Business for dummies

Fórumok

Sziasztok,

ajánljatok 2 könyvet, amit érdemes elolvasni ahhoz h.

a) az ember pénzügyi fogalmakkal ALAP szinten tisztában legyen, ill.
b) business világban (multik) hogy épül fel a hierarchia / szerepkörök feladatok processek folyamatok hoy működhetnek egy nagyobb cégnél.

Van(nak) egyáltalán ilyen témájú könyvek, amikből a halandó megért valamit szakirányú képzettség nélkül is? Nem bullshit karrier-tanácsadó / pénzügyi tanácsadó könyvet keresek, hanem gyakorlati tényeket leíró könyvet.

Hozzászólások

konyvet nem tudok ajanlani, de ez azert cegekent es teruletenkent eleg kulonbozo.

updateltem a topic-ot, valójában 2 különböző témakör, ami érdekelne. A b) témakört úgy is kérdezhettem volna: hogy épül fel egy nagy multi (CEO, CIO, egyéb IO-k EO-k, 3betűs rövidítések).

Az a) témakör-re meg pusztán azért lenne szükségem, mert egyszeri hardcore műszaki mérnökként bekerültem erre a területre is, és óriási hiányosságaim vannak.

Az itt látható pénzügyes (egyébként a jogi is) könyv tartalmazza azt, amit egy nem pályán lévőnek tudni érdemes, és meg is érthet - nem véletlenül első évfolyamos könyv:

http://aprod.hu/hirdetes/bgf-penzugyek-alapjai-es-jogi-alapismeretek-ko…

A nagycéges felépítés pedig... majd ha ott leszel az egyiknél, kiderül, hogy melyik kompetenciaközpont melyiket übereli - mármint papíron, és hogy ehhez képest a kézivezérlés mennyit torzít (megsúgom: jellemzően annyit, hogy a szervezeti ábrát meg sem érdemes jegyezni, hacsak nem te vagy az, aki torzítani tudja és akarja).