Munkaidő rögzítése táblázatban - hogyan?

 ( v4x | 2013. október 8., kedd - 10:45 )

Sziasztok!

Ötleteket szeretnék kérni a közösségtől a következő feladat megoldására. Adott egy táblázat, amivel egyénileg, heti bontásban rögzíteni lehet a munkaidőt (kezdete, vége, helyettesítés, túlóra, stb). Jelenleg fájl alapon, elég körülményesen megy a dolog, mivel dolgozónként hetente készül 1-1 táblázat.
Hogy lehetne ezt egyszerűbben, jól kezelhető módon megoldani? Valami létező webes megoldást keresnék, ahol bejelentkezés után a táblázat megjelenik és kitölthető.
Van valakinek hasonló, de működő megoldása?

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

https://www.toggl.com/

http://www.getharvest.com/

Mindkettővel van tapasztalatom, kiforrott cuccok.

Ezeknel a WCre menes es egyeb emberi szukseglet kulon task, vagy konkretan (hallgatolagos) eloiras, hogy hazudj?

Marmint erre meg nem lattam jo megoldast, mert ahol taskra pontosan le kell bontani hogy mit csinalt az ember, az pont az a ceg aki nem veszi figyelembe, hogy kreative munkat vegzo emberekrol van szo, es nem osszeszerelo robotokrol.

conception is van a világon. szerintem ezzekkel nincs semmi baj, csak akkor, ha elvárás, hogy taszkra lebontott elszámolásnál is kijöjjön a napi nyolc óra.

hát, az elég szoros, a pihenőidőket akkor ki se adták?

ált. 6 vagy 7 óra elszámolt idő kell taskokra, legalábbis ez a tapasztalatom.

nem tudom, hogy mi ez a negatív hozzáállás.
Az egyik helyen, ahol használtam ezt, az egy kb. nyugdíjas állás volt, részmunkaidő, én mondtam meg, hogy mikor mennyit akartam dolgozni, stb. Semmi hajcsár-dolog, egy baromi kényelmes munkahely, egyetem mellett ideális volt. Nekik az ügyfelek felé való elszámolás miatt kellett taszkra lebontott adat.

Nem derul ki, h szarul dolgozol-e, ezert szar a time tracking.

Akkor gondolj bele, h a tanároknak mostantól ilyeneket kell minden héten töltögetni. Melyik nap mettől meddig hol mit csinált a kötelező óráin, a kötelező óráin túl 26 óráig, és 32 óráig.
________________________________________________
Attól, hogy más hülye, te még lehetnél normális.

Pontosan erről van szó, erre kerestem normális megoldást, hogy ne kelljen az Excel táblákkal bajlódni.

Megoldás a következő lett:
Elektronikus naplót használunk és a fejlesztője közben elkészítette ezt a funkciót, amit a tankerület jóvá is hagyott. Köszönöm mindenkinek a jó ötleteket!

redmine, worktime modullal

--
Gábriel Ákos
http://i-logic.hu

Ha "olcsó" kell és jó, akkor használjátok az OpenERP + Timesheet modult az tuti lesz! ;)

U.I.: Remélem nem az AN-nél dolgozol? :DD

üdv,
Dodi

Az a kérdés, hogy valós adatokat akarsz, vagy csak egy rátok kényszerített nyűg?

Nálunk (állami cég, kötetlen munkaidő) megkövetelik, hogy havonta hány órát kell dolgozni.
Soha senki nem szokta megnézni és nem is ez alapján kapjuk a fizetést, csak megy az irattárba, hátha kapunk egy munkaügyi ellenőrzést.
Ezért van egy táblázatom, aminek be lehet állítani, hogy mennyi a kötelező, általában hánykor szoktál jönni és elmenni, valamint egy hiszterézist.
A többit a táblázat kitölti.

Ha ez kell, ezt oda tudom adni.
Ha pontos valós kimutatás kell, azzal nem szolgálhatok...

Like. Esetleg én is jelentkezhetek?

hopp,
talaltam benne egy hibat, ha mar letoltotted, akkor legyszives +1*

Köszi, akkor még 1x :-)

Ehe, emlékszem amikor kiléptem egy ilyesmi állami cégtől, akkor több év munkanapjait kellett utólag beírnom (8:00-16:00) kézzel, mert papír alapú volt a nyilvántartás.

Én excellben belőttem a textfieldeket 10 perc alatt és rányomtattam inkább. A slusszpoén, hogy három rendszerben kellett kitölteni. Egyet papíron, kettőt programban. Pénzügy, menedzsment információs rendszer, meg a papír nemtudomkinek. És ez egy multi volt.

Sziasztok,

Adott egy teljes egészében hozzánk outsource-olt IT operáció, amiben ticket-rendszerben rögzített rutinszerű és azon kívüli feladatok vannak.
A megrendelő biztosítja a ticket rendszert, amelyben semmilyen export-lehetőség nincs.
Szükségem lenne egy olyan szolgáltatásra, ahol a kolléga órás bontásban rögzíteni tudja az előre definiált feladatokat, melyek a vezetőség felé, testreszabható kritériumok alapjáj reportálhatóak.

Egy hónapom van a projekten, hozzászólásokban lévő túl drága ahhoz, hogy engedélyeztetni tudjam.

Ismertek más alternatívát?

(Access / XLS lesz, ha nem találok mást).

Üdv,
Tassadar

Brutto 30e huf az a hw ami ujjlenyomat alapjan megcsinalja. Aqua-tol vettem ilyet.
https://www.aqua.hu/dahua-munkaido-nyilvantarto-asa1222e-564400.html&searchType=product