Természetesen ez egy roppant naiv elképzelés volt, így zajlott az ügyintézés valójában:
1. Ügyintéző hölgy első válasza a levelemre: a levelet fogadták, átadták a gépjármű osztályra, türelmet kérnek.
2. Eltelt egy hét, de nem történt semmi. Udvariasan rákérdeztem, hogy mégis mennyi idő lesz, mert aggódom a rendőrbácsi miatt, elvégre fals adatok vannak az igazoláson, nem nézik jó szemmel az ilyesmit. Hamar jött a válasz: 30 nap az ügyintézési határidő, türelmet kérnek. Oké, várok.
3. Teltek, múltak a hetek, de továbbra sem történt semmi, aztán január elején bátorkodtam rákérdezni, hogy mégis mi a f@sz van már, lassan 40 nap telt el, és még mindig nem kaptam érdemi választ a levelemre. Egyáltalán nem voltam bunkó, de a levelem végén azért megemlítettem, hogy nem leszek rest panaszt tenni, ha nem kapok érdemi választ, de nagyon gyorsan. :)
4. Egy órával később (!) jött a válasz az ügyintézőtől: elnézést kérnek a kellemetlenségért, küldik a javított fedezetigazolást (aznapi keltezéssel). Ugye, hogy megy ez! :D
5. Megnézem a PDF-et... még mindig nem jó, az autó típusa nem az lett, amit megadtam (és ami a forgalmiban is szerepel), kértem, hogy javítsák
6. Másnap jött a válasz: ne aggódjak, az úgy jó lesz, csak így lehet megadni a rendszerükben. Oké, nem pattogok, belenyugszom.
7. Biztos, ami biztos alapon átnéztem minden adatot, ami a papíron szerepelt, és feltűnt, hogy az alvázszámból kimaradt egy karakter. Megint írtam az ügyfélszolgálatos hölgynek.
8. Még aznap jött a válasz, hogy javították ezt is, mellé kaptam egy újabb fedezetigazolást - a típust leszámítva most már minden oké, megköszöntem a segítséget, sóhajtottam egyet, aztán ment tovább az élet.
Aki ismer, tudhatja, hogy végtelenül türelmes és empatikus ember vagyok, de ez már nekem is kicsit sok volt így egy kupacban:
- az összes, a biztosítás szempontjából lényeges adatot hibásan vitték fel a rendszerbe (rendszám, alvázszám, autó típusa)
- hiába fizettem be a biztosítási díjat még aznap, amikor a csekket kézhez kaptam, marhára nem voltak segítőkészek, pofátlanul megvárattak
- jóformán szóba sem álltak velem, amíg panasztétellel nem fenyegetőztem (megjegyzem, most csináltam ilyet először életemben)
Más biztosítók is ennyire problémásak, vagy csak én választottam rosszul? :(
- gergelykiss blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1177 megtekintés
Hozzászólások
Nyugalom, máshol sem szebb az élet. Az elmúlt pár évben 3 biztosítós ügyletem volt, és mindháromnál a MABISZ-hoz kellett fordulnom a végén. (és ezekután, 1 alkalommal kértek elnézést)
1. esetben elírták a gépjármű forgalomba helyezés időpontját, ezért 2 napra fedezetlenségi díjat számoltak fel. (ami több, mint 2 havi biztosítási díj!) A korrigáláshoz 11 darab telefonhívás(!) és 3 darab levél kellett, Probléma megoldási idő: 3 hónap(!)
2. esetben éves biztosítóváltásnál a kártörténeti azonosítószám rovatba az előzmény biztosítás kötvényszámát(!) írták, ezzel összedöntve az informatikai rendszert. (Előző biztosító nem áll velem szóba, mert náluk már törlésre került a biztosítás, forduljak az új biztosítóhoz, új biztosító nem áll velem szóba, mert nem jó az előzmény, kérjem a javítását az előző biztosítótól... GOTO 10)
Probléma megoldási idő: 1 hónap
3. esetben (vagyontárgy biztosítás, notebook töréskár) egyszerűen nem válaszoltak semmilyen megkeresésre, minden alkalommal megigérték, hogy visszahívnak, majd nem történt semmi. 4 hivatalos megkeresés után, panaszt tettem, ami után érdekes módon azonnal elintézték. (Itt volt a bocsánatkérés is.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem semmi, valahogy mindig is sejtettem, hogy a biztosítók főtevékenysége a biztosítási díjak beszedése az ügyfelektől, az meg már szinte közhelyszámba megy, hogy ha káresemény van, akkor meg nem hajlandók fizetni (nekem szerencsére még nem volt ezzel tapasztalatom).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fedezetlenségi díjjal nagyon vigyázni kell.
Örököltünk egy trabantot amire fedezetlenségi díjat akartak felszámolni a halál időpontja és az átíratás közötti időszakra (kb 4 hónap). Végül rengeteg idegesség és 3-4 hónap után sikerült kiegyezni az örökösödési határozat napjától az átírásig történő 2 napra. Baleknak nézik az embert.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És ez még jobbik eset, amikor közvetlenül vagy kapcsolatban a biztosítóval. Ha még egy [internetes] alkusz is van köztetek akkor aztán képtelenség elintézni bármit, a hiba és kibaszási lehetőségek száma végtelen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kicsit elgondolkodtam, hogy Hiena "Ut a verfurdohoz" cime mennyire is passzolna ide... de csak elkalandozott a fantaziam, semmi komoly.
--
Ki oda vágyik, hol száll a galamb, elszalasztja a kincset itt alant:
()=()
('Y') Blog | @hron84
C . C Üzemeltető macik
()_()
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni