Checkpoint reached

Azt a gyökér faszkalapot, aki kitalálta ezt a checkpointos fasságot (az idióta konzolok miatt) és vele együtt a normális quicksave-t szanálta a játékokból, azt a farkánál fogva kellene fellógatni egy villanypózna tetejére a sivatagban.

Miért kell az összes létező játékot elbaszni ezzel? Az, hogy újra és újra meg kell csinálnom azt, amit már ezerszer teljesítettem az nem szórakoztatás, hanem céltalan büntetése a játékosnak. Az nem szórakoztatás, hogy az ember leülne este fél-egy órát pihenni, de a vége az, hogy maximum 15 perc után kibassza a francba az egész szart.

Hozzászólások

A sivatagban nincs is villanypózna. ;)

tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE

Pedig önmagában bizonyos típusú játékokban nem rossz dolog a checkpoint, ha értelmesen van implementálva (UX feladat).

Nem hülyeség, de a mai FPS-sekben kb. sehol nem tudják normálisan implementálni (legyen már engedélyezve az a kibaszott quicksave/quickload bárhol a checkpointtól függetlenül).

De mondhatnám ugyanilyen havasi gyopárságnak a "press any key" képernyőt a játék elején a menükben. Mi a fasznak? Ha elindítottam a játékot, minek nyomjak meg még egy billentyűt, hogy a menübe kerüljek?

----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™

Save scumming.

Egyébként engem is fel tud bosszantani amikor kihagyhatatlan videó előtt van checkpoint. :/

Ahh regi szep Mafia-s emlekek, mikor a kikotos palyat kb. 1 hetig csinaltam, a muzeumos finalerol meg ne is beszeljunk... :) pedig az PC only volt (akkormeg).

@@
"You can hide a semi truck in 300 lines of C."

Azt hittem, a biztonsági szoftverrel van bajod. :D

Diablo 3-ban teljesen jó ez a rendszer! :)

Ah, most előjöttek a régi szép emlékek amikor úgy kellett végigjátszanom valamiket hogy a nagylábujjam végig a gép alatti hosszabbító főkapcsolóján volt... Amikor ő bántott engem, én is jól megbántottam őt mielőtt menthetett volna bármit. :]

Konzolon (PS-en legalábbis) is van olyan játék ahol bárhol lehet menteni, szóval ezt ne kend a konzolokra, nem attól függ.

Ad1) Mafia
Ad2) Mintha lett volna pelőle PS2 port. A lényegen nem változtat, maga a játék a PC => PS útvonalat futotta be, nem mint a mai játékok általában a konzol => PC-t.

Ellenben szerintem ott pont jól illett a történetbe ez a „csekkpointozás”. Az egy nagyon lineáris játék volt, „mesélt” történettel. Számomra nem illett volna bele a „ments. ahol akarsz” megoldás.
--
blogom

Igen, tudom, hogy ott is voltak néhol furcsa dolgok, pl. Red Alert-ben sem lehetett menteni skirmisht, holott kampányt minden további nélkül.

Viszont szerinted az jó, hogy "feltaláltuk" a rendes mentést, annak felhasználóbarátabb, egy gombos quick- formáját, amit jól kiegészített egy pálya eleji/kritikus szakaszos checkpoint rendszer (ezt a szintet mondjuk a 1998 végére a Half-Life-nak sikerült elérnie, hogy tudja OOTB), majd most az egész visszafejlődik?

----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™

Nem gondolom, hogy jó. Igazából szerintem ennek játékhoz kellene igazodnia. Van amelyik játék jó úgy, hogy nem tudsz minden sarkon menteni. Én annó az első super mario játékokat úgy játszottam végig (emulátorban), hogy kb minden ugrás után mentettem, és töltöttem vissza, ha valami nem sikerül. Igazából nem bántam, de a későbbiekben sokkal jobb volt úgy végigjátszani, hogy nem volt lehetőség mentésre. Szitkozódtam sokat, szenvedtem vele renesen, de annál nagyobb élmény volt, amikor sikerült végigtolni.