Sziasztok,
Sajnos 2 napja ICMP flood alatt állok, ami kitölti a sávomat teljesen és ledob minden.
DIGInél van-e lehetőség lakossági ügyfélként kérni az ICMP tiltást? Az üf szerint nem lehet, de én nem igazán hiszek az L1 supportos kiscsajnak. nem tudom használni a szolgáltatást....
Előre is köszi
- 4485 megtekintés
Hozzászólások
Miért nem kérsz új IP-t?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
fix IP-s vagyok (fizetek érte) és van pár hobbi weblap domain ide irányitva. Szerintem azt lövik, legalábbis domainen keresztül jön az áldás. Hiába a csere.
-------------------------
Dropbox refer: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkor lehet olyan helyre kene dobni annak a par oldalnak a hosztingjat, ahol tudjak mitigalni es jobban tudjak kezelni az ilyen helyzeteket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gyanítom, ha fix ipje van, az nem ok nélküli ;)
Sajnos van egy olyan érzésem, hogy nem lesz egyéb lehetősége. :(
(amíg működik, addig jó a digi, de ha gond van vele...)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az nem játszik, hogy ideiglenesen valami cloudflare vagy hasonló mögé tenni a támadott weblapot?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolom nem panelos LAN-neted van, ha 2 nap után, még egyáltalán van jel. Ilyenkor már rég leszokott rohadni a folyosón az elosztó.
Anno mikor hasonló problémám volt, jeleztem, de akkor nem tudtak mit csinálni "szerezzek be egy tűzfalat" volt a válasz. Alig 1,5-2 órával később a folyosón lévő switch megadta magát. akkor már tudtak vele mit kezdeni...
--
Fontos! Ha berágok, nem feltétlen személyed ellen szól...
openSUSE 13.1 x86_64
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A tűzfalon kenődnek szét az ICMP csomagok, szóval nem sokra megyek vele. Megeszi a sávot, de a benti hálózatomba már nem jutnak be.
-------------------------
Dropbox refer: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Próbáltál már beszélni az ügyfélszolgálatukkal?
Túl sokat nem várnék tőlük, de hátha kifogsz valakit, aki megérti...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azzal kezdtem, de nem foglalkoznak velem. Azt mondják nincs erre lehetőség.
-------------------------
Dropbox refer: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos ez az átka az olcsóságnak, a támogatás nem túl magasszintű, ha komolyabb gond van.
(Utólag írtad a nyitó szövegbe, hogy beszéltél velük vagy csak én voltam figyelmetlen?)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Utólag, de kb 5 perccel a beküldés után. Az első hozzászólással egy időben.
-------------------------
Dropbox refer: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor megnyugodtam. :)
Az első, végül el is küldött hozzászólás előtt kétszer is írni kezdtem, hogy hívd fel őket, bár nem valószínű, hogy segítenek, de nem küldtem be.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
emailen is lehet hibat jelenteni, probald meg ott jelezni felejuk. tapasztalataim szerint sokkal hasznalhatobban tudnak ott reagalni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerinted én tudtam valamit kezdeni az ügyfél szoláglatos javaslatával? Ugyanez volt a helyzet, a sávot ették meg, de be nem jött semmi.
Amúgy a cloudflare-ben lehet valami.
--
Fontos! Ha berágok, nem feltétlen személyed ellen szól...
openSUSE 13.1 x86_64
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez valami standard valasz lehet, mert egy szerverhosting supportja is ezt ajanlotta, amikor par gigaval dosoltak a 100-as netet...
--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A flood-oló IP tartományához tartozó abuse e-mail címre próbáltál írni? Nem sok esély van, hogy foglalkoznak vele, de egy próbát megér.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Esetleg whois-szal megnézni, hogy honnan jön és ott az abuse@-ra írni?
szerk: most látom, hogy errotan ugyanezt írta, csak nem frissítettem az oldalt. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni