- saxus blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 976 megtekintés
Hozzászólások
A sivatagban nincs is villanypózna. ;)
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Távíró van, cénak az is megteszi:
http://metro.co.uk/2012/04/17/driver-crashes-into-telegraph-pole-in-mid…
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LOL :D
Különben nagyon röhögtem, és gondoltam, odaírom, hogy én el, mielőtt agyoncsapsz egy szívlapáttal. :D
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pedig önmagában bizonyos típusú játékokban nem rossz dolog a checkpoint, ha értelmesen van implementálva (UX feladat).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem hülyeség, de a mai FPS-sekben kb. sehol nem tudják normálisan implementálni (legyen már engedélyezve az a kibaszott quicksave/quickload bárhol a checkpointtól függetlenül).
De mondhatnám ugyanilyen havasi gyopárságnak a "press any key" képernyőt a játék elején a menükben. Mi a fasznak? Ha elindítottam a játékot, minek nyomjak meg még egy billentyűt, hogy a menübe kerüljek?
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
FPS-ben tényleg hülyeség, főleg ha a quick save rovására megy. Csak azért nem éltem át hirtelen a gondodat, mert nem játszok fps-ekkel. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Save scumming.
Egyébként engem is fel tud bosszantani amikor kihagyhatatlan videó előtt van checkpoint. :/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahh regi szep Mafia-s emlekek, mikor a kikotos palyat kb. 1 hetig csinaltam, a muzeumos finalerol meg ne is beszeljunk... :) pedig az PC only volt (akkormeg).
@@
"You can hide a semi truck in 300 lines of C."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt hittem, a biztonsági szoftverrel van bajod. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Diablo 3-ban teljesen jó ez a rendszer! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ah, most előjöttek a régi szép emlékek amikor úgy kellett végigjátszanom valamiket hogy a nagylábujjam végig a gép alatti hosszabbító főkapcsolóján volt... Amikor ő bántott engem, én is jól megbántottam őt mielőtt menthetett volna bármit. :]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Konzolon (PS-en legalábbis) is van olyan játék ahol bárhol lehet menteni, szóval ezt ne kend a konzolokra, nem attól függ.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, van 1-2 elvetve. Es mennyiben nincs? Es miota is tart ez az állapot, hogy a nagyja ilyen? Veletlenul azota, miota teret nyertek a konzolok es minden egy fogyatékos konzolport.
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát nem tudom, már a Maffia is ilyen csekpontos volt, pedig abból nem volt konzolos.
És ez van, játékba a Pc piac marginális már, nem az diktál.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ad1) Mafia
Ad2) Mintha lett volna pelőle PS2 port. A lényegen nem változtat, maga a játék a PC => PS útvonalat futotta be, nem mint a mai játékok általában a konzol => PC-t.
Ellenben szerintem ott pont jól illett a történetbe ez a „csekkpointozás”. Az egy nagyon lineáris játék volt, „mesélt” történettel. Számomra nem illett volna bele a „ments. ahol akarsz” megoldás.
--
blogom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért a régi-régi játékokból is tömegesen hiányzott a save/load, többnyire pálya elejére kerültél vissza, ha elfogyott az életed kezdhetted elölről.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, tudom, hogy ott is voltak néhol furcsa dolgok, pl. Red Alert-ben sem lehetett menteni skirmisht, holott kampányt minden további nélkül.
Viszont szerinted az jó, hogy "feltaláltuk" a rendes mentést, annak felhasználóbarátabb, egy gombos quick- formáját, amit jól kiegészített egy pálya eleji/kritikus szakaszos checkpoint rendszer (ezt a szintet mondjuk a 1998 végére a Half-Life-nak sikerült elérnie, hogy tudja OOTB), majd most az egész visszafejlődik?
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Filerendszer snapshot, virtuális gép mentés nem jöhet szóba?
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem gondolom, hogy jó. Igazából szerintem ennek játékhoz kellene igazodnia. Van amelyik játék jó úgy, hogy nem tudsz minden sarkon menteni. Én annó az első super mario játékokat úgy játszottam végig (emulátorban), hogy kb minden ugrás után mentettem, és töltöttem vissza, ha valami nem sikerül. Igazából nem bántam, de a későbbiekben sokkal jobb volt úgy végigjátszani, hogy nem volt lehetőség mentésre. Szitkozódtam sokat, szenvedtem vele renesen, de annál nagyobb élmény volt, amikor sikerült végigtolni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni