Keresnék valami normális autós oktatót, XVII. kerület környékén elsősorban.
KRESZ vizsga az megvan. Az iskola ajánlott is pár oktatót, de azok mind belvárosiak, vagy messze vannak.
Persze ha más nem, akkor onnét lesz valaki.
- 2033 megtekintés
Hozzászólások
R-Keresztúr Autós-Motoros Iskola 1173 Budapest, Pesti út 161. Fsz./3. ? ?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hat a 17-tol messze van de en ot ajanlom:
Szilágyi Levente - http://gyakorlovezetes.hu/
Ne tevesszen meg hogy itt mar jogsisoknak hirdet, egy csepeli iskolaban tanit amugy.
En mar jogsival vettem tole nehany tucat orat es messzemenoen ajanlom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az oktatás általában a vizsgaútvonalakon és azok környékén megy, mindenki ott vezet, ott váltják egymást a tanulók, a XVII. kerületben nekem nem rémlik semmi vizsgaközpont, vizsgaútvonal, XIX., X., XIV. kerületekben van, meg még sokkal messzebb…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, elég sok T-s autót járok errefelé járkálni.
X. kerület még jó is, az nincs annyira messze innét (tömegközlekedéssel)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
dupla
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én pont szembe a Duna másik oldalán tudok neked egyet. Nem a szokásos idióta pénzhajhász, hanem tényleg oktató, néhol új módszerekkel.
--
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"néhol új módszerekkel."
Megboldogult lánykoromban, amikor még itt szombathelyen képeztük ki a magyar királyi hadsereg dicsőséges sorkatonáit, akkor Uralt vezetni úgy tanítottam a rám bízott sofőrnépséget, miszerint:
-attól hogy orosz, nem szar cucc
-a 45 liter dízelt 100 km-en szippantó motor 19ezer cm3, 280 lóerő
-a jármű 2,4 méter széles, 5 méter hosszú, 8.5 tonna üresen, szóval nem vigéckedünk, mert itt hamar halál a vége
Majd a félig töltött kávéspoharat felpakoltam a házilag felmonyákolt pohártartóra -mert a műszerfal keskeny volt és erősen lejtett lefelé-, s közöltem, ha vezetése közben ez itt kiborul, akkor én is.
Már akkor nehéz volt velük megértetni a jobbra tartási kötelezettséget -meg egy rahedli más kresz szabályt is-, pláne úgy, hogy a kabin szűkebb volt mint maga a jármű, szóval optikai csalódással egyik sem számolt.
Ezt úgy kell érteni, hogy amikor úgy érezted, hogy a sávod közepén "ülsz", akkor volt a jármű az út jobb szélén.
Egy balfék ezt elfelejtette mire másodidőszakos lett, aztán csinált egy balesetet Tanakajdnál, amikor érintőlegesen ütközött egy konténerszállító kamionnal, ami meg végigszántotta a platót, ponyvát, kabátokat, meg a benne lévő katonák egy részét is.
A másik rigojám, amikor platóra ültettem fel a lövésznépeket, előtte szokás szerint "kezeket vizsgára", merthogy se óra, se karlánc, se gyűrű, valamint "hátizsák a pad alá, fegyver a láb közé, nem karolja át az oldalvasakat, semmi nem lóghat kifelé a platóról.
Többen nem értették/hallották/fogták fel, így a berakodás után egy gépkarabélyt a csőszájféknél megfogva -mint baseball ütőt- csapkodtam végig a ponyvát ahol púpos volt. Utána a púpok eltűntek.
Soha nem jelentettek fel, és csak egyszer kérdezte drágajó parancsnokom, hogy ezt miért kell....
Elújságoltam neki, hogy amíg _én_ cipelem őket, addig bizony nem lesz olyan baleset ami ezekre vezethető vissza.
Kint egervölgyön a lövészeten már volt idő mesélgetni nekik, hogy milyen baromságból mekkora baleset és/vagy halál lett, meg arra is felhívtam szíves figyelmüket, hogy én képtelen vagyok a szülő elé odaállni azzal, hogy a kezem alatt veszett oda a gyermek, akár én vagyok a hibás, akár nem.
Szóval ha utólagos-oktatót keres bárki is, akkor nem feltétlen az autósiskolákban kellene keresgélni.
Olyat kell találni aki hivatásos pilóta, csurig jogosítvánnyal, aktív buszos vagy kamionos, valamint keresztbe hosszába vágja a kreszt, szitu szerint pedig alkalmazza is.
--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
'97-98-ban Szombathelyen voltam HDM írnok, térképész, stb :D
Egy csomó hülye nagy térképet kellett rajzolni centi széles útvonal jelölésekkel, nyilakkal 10 centis feliratokkal, hogy kitaláljanak a lőtérre...
--
[ Falu.me | Tárhely | A Linux és én ]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én 98 májusban vonultam be, aztán felejtettem el leszerelni egészen 2002ig. Lehet hogy találkoztunk is ott? :)
--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem valószínű, ugyanis '98 februárban szereltem le. A Németh Á. volt a közvetlen főnököm, amit a Rozmán T. nagyon utált (honvédként tiszteseket vittem a törzs századból parancsnoki épületbe takarítani) :D Szép idők voltak azok...
--
[ Falu.me | Tárhely | A Linux és én ]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Maradjunk annyiban, hogy teljesen más a modern technika alkalmamázasa, meg a te általad leírt manuális odacsapok stílus. No meg ritka az az oktató aki nem korrupt manapság, ő ilyen. Mas idők jarnak az UAZ-ok óta, a tanuló egyben ügyfél is.
--
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Keresnék valami normális autós oktatót, XVII. kerület környékén elsősorban."
Nekem mindegy, de az agglomeráció bármely településén előbb lesz jogsid, mint Bp.-n.
10 éve én is pár, a fővárosban megcsapolt fickóval együtt vezetgettem Vácott.
(Nekem még másfél év, csúcsórákat elkerülő kóstolgatás kellett, mire bele mertem vágni a városi forgalom közepébe... és persze a mai napig utálom.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha ilyet akarnék, akkor otthon Szombathelyen két hét alatt elintézném, de nem azért akarok jogsit, hogy aztán féljek Budapesten vezetni a forgalomba.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Világos, ha ott kell menni, akkor nincs kibúvó -- de nem irigyellek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Álljunk meg egy pillanatra.
Én is tartok valamennyire a nagyvárosi forgalmaktól, de nem félek. Viszont a kevés alkalommal, amikor Budapesten autóztam, soha nem volt problémám a közlekedésben. Részben azért, mert ahol lehetett, igyekeztem a külső sávban tökölni ha nem tudtam eldönteni/előre látni hogy mit is akarok, valamint amikor egyszer elbazilikáztam az irányt, akkor az első parkolóhelyre be, aztán újragondol, megfordul, stb.
Te is tudod, hogy a szombathelyi közlekedés az egy külön állatfaj a táplálékláncban, inkább ettől tartanék a helyedben.
Esetleg közlekedj kicsit bécsben is, hamar ráérzel a különbségekre. Törés nélkül, ha alkalmazod a kresz szabályokat.
--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Utolso mondatodra reagalva. Szerintem ez rossz hozzaallas volt. En masfel evig semmit se vezettem a jogsi utan, utana vettem autot. A vasarlas elott jartam heti egyszer gyakorlovezetni (lasd fentebb) kb. 2-3 honapig (azaz sacc/kb 10x1,5 ora). Ez nagyon sokat jelentett es kvazi az elso perctol kezdve magabiztosan vezetek BP-n.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pesten amúgy melyik iskolát ajánlanátok? Esetleg van olyan, ahol nem kell a vizsgán megtömni az oktatót és a biztost?
-------------------------
127.0.0.1 SWEET 127.0.0.1
AMD Athlon X2 245E@3,1 GHz OC, MSI Radeon 6770 1 Gb GDDR5, Seagate Barracuda, Windows 7 Enterprise
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem ez egyenfuggo. En Csigavernel szereztem jogsit (azt meg utalja mindenki). Senkit nem kentem meg se a rutinon, se a forgalmin. Utobbi csak harmadikra lett meg, de mindketszer azert buktam mert tenyleg balfasz voltam. Mindezt 2009ben. En kizartnak tartom hogy muszaj legyen fizetni azert h atmenj. Masreszt meg elobb mennek birosagra minthogy lefizetnek valakit :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csigavér jó, én is ott csináltam a KRESZ tanfolyamot, több ismerősöm is ajánlotta.
Viszont ott az autós oktatók nem a Csigavér oktatói, egyéni vállalkozók (vagy más megoldás), kvázi csak ajánlják őket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem mindenhol igy van? (Az e.v.-re gondolok)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Legtöbbször. Viszont én hallottam már rosszat is a csigáékról. Nem is keveset.
--
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
dupla
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni