Volt itt egy erdekes tema par honapja es a kerdes az volt, hogy mit csinalnal 1MHuf-val, sok erdekes valasz jott.
Gondoltam emelem a tetet ennel az elmeleti kerdesnel (ha mar legvarat epitunk ne sporoljunk a teglaval ;-) ), szoval mit csinalnal 10MHuf-val, ha mar van lakas, agy, asztal, monitor?
- 8984 megtekintés
Hozzászólások
odaadnám a szegényeknek
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hogyan?
Kiallnal az utcara es ezreseket osztogatnal vagy alapitvanyoknak adnad?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
áá nem, egyszerűbbb...mint Jézus és hívei
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
vagom, hogy joke, de csak amolyan fyi alapon: Jezus maga nem osztott penzt. Ami penzuk volt, azt meg valoszinuleg Judas kezelte, aki civil foglalkozasara nezve tolvaj, ugyhogy pont nem az a szetoszto alkat volt... :-)
Ne bohockodjatok nagyapaval! Avagy az alkotmicsoda asztalara
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ósdi módszer. Fel kell tenni az autó tetejére, autózni száz métert és majd elfogy :)
--
unix -- több, mint kód. filozófia.
Life is feudal
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azzal az a gond, ha kátyúba esik, tönkremegy, százalékosan így sokat veszítünk
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
10 millioval elhuznek ebbol az orszagbol :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ingatlan, uzsora, kurvák.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
en meg addig dobalnam a felkaruba, amig van belole :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Beruháznám üzletbe/üzletekbe. Lenne mibe....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1, szinten van sajat projekt, amit meg kellene finanszirozni :D 10 milla talan eleg lenne az elso evre, utana meg remelhetoleg legalabb onfenntartova valna :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Üzleti titok, hogy milyen területen (mindkettőtöknek szól)? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Statisztikailag az embereknek kevesebb mint 1%-a képes jelentősen növelni vagy megtöbbszörözni egy év alatt a pénzét. Akinek van rá módszere, az nem írja be, hogy mi az.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
uzleti titok, de annyit tudok mondani, hogy foleg online, es olyan teruleten, ami meg nincs. 2009 dec. ota dolgozunk rajta. Sajnos nincs ra idonk munka mellett, ezert lenne jo a 10M toke :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2009 óta az már vagy elavult vagy megcsinálták mások 5x vagy ha egyik sem, akkor nincs rá valós igény (pénzért). :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vennék egy lepukkant házat 2-3 milláért. Felújítanám újabb 2-3ból, és eladnám 10ért.
Előtte persze megkérdeznénk néhány szakembert, hogy kivitelezhető -e.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sok a becsődölt lakáshitel, rengeteg eladó lakás van. A lakás árak évek óta (minimum 10 éve) a béka feneke alatt vannak. Egy új lakást nem lehet annyiért eladni, mint amennyibe az építése került.
Itt Nyíregyházán munka hiányában építőipari vállalkozások elkezdtek lakásokat építeni, hogy túléljék a nehéz éveket és egy csomó lakás ott áll eladatlanul!
--
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lakást érdemes most venni, ha években gondolkodol.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak nagyon kiszámíthatatlan, hogy hány évben kell gondolkodni!
--
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
++
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
munka hiányában építőipari vállalkozások elkezdtek lakásokat építeni, hogy túléljék a nehéz éveket
ugy erted, hogy bar nem volt megrendeles, de ok megis elkezdtek epiteni, hatha majd fel ev mulva lesz, aki megveszi?
Ne bohockodjatok nagyapaval! Avagy az alkotmicsoda asztalara
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen. Abból hogy sorházakban van sok eladatlan lakás erre következtetek.
--
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szvsz az építőipar pont ott rontotta el, hogy látható volt, hogy mekkora és mire volt kereslet és ezt látványosan figyelmen kívül hagyta :)
Látható, hogy nem igazán vesznek lakást, mégis építkeznek.
