- akion blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 4043 megtekintés
Hozzászólások
Mikor váltottál Távszámlára? Nekem is oda jön egy T-Mobile-számla és emlékeim szerint másfél-kettő hét "ráhagyás" szokott lenni rajta.
--
Java apps are nothing more than sophisticated XML-to-exception converters.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mármint két hét késés az email és a számla kelte között? oO
Amúgy e hónap 6-án váltottam.
----------------------------------------------------------
"One should strive to achieve; not sit in bitter regret."
www.xonotic.org
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nyilvan nem keses, hanem fizetesi hatarido.
t
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én már semmin se lepődnék meg.
----------------------------------------------------------
"One should strive to achieve; not sit in bitter regret."
www.xonotic.org
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze, erről van szó.
--
Java apps are nothing more than sophisticated XML-to-exception converters.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fizetési határidő előtt megkaptad, nem? ;-)
Nálam a GDF SUEZ (korábbi Dégáz) játszott decemberben olyat elektronikus számlával, hogy dec15 a számla kelte, dec30 a fizetési határidő, január 1-én reklamáltam, hogy oké, levontátok, de hol az elektronikus számlám? (Se emailben, se a webes felületükön nem láttam.) Január 5-én meg is kaptam, januári időbélyegzővel. :-D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
konyveles szempontjabol mar a kovetkezo evre tartozott? ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Magánszemélyként nem érint, ők meg majd megoldják valahogy. De felettébb érdekes helyzet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A tavszamla.hu nálam nem egyszer késett heteket - a fizetési határidő lejárta utáni kiértesítéssel. A panaszt érdemben nem kezelték, és nem is maradtak el a további késések... Át is vittem mindent a dijnet-hez.
{0} ok boto
boto ?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mersekelten celszeru ugyanazon ellenerdekelt fel kezebe helyezni mind a szolgaltatasnyujtast, mind ezen szolgaltatas (reszedrol torteno) elszamolasanak bizonyitasat...
A szolgaltato kesedelmes fizetes eseten, akar csak nehany nap miatt is, szepen kiszamlaz majd neked "fizetesi felszolitasi ertesitesi dij" dijat - 400-500Ft-ert.
pl.:
http://homar.blog.hu/2012/04/19/egyre_turelmetlenebb_a_t-home
"A ma kézhez kapott számla utolsó sorában "fizetési felszólítás eljárási díj" címmel megjelent 400 Ft + ÁFA, azaz 508 Ft. Fizetési felszólítást egyébként nem kaptam. Az ügyfélszolgálatnál megtudtam, hogy akár kaptam felszólítást, akár nem, ez így jogos és nekik ez jár."
Lehet fogadasokat kotni, hanyszor fogja vmiert kesve megkapni a szamlakat... meg arra is, 1 millio ilyen esetbol mennyien fognak reklamalni, netan visszaperelni azt az osszeget.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a tavszamla gyakorlatilag ugyanaz mint a dijnet? Ezt a marhasagot :D
Amugy meg ha neked csak a sarga csekk dijjal van bajod mertnem beszedesi megbizasozol?
A fentieknek akkor van ertelmuk ha nem akarsz papiralapu _szamlat_ kapni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hmmm... Elég régóta távszámlázok, de nekem ilyen nem volt - gondolom ;) van a HUP-on távszámla-közeli kolléga, aztán ha teheti, akkor reagál a problémádra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A három napos késés önmagában még nem lenne probléma - ha ez csigaposta lenne (persze akkor már 4 nap lenne, mert ugye vasárnap van). Inkább csak az döbbent meg, hogy ha minden automatikusan működik (legalábbis a butus fejemmel így képzelem el), akkor hogy a fenébe telik el a számla generálása, elküldése és továbbítása között 3 nap?
----------------------------------------------------------
"One should strive to achieve; not sit in bitter regret."
www.xonotic.org
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk úgy, hogy fizikailag nem lenne nagy kunszt átmászni az adatoknak ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jujj, ez nagyon jó...
1. távszámla regisztrálás - nem megy, hibát ír ki, mindenféle egyéb üzenet nélkül.
2. hibabejelentés megtesz a szabvány felületen keresztül.
3. 1-2 napon belül nem írnak, telefon.
4. jelszóban legyen kisbetű, nagybetű, szám. Ja, ezt csak akkor tudom, ha rámegyek a zegérrel a kérdőjelre? Ja, nem írja ki, hogy ez a baja? Köszi.
5. regisztráció sikeres - jessz!
6. t-izé regisztrálás - jessz!
7. 2. pontra válaszolnak email-ben, kb. két hetes késéssel. De legalább elnézést kértek a késedelmes válaszért.
8. 6. pontra érkezett kb. két hét múlva a válasz, hogy a szolgáltató elutasította.
9. távszámla kérdés: mi a f@sz? Kérdezzem t-izét.
10. t-izé. Nem tudja, miért.
11. De ha gondolom, akkor a t-izé pont hún is tudok regisztrálni és bankkártyával fizetni.
12. Ja, bmeg, ezt eddig sose mondta senki se. Még a t-pontban sem, mikor kérdeztem már néhány hónapja, lehetséges-e bankkártyával fizetni.
Köszönjük, emese...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hehh. Nekem a regisztrálást azt T pontban intézte el egy ügyintéző, lehetséges, hogy van valami "belső vonaljuk", amin nincs szarakodás, mert nekem kvázi azonnal jött az email, hogy jelezzek vissza, meg állítsam be a jelszót stb.
----------------------------------------------------------
"One should strive to achieve; not sit in bitter regret."
www.xonotic.org
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, igen.
Szombaton be a Tpontba, kva sokan vannak. "Portás" kiscsaj: segíthet-e. Elmondjuk, mi a gond.
Hááát, most nincs itt senki olyan, aki ezzel tudna foglalkozni, hívjuk fel a 1430-at vagy mit. Ha mégse, akkor menjünk be hétfőn. Telefonban mondta a csávó, hogy ha csak a csekkdíj miatt akarok regisztrálni, a t-home pont hú is jó erre. Jaaaaa.... utána regisztráltam, egy számlát már be is fizettem néhány napja. Köszönjük, jól vagyunk.
(bankkártyás fizetés "poénja": a bank a vásárlás 2%-át jóváírja :))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nekem is sok gondom volt veluk. olyan, hogy a kiallitas datuma es a "kezhezvetel" ugyanaz nap lett volna, soha nem volt, inkabb 3-14 nap a jellemzo.
olyan is volt, hogy komplett kimaradt egy szamla, egy honappal kesobb amint megjott befizettem, de kiszamlaztak a kesedelmi dijat.
hallom mindig a sok fennhejazo szoveget, hogy milyen hulyek az emberek amiert a postan allnak sorba a sarga csekkekkel; de amig ilyenek ezek a szolgaltatasok, nem csodalkozom. raadasul szinte mindegyik szolgaltatorol hallani eseteket, hogy hirtelen kiszamlaznak 5-10x-es havidijat ilyen-olyan okokkal, aztan ha egy evig basztatod oket, talan visszakapod.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hint: csoportos beszedés limittel. Nagyjából tudod, mennyi a havi számla, ráteszel mondjuk 15%-ot, beállítod limitnek, és kész. Egyébként a legtöbb szolgáltatói ÁSZF tartalmazza azt a kitételt, hogy ha a számla nem érkezik meg, az üf.-nek is feladata érdeklődni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> csoportos beszedés limittel
igen, ez meg a legjobb megoldas.
> az üf.-nek is feladata érdeklődni.
en pl. meg is tettem, tobbek kozott megirva, hogy ha az o kesesukbol kifolyolag kapok majd kesedelmi dijat, azt felejtsek el, hogy kifizetem. persze nem valaszoltak 2-3 hetig, es jott kesedelmi dij is. de elrendeztem :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Telefonon érdemes az üsz.-ot megkeresni, annak (időpontot jegyezd fel) bizonyosan marad rögzített nyoma.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ahogy az elozo hsz-edben, ebben is igazad van, de sajnos az sem szent es serthetetlen.
sajat tapasztalat, hogy a telefonos üfsz. siman letagad egy hivast, ha az rajuk nezve lenne terhelo bizonyitek, hiaba mondtam meg minden adatot pontosan.
egyebkent bar azt hihetned, problemas ugyfel vagyok, pedig nagyon nem :) alig parszor van hasonlo nyugom, de ez az üfsz-eset azert elegge pofaraejtos volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az még hagyján, nekem a T-Mobil saját oldalán, a kártyával beifzetett számlához is majdnem 1 óra kellett, hogy észre vegyék, hogy már befizettem.
A távszámlához persze még nem érkezett meg az eredeti számla sem.
------------------
My Open-Source Android "Projects"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A My T-Home nem csak ezt nem látja... A Távszámlával sincs direktben (se) összekötve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni