Jaj, az egyik örök flame alap. PC vs. konzol. Ember nem fogja eldönteni. Mindenesetre egy kis adalék (ha úgy tetszik olaj) hozzá:
Vincent Pontbriand, az "Assassin's Creed: Unity" cím senior producere a napokban azzal borzolta a kedélyeket, hogy azt találta mondani, a konzolokban a fos CPU az, ami bekorlátozza őket a fejlesztésben. A legújabb konzolok GPU-ját dicsérte, de a CPU szerinte sovány ezekben a gépekben. Ezért a nagyérdemű konzolon 900p mellett csak 30 fps-t fog kapni.
Pontbriand kifejtette, hogy az ő játékuk keményen CPU-függő. A CPU dolgozza fel az AI-t, vezérli a játékukban bőven jelen levő NPC-ket és üzemelteti a rendszert. Erre viszont a konzolok CPU-ja kevés.
"We were quickly bottlenecked by that and it was a bit frustrating, because we thought that this was going to be a tenfold improvement over everything AI-wise, and we realised it was going to be pretty hard. It's not the number of polygons that affect the framerate. We could be running at 100fps if it was just graphics, but because of AI, we're still limited to 30 frames per second."
A teljes cikk itt.
- 2620 megtekintés
Hozzászólások
Mondjuk van egy olyan gyanúm, hogy a 900p mellett 30+ fps-t elérő PC nem jön ki 400 dollárból. :)
Én már megmaradok a konzolnál, ha (új) játékokról van szó. Teljesen felesleges azért kidobni egy csomó pénzt, (és kompromisszumokat kötni, mert ugye laptopra szükségem van, viszont ott nem az izom az egyetlen paraméter) hogy tudjak az új játékokkal játszani. Egy 400 dodós konzol képes kiszolgálni az igényeket 5-8 éven át.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szkeptikus vagyok az ilyen panaszokkal kapcsolatban. Gyakran csak arról van szó, hogy nem sikerült túl jól a játék és előre bebiztosítják a magyarázatot megjelenés előtt a várható gyengébb szereplésre. Az Ubisoft hát nem a legsikeresebb kiadó, az Assassin's Creed sorozat pedig jóindulattal is egy közepes franchise. Bár nagy erővel nyomja az Ubi. Ami még eszembe jut az Ubisoftról az a drákói DRM, ami képes úgy szétcseszni a rendszert, hogy Windows újratelepítésre is szükség lehet. Külön poén, hogy a Steames játékait erőszakkal köti a totálszar Uplay-hez, pedig az lenne a Steam kényelmének lényege, hogy más storeok rendszereivel már ne kelljen bajlódni.
Nem tudta kihasználni az Ubi a Cell lehetőségeit, nem lepne meg ha most sem boldogulnának az ubis fejlesztők az új konzolokkal. Ezért természetesen az új konzolok a hibásak nem ők.
Az biztos én attól nyugodtan fogok aludni, hogy az Assassin's Creed: Unity csak 30fps sebességgel fog menni 900-as felbontással az új konzolokon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni