Szerk.: A LuxRendert majd ki kell próbálnom, no nem mintha azzal valószínűleg gyorsabb lenne… http://www.luxrender.net/forum/gallery2.php?g2_itemId=1928
- numen blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1418 megtekintés
Hozzászólások
Elég türelmes ember lehetsz, ha Intel kártyával modellezgetsz... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jobb híján az vagyok :-) – ezen kívül van egy elég öreg gépem Ati 9200-as kártyával, úgy rémlik, az sem főnyeremény. Viszont az nem zavaró, ha akár 5-6 órán át pörgeti a fél processzort a Blender, nincs az senkinek sem útban…
int getRandomNumber() { return 4; } // ← aláírás
//szabályos kockadobással választva. garantáltan véletlenszerű. xkcd
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jut eszembe! Ha belelendülsz a modellezésbe, Urban Terror-nak segíthetnél pár új modellt összedobni. :)
(Hardverapro-n amúgy elég olcsóé kapsz már kártyákat amiket Blender is szeret.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van vray linuxra/blender-hez, de ez már egy egészen más kategória a renderelésben: http://vray.cgdo.ru/images/BbB/07/Composite1.jpg
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem ebben komolyabb extra nincs technikailag:
Fénytörés (üveg), subsurface scattering (szőlőszem), depth of field, ambient lighting, ambient occlusion, nagyon jól eltalált normal mapek ésshaderek… Mindet tudja a Blender is, esetünkben a fénytörés sem okoz gondot, mivel így első blikkre a fényt törő tárgyaknak nem látszik az árnyéka.
Ettől függetlenül jó sokat el lehetett ezzel is bíbelődni… ☺
int getRandomNumber() { return 4; } // ← aláírás
//szabályos kockadobással választva. garantáltan véletlenszerű. xkcd
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem teljesen erre a képre gondoltam, ez csak az első kezembe akadó példa. A vray már messze egy prof tool már amit a reklámoktól kezdve a filmekig, mindenütt használnak:) Ráadásként gyorsabb is, mint bármelyik másik raytracer
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olyat tud a Blender, hogy "üvegprizmán" átvilágítok fehér fénnyel, akkor azt felbontja? Ha jól tudom, a PovRay-nál mondogatták ezt, hogy ők még ezt is tudják.
Egyszer megnéznék egy ilyen képet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudok róla, hogy tudna – a beépített renderelőjénél át se világít a fény a tárgyakon, nemhogy megtörne, kb. annyi a beállítási lehetőség, hogy van vagy nincs árnyéka egy tárgynak.
Cyles tudtommal szindtén nem tud ilyet.
Időről időre megpróbálok más rendermotorokat betolni a Blender alá, egyelőre kevés sikerrel…
int getRandomNumber() { return 4; } // ← aláírás
//szabályos kockadobással választva. garantáltan véletlenszerű. xkcd
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni