CarnationGroup Budapest - System Administrator állás (x)

Címkék

#digital #agency #help #sysadmin #vacancy #need #you

Carnation Group budapesti irodájába System Administrator kollégát keresünk, aki:

  • jártas Windows 2003, 2008 Server; PHP, .NET framework alapú oldalak; levelező rendszerek üzemeltetésében
  • van tapasztalata terheléselosztott, ill. nagy rendelkezésre állású rendszerekben
  • hálózati és hardver infrastruktúra, beleértve szerverek ismerete oké
  • angolul napi szintű kommunikáció ügyfelekkel és kollégákkal is
  • nem riad vissza ügynökségi környezettől és a projekt menedzserekkel való közös munkától :)
  • szívesen dolgozik open office-ban

Jó ha van:

  • Unix alapú rendszerek - Linux ismeretek, amikre alapozni lehet. Előny: konfigurációk ismerete, webkiszolgálók, alkalmazás szerverek ismerete
  • Virtualizációban szerzett tapasztalat
  • Hazai és nemzetközi (bukaresti, belgrádi) irodák és a Possible cégcsoport IT supportja miatt help desk jártasság

Rólunk bővebben: http://www.carnationgroup.com/
Kontakt: Nyakas Kitti vagy Török Niki job@carnationgroup.com
Boldog SysAdminDay-t mindenkinek!

Hozzászólások

Én úgy tudtam, hogy az ilyen hirdetések helye az állást kínál fórum......

... a cikkjeinek. Az allashirdetes egy kicsit mas tema, nem gondolod? Marmint, magan a hirdetesen kivul nincs extra tartalom a cikkben, eddig viszont a kiemelt helyekre tobbsegeben azert jutott tartalom is, mint pl a Morgan Stanley hirdetesnel. Itt viszont csak egy pore allashirdetes van, raadasul ez a Possible cegcsoport is eroteljes felreforditasnak tunik, a tobbi hibat mar nem is sorolnam.
--

Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. 

Mi egy kiemelet leadet adunk, az ügyfél dönti el, hogy alá direkt landingpage, cikk, vagy állásajánlat kerül. Ez így van több mint 4 éve, ha megnézed a /hirdetes oldalt, ott látod, hogy nagyon vegyes a kép, ki milyen módon veszi igénybe. A lead alapvetően vizibilitást ad, döntés kérdése hova mutat, mire mutat.

Magyar szóhasználattal már nehezedre esett volna megfogalmazni a hozzászólást. Nagyon sokan vagytok még ilyen képességűek! Nincs baj, mert kiváló ellenpéldaként szolgáltok a fönti és a föntihez hasonló megnyilvánulásokból kikövetkeztethető tényekhez. Legalább – ha másnak nem is – az ilyen dolgok táptalajának lenni jeles dolog.

Nem várom el az értelmezését és a megfogadását az itt lévő lényegnek:
http://www.c3.hu/~nyelvor/period/1344/134410.pdf
______________________
this comment is cc by-nc 2.5

A linkelt cikkben rengeteg baromság van, főleg az erőszakos magyarításra: a portfólió, e-learning, projekt, diverzifikáció tök mást jelentenek, mint ami a magyar megfelelőként meg van adva: egy adott szakterület szakkifejezései, jól definiált jelentéssel.

"Mi egy kiemelt hirdetési felületet adunk, az ügyfél dönti el, hogy oda egy közvetlen link, cikk, vagy állásajánlat kerül. Ez így van több mint 4 éve, ha megnézed a /hirdetes oldalt, ott látod, hogy nagyon vegyes a kép, ki milyen módon veszi igénybe. A kiemelt felület alapvetően láthatóságot ad, döntés kérdése hova mutat, mire mutat."

Jelen esetben lett volna jó megoldás, a probléma megkerülésével, mert a kérdés szempontjából valójában irreleváns.
--

Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. 

"hálózati és hardver infrastruktúra, beleértve szerverek ismerete oké "

Uh. Ez melyutes volt igy kora reggel.

--
http://www.micros~1

szívesen dolgozik open office-ban

Tegye fel az az élő ember a kezét, aki ezt már próbálta, és őszintén állítja, hogy így van.
Ez kb. olyan, mint amikor valaki azt állítja magáról, hogy ő őszintén szereti, ha egy kibaszott nagy baseball-ütővel verik minden nap.

Ilyen ember egyszerűen nem létezik.

Sziasztok!

semmiképp sem indulatokat akarunk gerjeszteni a hirdetéssel, hanem megtalálni a megfelelő embert a melóra, aki jól is fogja magát érezni nálunk. ezért is írtuk be az open office-t, mert ez szinte vallási kérdés.

Hajdu Tamás IT operations managerünk nevében, segítségével minden szakmai vagy egyéb kérdésre szívesen reagálunk.

Köszi,

Kitti

Szerintem semmilyen vallási kérdésről nincs itt szó. Az open office egy gazdasági kényszer eredménye, ahol a munkáltató bevállalja (pestiesen szólva: leszarja) az ebből adódó hatékonyságcsökkenést, cserébe az olcsóbb irodáért.

Azt nagyon jól tettétek, hogy erre is kitértetek, bár aki ilyesmi céghez pályázik, annak manapság nincs túl sok esélye rendes (értsd: nem open office) környezetre, tehát erre azért számítani kell.

A dolgozó szemszögéből nézve ez egy elviselendő valami, azaz az ilyesmi hirdetéseitekbe javasolt szöveg:
"- elviseli, hogy open office környezetben kell dolgoznia"

Mert, mi az a Carnation? :) Biztosan tudnom kéne, mert valami nagy cég... Sajnos nem tudom de jelenleg nem is akarom. Majd esetleg máskor. Piszkosul nem gondolkoztam el egy pillanatra se rajta, miért i^rják kisbetűvel a nevet és bevallom, hogy a jövőben sem tervezem ezt. :) De beismerem hogy méylen tájékozatlan vagyok hozzád képest és könyörgök bocsánatodért. (Valójában szupermód nem érdekel az egész, csak épp a munkaidő utolsó percét el kellett ütnöm valamivel.)

Ismerem ezt a megoldást: tökéletes módja a nemdolgozásnak! Nagyon jól lehet olvasgatni a neten érdekes dolgokat, nagyon jól lehet tereferélni, traccspartit rendezni, izgalmas dolgokról fecserészni, kávézgatni, és más egyéb nonproduktív dolgokat művelni, amik adott esetben tök élvezetesek a munkavállalónak. De konkrétan dolgozni, na azt nem lehet. Én ugyanis még nem láttam olyan embert, akit ne baszott volna fel, ha 3 percenként hozzászólok, miközben ő koncentrálni próbál valamire.

+1
Iszonyu idegesito, ha az ember benn van valamiben es folyton megzavarjak.
Bar dolgoztam mar en is olyan helyen, ahol hatan voltunk egy szobaban (en + ot lany), nem volt olyan rossz. Zene is belefert, valahogy elviseltem, amit mas hallgatott. Ok is azt, amit en.

De azert csak jobb egyedul.

--
http://www.micros~1

> 3 percenként hozzászólok, miközben ő koncentrálni próbál valamire

Mondjuk lehet, hogy ez a baj. :)

Minden attól függ, mennyire összeszokott a csapat. Azért mi "érzékeljük" egymáson kérdés nélkül, ha valakinek dolga van*, és akkor nem zavarjuk.

* Nyilván mindenkinek mindig dolga van, de attól még van az a fokozat, amikor még lehet szólni egymáshoz.

Okés, akkor képzeld el egy multi 50-100 fős magyar leánycégét, ahol dolgozik mondjuk 1/2 létszámnyi informatikus (a többi valami más irodista: főnök, könyvelő, kereskedő, adminisztrátor, stb.), egy darab, sok négyzetméteres, 50-100 munkaasztalt tartalmazó hodályban. No paraván, ain't no nothing. Bármely időpillanatban legalább egy ember fog nyomtatni, vagy telefonálni, esetleg beszélgetni valaki mással. Vagy csak szimplán bejön az ajtón, ami nyilván hangjelenségekkel jár.
Itt tök mindegy, hogy hozzád szólnak-e vagy sem, akkor se tudsz koncentrálni, ha konkrétan senkinek nem célja, hogy megzavarjon. Folyamatosan zizegés-zümmögés van, előtted-mögötted mozgás, nem tudsz nem odafigyelni ezekre a dolgokra.

Én azt is utáltam, amikor nekem telekonferencia volt, és a telefonba beszéltem (nem üvöltöttem), a szomszéd sorból meg pisszegtek, mert nem tudott eléggé koncentrálni a programozásra (vagy mindegy is, hogy mire).

Hasonló helyzetben én feldobom a fülhallgatót és valami zenét teszek be, illetve egy alkalommal annyira kellett koncentrálni, hogy még a zene is zavart: bementem egy üres szobába, leültem, és végigolvastam azt a pár oldalt nagyon figyelmesen.

Ugyanakkor a szobákra osztott iroda sem segít. A frania kollégák pl. nagyot kurjantottak, és a szomszéd szobából szintén üvöltve jött a válasz. Persze mindakettőnek ott volt a telefon az asztalán, de eszükbe se jutott csendesen viselkedni.

Ezektől függetlenül nyílt légterű irodában teljesen jól lehet dolgozni. Van előnye is, hátránya is.

Szerintem az optimális az lenne, ha igen nagy szobák lennének, és minden szobában csak egy projekt emberei ülnének. Akár 20-40 ember.
Azt ugyanis nem szeretem, amikor több száz ember van egy légtérben, akik egymástól teljesen független dolgokkal foglalkoznak. Ebben az esetben ezek csak zavarják egymást, nincs semmi előnye annak, hogy egy légtérben vannak.

Ha valakinek a hirdetés témájában lenne kérdése, csak nyugodtan. Remélem az amúgy nem nyílt forráskódú irodánk téma helyett kérdeztek is, elvégre ez egy szakportál :-) (még ha furcsa is, hogy Windows ismeretet is kérünk errefelé...)
Sajnos kevés kolléga van, aki magabiztosan jártas mindkét területen. Aki úgy érzi még nem teljesen pingvin, de nem is tengeri hal (aka win 8.1) és érdeklődik, nosza. (Tamás)

Unix/Linux teruleten pontosan miket kertek? A Windowsos reszt egesz reszletesen specifikaltatok, a masik rendszert meg csak ugy nagy altalanossagokban. Gondolom webszerverkent Apache, vagy ilyesmi, az nem is kerdes, hanem a virtualizacio, az feletteb erdekes temakor.
--

Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. 

:-) köszi @rts, ebben is van igazság. Mind junior mind senior jelentkezőket szívesen várunk, nálunk szerintem minden előfordul amivel most a webes világban vagy netes alkalmazásfejlesztésben találkozni lehet. Felépíteni is lehet és alapozni is lehet tudásra. Ki tudja? Lehet éppen Te felelsz meg aki olvasod.

Windows környezet alatt a teljesség igénye nélkül: IIS, MS SQL gondolunk általános üzemeltetési ismeretek mellett. Linux környezetekben ugyan ez lenne az elvárásunk, előnyben az, akinek van valamilyen HA üzemeltetési ismerete. Virtualizációban szinte mindegy milyen hypervisorral van ismeret, könnyen megtanulható ha vannak alapok. Nagyrészt minden más közös terület windows vagy linux esetében is az infrastruktúra ismeret, hálózati ismeretek elvárt.

"Linux környezetekben ugyan ez lenne az elvárásunk"

Erre nem tudom nem elsutni azt a poent, hogy Linux ala se IIS se MS SQL nincs :-)

Ertem en, hogy stabil alapokra van szuksegetek. Viszont ultem mar a masik szekben is, es tudom, hogy akinek pontosan egyezo ismeretei vannak, az egy kis elonnyel indul. Tehat, ha nalatok peldaul egy Xen alapu cloud van live migrationnel osszelove, akkor az, aki VMware oldalrol jon, az egyreszt nem lesz _annyira_ jo (= nagyon sokat kell tanulnia), masreszt hendikeppel indul ahhoz kepest, aki mar 4 hasonlo rendszert osszerakott. A virtualizacio raadasul kulonosen kenyes tema, mert sokszor a szemleletmod is mas az egyes rendszerek kozt. Egy certified VMware engineertol nem biztos, hogy el lehet varni a Xen vagy a MS Hyper-V teljes logikajanak az ismeretet.

Tisztaban vagyok vele, hogy fontosak a stabil alapok, ugyanakkor azzal is, hogy minel kevesebb oktatasra szorul ra egy munkatars, annal hamarabb kerul "bevetheto" allapotba. Aki dolgozott mar a megfelelo technologiakkal, azzal kb. csak a meglevo rendszert kell nagyjabol bemutatni, es feltalalja magat. Aki viszont csak hasonloval dolgozott, annak ido, mire beletanul egyaltalan. Nekem peldaul van MS SQL 2000 eloeletem, megis tokeletesen alkalmatlan lennek egy MS SQL 2008 uzemeltetesere. Egyszeruen tul sokat valtozott a technologia azota, kellene egy bo egy honap, csak arra hogy egyaltalan kepbe keruljek ezzel az egy szoftverrel. Mert egy normalis es becsuletes ember szerintem nem vallalja el egy olyan rendszer uzemelteteset, amihez bevallottan nem ert.

Johetnek a kovek.
--

Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. 

Vérbeli linuxos szerintem hajtott már ms sql-t linuxon :-) tréfát félre: ahogyan írtam, mind annak megvan az előnye, ha valaki elmélyült adott technológiákban, mind annak, ha stabil alapokkal "kezdő". Tapasztalatom szerint az különbözteti meg egyik rendszergazdát a másiktól, hogy mennyire tud haladni, tanulni és váltani a technológiák, környezetek között. Nem specialistát keresünk, ezért is nem részletezzük jobban mi az amire szükség lehet. _mindenre_ szükség lehet, válthatunk is másra a jövőben. Nyitottság, mind a két üzemeltetési környezet ismerete, adatbáziskezelők windows és linux környezetben, webes technológiák. Én annak híve vagyok, hogy azt kell üzemeltetni és megérteni amivel éppen találkozunk a feladatok során => a legfontosabb az üzemeltetési érzék. Gyorsan fejlődünk, sokféle feladatunk van és egészen egzotikus dolgokkal is találkozunk. Nálunk dolgozni kihívás mind kezdőnek, mind egy tapasztaltabb kollégának.

Tökéletesen OFF a téma, de talán a hirdető nem bánja, ha uppoluk kicsit. ;)

> A virtualizacio raadasul kulonosen kenyes tema, mert sokszor a szemleletmod is mas az egyes rendszerek kozt. Egy certified VMware engineertol nem biztos, hogy el lehet varni a Xen vagy a MS Hyper-V teljes logikajanak az ismeretet.

Nem lévén flémhuszár, eszem ágában sincs vitázni vagy köveket dobálni, de ezzel nem értek egyet. Az itt említett három rendszerrel mély szinten dolgozok/dolgoztam és állítom, hogy az alapokat nézve nincs jelentős különbség se a VM-ek működése, se a hálózat felépítése között. Vannak különbségek, de ezeket megismerve az ember már nem is találja őket olyan nagynak. Más nyelvet beszélnek ha véletlenül scriptelni akarnád őket, de az már úgyis a mélyvíz. Elméleti oldalról nézve PV és HVM között inkább van különbség, de az se kardinális.

Nem az alapelvekrol beszelek. Nyilvan a virtualizalason nincs sok varialni valo, az vagy PV vagy HVM, de mar egy VMware-t tok maskepp kell hibakeresni, mint egy Xen-t, tok mas hibak is lephetnek fel. Arrol nem beszelve, hogy a VMware pl. egy egybeepitett valami, vagy mukodik, vagy nem, de egy opensource Xen-bol osszerakott rendszernel mar nem csak egy komponenst kell figyleni, hanem infrastrukturatol fuggoen a mulipathet, az iSCSI-t, az NFS-t... kell tudni debugolni. VMware eseteben - mivel magaba a host rendszerbe annyira belenyulni nem lehet - legfeljebb csak rugdosni tudod a gepet, ha az UI-n kattintgatva nem tudsz dulore jutni.

Es meg egy szo sincs a scriptelesrol, csak az uzemelteteshez elengedhetetlen debugolasi ismeretekrol. Mert gondolom nem kattintgato droidot keresnek, hanem egy olyan embert, aki ha baj van, meg is tudja oldani.
--

Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. 

Nem teljesen igaz. Vmware és Hyper-V esetében is - hiába van ráhúzva egy fejlett GUI - szükség lehet advanced dolgok piszkálására, amiket csak shellből lehet. Xen esetén ez egyértelmű. Mondjuk XenServer-hez van egy (fentiekhez képest) egyszerűbb GUI, ami elég a napi adminisztrációhoz.

Illetve a XenServernel nem mukodnek azok a dolgok, amik opensource xennel igen, mert tok mas a parancsok felepitese. A GUI mellett ugyanis egy eleg boseges es sokretu parancssori felulet is tartozik a XenServerhez.

Egyebkent a VMware egyszeruen elintezte a lovasart: nagyon keves utility van a gepen. A legtobb dolgot C API-kon keresztul utik le, siman belepve a gepre nincs olyan tul sok lehetoseged az advanced dolgok piszkalasara...

A Hyper-V ilyen szempontbol egy kicsit jobb, mert egy Windows Server Core van mogotte, ami azert eleg sok lehetoseget nyujt.
--

Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. 

En kerek elnezest, annak idejen a sima Xen-t (a XenServer-tol megkulonboztetendo) Xen OSS-nek is mondtak, ebbol az OS az open source. A XenServer csak a 6.x ota nyilt forrasu, en meg meg 5.6-tal foglalkoztam, igy tudjuk be egy rossz beidegzodesnek.
--

Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. 

Mivel a dolgok az felé tendálnak, hogy mindenhol kell némi gépelés is nem csak az egeret kell fogni, így minden üzemeltetésen van konzolos munka is. Nálunk is. Egyébként ha van ilyen tudás az jó, ha nincs akkor megtanulható. A nem droid az jó meglátás volt. Egy jó nem droid az fejlődőképes.

Erre így nehéz lesz találni szerintem.

Van benne egy kicsi windows (amit Linuxos nem szeret/tud) van benne kicsi Linux (amit windowsos nem szokott tudni), éééés van benne user support amit rendszergazda ugy en bloc nem szokott szeretni.

Nem állítom, hogy lehetetlen, de nehéz (és valszeg nem olcsó).

--
Gábriel Ákos
http://i-logic.hu

". nagy rendelkezésre állású rendszerekben "
Hmm!
a telenor oldalán ennek a cégnek a logója van(nem tudom mióta).
Régen működött az oldal, most nem!
Ez az a "NAGY RENDELKEZÉSRE ÁLLÁS"?!

............
Nem ígérek semmit, de azt betartom!