, hogy beszéltél vele.

Melyik szolgáltatónál volt?

T-Mobil. (Ahogy a topiknyitóban is írva vagyon)

Nem értem. Tegnap, amikor utána mentem a kérdésnek a média figyelemfelhívó felhajtása alapján, arra jutottam, hogy a májusi számlával, amit június elején kellett rendezni, jött egy levél, miszerint 15 napom van ellentmondani. Ezt pedig tegnap már túlhaladtuk, így konstatáltam, hogy lekéstem, és nem tettem semmit.
Neked pedig mégis elfogadták a minap?
(szintén T)

Arra az NMHH beszolt nekik, ugyhogy ujra figyelmeztettek mindenkit, es ujraindult a 15 nap.

--
I'm not saying the new Apple Watch will only be worn by wankers but it's not vibration, shock and splash proof for nothing.

Értem, köszönöm.
Akkor most ismét lemaradtam... :(

A Portfólió szerint:

Idézet:
Amennyiben az előfizetők a kétoldalú szerződésmódosításra vonatkozó szolgáltatói ajánlatra az ajánlat kézhezvételét követően 15 napon belül úgy nyilatkoznak, hogy azt nem fogadják el, az előfizetői szerződések változatlan feltételekkel hatályban maradnak.

A Magyar Telekom azt javasolja, hogy a nyilatkozni kívánó ügyfelek a díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálaton jelezzék ezt. Ezen kívül minden más ügyfélszolgálati csatornán (pl. Telekom üzletekben, írásban, emailen) is jelezhetik a szerződésmódosítás el nem fogadását.

Ezek alapján azt javaslom, hogy írj nekik egy e-mailt. Kevesebb idő, nyoma biztos marad és nem is kell még egyszer bemenned.

--
The Elder Scrolls V: Skyrim

Köszönöm.
Ezt fogom tenni.

milyen email címre kell küldeni?

Azt hiszem inkább besétálok a T-központba és személyesen intézkedem. Az e-mailt vagy elfogadják, vagy nem. Én már nem állok le szórakozni velük. Bemegyek kinyomtatják aláírjuk és jó napot. Csak furi, hogy gondolták, hogy egy kétoldalú szerződésmódosítást minden papír-aláírás nélkül meg lehet csinálni?

Sub
--------------------
http://grant-it.com/

Az új ptk szerint a szóbeli szerződésmódosítás, illetve itt most annak szóbeli visszautasítása ugyanúgy érvényes mint egy írott szerződés. Az angolszász jogból lett átvéve ez az elem.
A bizonyíthatóság, hát az jó kérdés. Nyilván hasznos ha veled van valaki, aki tanúsíthatja szóban visszautasítottad a szerződés módosítását.
Illetve ma már nem nagy nehézség zsebbe tenni egy mobilt felvételre kapcsolva. Még a kamera is kilóghat.

Én (dominó) felhívtam az ügyfélszolgálatot, megadtam a jelszavam/telefonszámom, majd az ügyfélszolgálatos hölgynek elmondtam, hogy mit akarok. Annyit mondott, hogy rögzítette és további teendőm nincs.
--
TH

Hát, én egy ilyen látogatás és hasonlóan tuskó ügyintéző után kb. 15 perccel már UPC-s voltam. Mondjuk eleve úgy mentem hogy én most UPC-s leszek, de azért gondoltam megkérdezem a Tét is, hogy mit gondol a dologról. Nem győztek meg.

Az egészben az a legérdekesebb, hogy bármely csatornán történt elutasító nyilatkozat után a Telenor visszahív, a Telekom pedig rögzíti, és semmi további teendő nincs. Szerintem ez sokkalkorrektebb hozzállás. Én pénteken interneten a webűrlapon nyilatkoztam, hogy nem fogadom el. Egy nem használt kártyás előfizetésem van, megadtam a másik elérhetőségemet, ennek ellenére szombaton azon a Praktikum számon hívtak. Aztán ma meg ki volt kapcsolva a telefonom, hangpostán hagytak üzenetet.Miért nem elég nekik, hogy nyilatkozom, hogy nem fogadom el, miért akarnak mindenképpen visszahívni?
--
https://www.digitalocean.com/?refcode=7504fb2af065

Nos. Bementem az üzletbe és a hivatalos álláspont az, hogy nincs formanyomtatványa a T-műveknek erre az ügyre. Kérésemre kiadtak egy igazolást, de hivatalosan ennek semmiféle papír alapú nyoma nem kell hogy legyen a rendszerükben.

Én ma reggel voltam a "T-Pont"-ban és 2 példányban kitöltöttem az ún. "Általános Szerződési Feltételek módosítsára irányuló kétoldalú szerződésmódosítási ajánlat elutasítása - visszaigazolása" c. nyomtatványt, az ügyintéző is aláírta, lepecsátelte és kész. Ennyi volt.

Itt ilyenről nem tudnak, vagy nem akarnak tudni, vagy hazudnak. Vagy nem tudom.

Én a telenornál a telefonos ügyfélszolgálaton jeleztem és utána elkértem a hangfelvételt.

Azt, hogy nem kapsz róla semmilyen papírt, szerintem elfogadhatatlan.

Szerencsés vagy, én 2 napja el se tudom őket érni. Tegnap sokszor ki se csöngött, ma addig jut hogy bemondja azt, hogy "technikai okok miatt korlátozott ügyintézi lehetőséget tudunk biztosítani", aztán pár másodperc múlva foglalt jelzést ad.

Persze a technikai ok is hazugság, és az is hogy bármilyen ügyintézési lehetőséget tudnak biztosítani. Én azért kitartóan hívogatom őket, nekem pénzbe nem kerül de azért érezzék a törődést.

Nekem most működött a 1430, kb. 5 percet várakoztam, a teljes hívás 8 perc alatt lezajlott. 8 óra előtt viszont 4x próbálkoztam, mindig foglaltat jelzett.

Igen, én is tapasztaltam hasonlót. Aztán hétvégén este próbáltam meg. Ha nem sikerült volna, küldtem volna nekik emailt, plusz felnyomtam volna őket valami felügyeletnél, mert kötelesek az ügyfélszolgálatot megfelelő minőségben üzemeltetni (törvény van az ilyenekre).

Ma délután ismerős próbált telefonálni @Telenor, de "a hálózat nem elérhető" hibaüzenetet kapta egy darabig. Szóval nem hogy nem tudott az ügyfsz-tal kommunikálni, de még rendesen telefonálni se sikerült.

Vajon akkor most lehet olyat, hogy en egyoldaluan megmondom, hogy mostantol nekem igye van telefon, es kozlom veluk, hogy nyilatkozzanak x idon belul ha nem tetszik ?

Nem az lenne a normalis, hogy amig en nem bolintok addig nem ? Ez a nem nyilatkoztal igennek minosul... manapsag mindent lehet.

Próbáld ki, simán lehet, hogy fognak válaszolni: azt, hogy nem fogadják el. Ezt te is megteheted.

> manapsag mindent lehet.

Az lehet, hogy mindent lehet, de az a minden elég jól van dokumentálva.

6/2011. (X. 6.) NMHH rendelet: 15. § (5) Amennyiben az előfizetői szerződés módosítására díjváltozás miatt kerül sor, a nyilatkozattétel elmulasztása - a feleknek az egyedi előfizetői szerződésben rögzített, erre vonatkozó megállapodása esetén -, mint ráutaló magatartás, elfogadásnak minősül abban az esetben, ha a szolgáltató az Eht. 144. § (3) bekezdésének vagy (4) bekezdés a) vagy b) pontjának megfelelően tett eleget értesítési kötelezettségének.

Ja, hogy az emberek el sem olvasták a szerződést, amit aláírtak?

hehe :D Nekem nincs ilyen szerzodesem de attol meg nem olvasom el :)
Persze attol meg bele lehet ezt irni pl. :)

Tegnap a visszahívásra reagáltak és visszahívtak. A rendszerük nem működik ezért a meglévő szerződésről információt nem tudnak adni (fel akartam mondani mindenestül, azonnal). 3e forintos előfizetésre akár 30e felmondási költség (sarc) is lehet - ezt csak saccolta az ügyintéző. De ami érdekes, új szerződést ajánlott a meglévő helyett, de arról minden információja meg volt. Egy gondolat: Ezek szerint részben működik részben nem az informatikai rendszerük, mert azt el nem hiszem, hogy papíron megkapták kinyomtatva az új szerződések adatait.

Szerintem az "akár ennyire nagy összeg is lehet a sarc" kijelentésekkel csak lebeszélni akarnak megszüntetéstől. Persze lehet nagy összeg is, de amíg konkrétumot nem mond addig nem szabad bedőlni. A rendszerhiba meg szerintem kama, imho ha fenyegetőzöl h megb****tod őket az nagy hatósággal akkor egyből működni fog az a rendszer.

És tippem szerint a mytariff-ra akarnak átterelni téged is, mint mindenkit. Erről azt érdemes tudni, hogy drágább mint a korábbi csomagok. Még egyszer: drágább.

Mert ugye vagy egy nagyobb pekidzset veszel, és akkor jó eséllyel marad lebeszéletlen perc/sms, vagy pedig túlmész a csomagban foglalt mennyiségen, de akkor nem kapsz ám a normális percdíjat, hanem fizethetsz 40 Ft/percet. Ez komolyabb (tízezer környéki) havidíjjal maga a vicc...
Közben a lidl prepaid 33 Ft, és ott nincs olyan havi 80 percet/sms-t mindenképp veszel...

És ne felejtsük el, hogy a mytariff-nál, ha a netezésben túlléped a havi limitedet, akkor nullára lassítanak. Vagyis pl ott állsz a puszta közepén és megáll a navigáció (és vehetsz egy mobil jegyet újabb pénzért)... A 21. században...

http://index.hu/tech/cellanaplo/2015/06/03/dragul_es_levag_a_netrol_a_telenor/

Köszönöm!
--
http://naszta.hu

Ja, és elküldték minden telefonomra sms-ben is ezt a linket.
- - - - - - - - - - - -
A buszállomás az a hely, ahol a buszok állnak, a taxiállomás az a hely ahol a taxik állnak, az íróasztalomon viszont van egy munkaállomás....
300hsz feletti topicot nem olvasok.