DIGI ICMP tiltás

 ( neutrino | 2014. augusztus 28., csütörtök - 11:37 )

Sziasztok,

Sajnos 2 napja ICMP flood alatt állok, ami kitölti a sávomat teljesen és ledob minden.

DIGInél van-e lehetőség lakossági ügyfélként kérni az ICMP tiltást? Az üf szerint nem lehet, de én nem igazán hiszek az L1 supportos kiscsajnak. nem tudom használni a szolgáltatást....

Előre is köszi

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Miért nem kérsz új IP-t?

fix IP-s vagyok (fizetek érte) és van pár hobbi weblap domain ide irányitva. Szerintem azt lövik, legalábbis domainen keresztül jön az áldás. Hiába a csere.
-------------------------
Dropbox refer: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház

akkor lehet olyan helyre kene dobni annak a par oldalnak a hosztingjat, ahol tudjak mitigalni es jobban tudjak kezelni az ilyen helyzeteket.

Gyanítom, ha fix ipje van, az nem ok nélküli ;)
Sajnos van egy olyan érzésem, hogy nem lesz egyéb lehetősége. :(
(amíg működik, addig jó a digi, de ha gond van vele...)

Az nem játszik, hogy ideiglenesen valami cloudflare vagy hasonló mögé tenni a támadott weblapot?

Gondolom nem panelos LAN-neted van, ha 2 nap után, még egyáltalán van jel. Ilyenkor már rég leszokott rohadni a folyosón az elosztó.
Anno mikor hasonló problémám volt, jeleztem, de akkor nem tudtak mit csinálni "szerezzek be egy tűzfalat" volt a válasz. Alig 1,5-2 órával később a folyosón lévő switch megadta magát. akkor már tudtak vele mit kezdeni...

--
Fontos! Ha berágok, nem feltétlen személyed ellen szól...
openSUSE 13.1 x86_64

A tűzfalon kenődnek szét az ICMP csomagok, szóval nem sokra megyek vele. Megeszi a sávot, de a benti hálózatomba már nem jutnak be.
-------------------------
Dropbox refer: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház

Próbáltál már beszélni az ügyfélszolgálatukkal?
Túl sokat nem várnék tőlük, de hátha kifogsz valakit, aki megérti...

Azzal kezdtem, de nem foglalkoznak velem. Azt mondják nincs erre lehetőség.
-------------------------
Dropbox refer: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház

Sajnos ez az átka az olcsóságnak, a támogatás nem túl magasszintű, ha komolyabb gond van.
(Utólag írtad a nyitó szövegbe, hogy beszéltél velük vagy csak én voltam figyelmetlen?)

Utólag, de kb 5 perccel a beküldés után. Az első hozzászólással egy időben.
-------------------------
Dropbox refer: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház

Akkor megnyugodtam. :)
Az első, végül el is küldött hozzászólás előtt kétszer is írni kezdtem, hogy hívd fel őket, bár nem valószínű, hogy segítenek, de nem küldtem be.

emailen is lehet hibat jelenteni, probald meg ott jelezni felejuk. tapasztalataim szerint sokkal hasznalhatobban tudnak ott reagalni.

Szerinted én tudtam valamit kezdeni az ügyfél szoláglatos javaslatával? Ugyanez volt a helyzet, a sávot ették meg, de be nem jött semmi.

Amúgy a cloudflare-ben lehet valami.

--
Fontos! Ha berágok, nem feltétlen személyed ellen szól...
openSUSE 13.1 x86_64

ez valami standard valasz lehet, mert egy szerverhosting supportja is ezt ajanlotta, amikor par gigaval dosoltak a 100-as netet...

--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!

A flood-oló IP tartományához tartozó abuse e-mail címre próbáltál írni? Nem sok esély van, hogy foglalkoznak vele, de egy próbát megér.

Esetleg whois-szal megnézni, hogy honnan jön és ott az abuse@-ra írni?

szerk: most látom, hogy errotan ugyanezt írta, csak nem frissítettem az oldalt. :-)