Mit kell tenned, ha lejár a hűséged a T-Home-nál?

Sziasztok,

Csak tapasztalatból írom, hogy ha más is hasonló cipőben jár, akkor ne essen bele, mint én....

Ha lejár a hűséged, akkor ne hosszabbítsd meg, hanem a telefonos ügyfélszolgálaton kezdeményezd a lemondását (Sajnos a hosszú előfizetői kapcsolatra való hivatkozás nem segít.). Ekkor vagy át kapcsolnak, vagy az ügyfeles jóval kedvezőbb ajánlatot mond, ami az Interneten publikus.

A legrosszabb esetben, ha az ajánlata nem jobb, mint a publikus, akkor még bőven dönthetsz, úgy, hogy csak nem mondod le, meggondoltad magad....:), ha pedig jobbat kapsz, akkor pedig használd ki a lehetőséget :-)

KALMI

Hozzászólások

Szívd a fogad, sokallj mindent és előkerül 1-2 extra kedvezmény, de csak ha kb mindet rendelsz :D

Céges előfizetésnél pedig 30 nappal korábban kell jelezni a változást, lemondást, mint ahogy lejár a csomag. Direkt odafigyeltem, nehogy elfelejtsem, mert akkor automatikusan meghosszabbodik a jelenlegi csomag, csak az apróbetűk... aztán előjönnek, hogy na jó, egyedi engedélyt kérnek a központtól... aztán a régi csomagok bruttó árait hasonlítják az új csomagok nettó áraihoz, hogy kisebb csomagot nem választhatok, ha már ők ilyen engedékenyek...
Rohadtul oda kell figyelni, és persze tanulni kell tőlük :)

ha már t. t-mobilenál pedig 60 nappal kell lejárat előtt jelezni ha nem akarod meghosszabbítani, amit telefonos ügyfélszolgálaton megcáfoltak, de mikor bementem, hogy lemondjam, akkor hirtelen megint 60 nap lett.

Nem feltétlenül a konkrét esetre, általánosságban:

Idézet az NHH 2007.04.25-i Hivatali Közleményéből:

"A Hatóság több, a – szolgáltatók által határozott idejűnek nevezett – szerződés megszűnése
szempontjából aggályos, az elektronikus hírközlésre vonatkozó jogszabályokkal
összhangban nem álló szerződési feltételt tárt fel vizsgálata során különböző szolgáltatók ÁSzFeiben.
...
Az Eht 129.§ (6) f) pontja szerint az egyedi előfizetői szerződés kötelező tartalmi
elemeként kell meghatározni a szerződés tartamát.
...
Amennyiben az előfizető kötelezettsége a szerződés lejárta előtt (általában harminc nappal) a
szerződés felmondása, és ennek hiányában a szerződés automatikusan újabb határozott
időtartammal meghosszabbodik, vagy határozatlan idejűvé válik, akkor ez alapján a
szerződés időtartama nem megállapítható, azaz a szerződés időtartama meghatározatlan.
...
Ebből következően, ha az
előfizető a szerződés megkötése után eltelt hosszú idő - akár évek után - pusztán elfelejti,
elmulasztja felmondani a határozott idejű szerződést, akkor a szerződés a határozott idejű
szerződések fogalmával összeegyeztethetetlen módon, meghatározatlan időtartammal
automatikusan meghosszabbodik, végtelenítődik, mégpedig úgy, hogy a meghosszabbítás
nem is feltétlenül egyezik az előfizető valós szándékával, szerződéses akaratával.
..."

Nem tudom most hogy van, de a UPC is hasonlóan működött régen. Az öcsém bement, hogy lejárt a hűség és ez neki drága. Sajnos nem tudnak mit tenni, válasszon kisebb csomagot, ha kevesebbet akar fizetni. Aztán akkoriban ért hozzájuk a DIGI. Bement hozzájuk és megkötötte a szerződést. Amint bekötötte a DIGI a telefont, internetet és TV-t, az öcsém bement a UPC-hez, hogy akkor ő most felmondja. Mindjárt ígértek neki olyan kedvezményt, hogy csak na! Ő meg közölte velük hogy a DIGI még ennél is olcsóbb! (Én már jóval előtte váltottam.)
A DIGI-nél meg ha lejár a hűség újból vállalhatsz egy vagy két évet ugyanazzal a feltétellel mintha új előfizető lennél.
Bár egy pár évig, náluk sem lehetett hosszabbítani, most már megint lehet. Amikor nem lehetett akkor is jobbak voltak az áraik, és kevésbé aszimmetrikus az Internet fel és letöltési sávszélessége.
--
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox

"A DIGI-nél meg ha lejár a hűség újból vállalhatsz egy vagy két évet ugyanazzal a feltétellel mintha új előfizető lennél."
Felreppentek ilyen hírek, így rákérdeztem a napokban, de elzavart az ügyfélszolgálat, mert csak új ügyfélnek van hűség. Vagy akkor van, ha eddig csak TV+telefon vagy net+telefon mellé megrendeled a harmadik szolgáltatást, akkor lehet újra hűségidőt tolni. A lemondom és újra rendelem pedig 90+1 nappal operál, így igazából felejtős. Mindegy, így is olcsóbban kapok többet, mint másnál.

Most jár le a Digi-nél a hűségidő, nem tudom hosszabbítani.
A T-nek van versenyképes ajánlata (120/5 internet, 69+19 HD, HBO,HBO2,Cimenax,Cinemax2,vezetékes telefon, Samsung Galaxy táblagép), amit majdnem megkötöttem, csak a 120/5 és a Digi internetének "hibamentessége" észhez térített.

Igen, a T-home-nak a csatornakínálata elég jó, plusz elég kényelmes az IPTV szolgáltatását használni.
Cserébe a sávszélesség pofátlanul vérlázítóan asszimetrikus (10x vagy több) a garantált sebességek pofátlanul alacsonyak (Pl: 120/10-hez 15/2) az IP-címekkel kókányolnak (saját router max DMZ-be, IP-t nem kap) és a hálózatot az IPTV szétgányolja (multicast <-> WiFi inkompatibilitási problémák).

Ha kábelnet helyett optikád van ott picit jobb a helyzet, az utolsó két technikai probléma nem áll (IP+multicast) ellenben ~1 éve itt is pofátlanul lenyomták a feltöltést, pedig régen volt 120/50 is...

Teendő: válts másik szolgáltatóra. Kb ilyen sorrendben romlanak a szolgáltatók:

DIGI (optika)
T-home (optika)
UPC (koax)
Invitel (koax)
T-home (koax)
Invitel ("dupla-DSL")
Telenor, T-mobil (LTE, csak ha az adatkorlát ok)
T-home (ADSL)
Externet (ADSL, t-terület)
T-mobil (HSDPA, adatkorlát)
Vodafone mobilnet
Betárcsázós :-D

Kb ezekhez volt szerencsém az utóbbi 3-4 évben, és kb ez a minőségi sorrend, de persze ez szubjektív. Ami igazán érdekes hogy a T-s LTE nekem egy adott helyen le is veri az Externetet, nem csak sebességben, de stabilitásban is, válaszidőben picit alulmarad.
--
zsebHUP-ot használok!

Kiváló XII. kerületi lakóhelyemen ezek közül kizárólag a T-home (ADSL) működik, névleg 10 Mbiten, gyakorlatilag 1 Mbit környékén. Messze vagyunk a központtól, nagy a csillapítás. Valaki elintézhetné, hogy behúzzanak a környékre valami rendesebbet, lenne rá kereslet :-)

Esetleg mérj rá telenoros és telekomos LTE-re, lehet hogy jobb eredményeket fogsz kapni mint az ADSL. (Persze csak ha nincs 20-30G-nél több adatforgalmad, és nem zavar a valamivel magasabb átlagos (30-40ms) ping)

Sajnos tényleg sok helyen csak ADSL van, pedig hatalmas a lemaradás minőségben a többi technológiától. Gyakrolatilag az ADSL napjaink betárcsázós internete :-)

Mikor utoljára szerencsém volt hozzá ~1 éve, akkor bár lefedettségben tényleg picit jobb volt, meg sem közelítette a versenytársak sebességét vagy megbízhatóságát. Ha tényleg mozogni kellett akkor a T, ha egy helyben akkor a Telenor bizonyult a legjobbnak.

Érdemes megfigyelni hogy a vodafon LTE-t is csak 2014-ben kezdett kiépíteni, ráadásul valamiért 72 Mbps elméleti maximummal. Na most ez a 32 Mbps-es 3G-vel, amin 5-8/1-2 Mbps-nél több sosem jött, legfeljebb 16-20/3-5 Mbps-t fog jelenteni. Persze ez már nem kevés, de ma egy T-s/Telenoros LTE-vel simán mérek 25-50/5-10 Mbps-t, jobb lefedettség és alap ár mellett.

De (!) azóta volt egy frekvenciaakció, ami rendesen átrendezhette a terepet, pl. a T-nek a mobilnet szolgáltatása ugrásszerűen rengeteget javult, a másik kettőről azóta nem tudok nyilatkozni.

Értem. Nos nekem leginkább Pest és Vác környéke ahol kellhet a mobilnet. De akkor elég az amit a mobil tud (a böngésző wifi-n se valami gyors). Rátudom kötni wifin a mobilra a tabot, akkor gyorsabban tudok böngészni, de arra, hogy emailt olvassak / küldjek bőven megfelel a mobil sebessége (főleg, hogy az email kliens a böngészőhöz képest írtó gyors).

Ellenben telenorról nekem nincsenek jó tapasztalataim. Folyton szakadozott, lassú volt. és telefonálni sem nagyon tudtam telenoros kártyámmal. Az is állandóan megszakította a vonalat, vagy szimplán recsegett, zúgott, sistergett a hang.

--
Fontos! Ha berágok, nem feltétlen személyed ellen szól...
openSUSE 13.1 x86_64

Q: „Mit kell tenned, ha lejár a hűséged a T-Home-nál? ”
A: Menekülni.

Evek ota az a gyakorlatom hogy husegido lejartakor felhivom az usz-ot es elmondom hogy mi az abra: le fog jarni a husegidom, mivel sokallom az eddigi tarifat, gondolkodom a valtasban es a dontesben sokat segitene ha tudnam az allaspontjukat. Eddig mindig meg tudtunk egyezni! :)

--
zsebHUP-ot használok!

na nem árban, hanem általában szolgáltatásban tolnak némi bónuszt (pl. nagyobb sávszélesség, több csatorna), tukmálják a drótos telefont, eddig mindig lepattintottam a témát, mondván a 21. században mi a frászt kezdjek vele, de lehet hogy most beveszem a buliba (max soha nem lesz rajta készülék), mert így ócsóbb.

--
"Nem akkor van baj amikor nincs baj, hanem amikor van!"
Népi bölcsesség

Ez ugyanúgy működik a Vodafone-nál is, sőt valószínűleg minden szolgáltatónál. Határozottan fel kell mondani a szerződést, és akkor kicsit érezheti az ember milyen az igazi nyugati stílus, amikor a szolgáltató küzd érte... De hozzászokni nem kell, amint aláírtad, vége a tündérmesének :D

Amúgy Digi-t választottam, egy kicsit féltem tőle, de messze veri a T-t, árban és sebességben (még az alján van a net sebességem, lehetne pár százért, nagyobbat, de minek....). A TV FULL HD, nem mint a kockás T-s IP-tvje. A két szolgáltatói minőséget össze se lehet hasonlítani (Főleg a HD Tv részét).
Szóval lehet ez reklám, de a Digi az jó választásom volt...

Én mondtam nekik, hogy elköltözöm, nem kérem tovább a szolgáltatást, erre azt mondták menjek be személyesen.Mire én:-az anyátok picsáját...
mire ők szolgáltattak tovább.Mire én: nem fizettem, hogy majd megunják.
de én szívtam meg végül, mert behajtották...
A vodafonnal is erősen porul jártam de oda még köt sajna a hülyeség idő.

"Mit kell tenned, ha lejár a hűséged a T-Home-nál?"
Váltani valami normális szolgáltatóra!!! :)