Az is látható, hogy a kis másfél szobás 30-40 m^2-es lakások pillanatok alatt elkelnek, míg a 2-2,5-3 szobás lakások nem túl gyorsan. Itt van pl. az a társasház is, ahol lakom. A kicsik már nagyon rég elkeltek, a nagyobbak meg ott konganak évek óta. (A ház meg szív, mert az építtető baszik fizetni közös költséget).
----------------
Lvl86 Troll
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt Szombathelyen meg nem építenek új lakásokat, ha építenek is nem találok olyat, amelyben 1 nappalin kívül van még 3 hálószoba és egyedi fűtéssel rendelkezik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A béka feneke alatt vannak a lakásárak? Éppen ellenkezőleg, ma az átlagbérből nem tudsz átlag lakást vásárolni -> drága az ingatlan.
Ha nekem lenne 10 miskám földet, erdőt és aranyat vennék belőle.
_____________________
echo crash > /dev/kmem
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az átlagbér - mondjuk ez elmúlt 5 évben - közel sem csökkent(?!) annyit, mint az ingatlanok ára.
Hitelt kapni rá, az ami jóval nehezebb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
5 éve is túlárazottak voltak az ingatlanok, akkor sem tudtál átlagbérből átlagos ingatlant vásárolni.
_____________________
echo crash > /dev/kmem
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már csak az "átlagbért" és az "átlagos ingatlan"-t kell meghatároznunk..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Legyen.
Az átlagbér a KSH szerint nettó 140e Ft, persze ebben benne van a milliomosok, politikusok bére is. A valódi átlagot én olyan nettó 120e Ft-ra tenném.
Átlagos ingatlanon én olyan olcsó, "kezdésnek jó" ingatlant értek, ami kb. egy 50m2-es, nem nagyon lepukkant, csótányoktól mentes panelt jelent olyan környéken, ahol nem vernek agyon csak azért mert fehér vagy. Ezek átlagára sacc/lónyál Budapesten 8-9 millió Ft, megyeszékhelyen 7-8 millió Ft, szórás nyilván van.
Ha olyan kivételes helyzetben vagy hogy otthon lakhatsz és a szüleid fizetik a rezsit, az ételt (ugye lakbér nincs), továbbá magadra csak minimálisan költesz akkor esetleg havi 100e Ft-ot félre tudsz tenni. Ez egy erősen optimális eset, a többség nem ilyen szerencsés, pl. albérletet kell fizetnie. Esetleg sulit vagy nyelvtanárt is hogy egyáltalán piacképes maradjon.
Ki lehet számolni hogy mennyi idő alatt jön össze egy betonkocka ára akkor, ha a legszebb éveid szoros nadrágszíj politikával éled. Ja, tegyük hozzá hogy van olyan "elvetemült" aki nem 40 évesen szeretné az első gyermekét (a pelenka sincs ingyen pl.).
Ezek függvényében állítom, hogy jelenleg az ingatlanok túlárazottak. Persze azt is mondhatjuk hogy a bérek alacsonyak, nézőpont kérdése, a lényeg hogy nem tudod megvenni.
Bár ha bevezetik a tervezett ingatlanadót, akkor senki sem akar majd saját ingatlant, tehát a probléma meg van oldva.
Így hát tartom magam a "földet, erdőt, aranyat" listámhoz :-)
_____________________
echo crash > /dev/kmem
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Keresett helyen nem fogsz tudni 2-3 millióból venni, amit ráköltesz azt pedig jó eséllyel nem fogod teljes egészében visszakapni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ház felújítás??? amit kapsz 2-3millióért ezeket biztosan rá kell költeni:
- fűtés: 2M, nyílászáró: 2M, tető: 2M, szigetelés: 2M (durva költségvetés)
jelenlegi piaci értéke, ha jó helyen van: 10-12M
és árulhatod 1évig.
nagy üzlet....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Micsoda szerencséd van! Még pár hónap és ha így megy tovább, az enyém annyiért viheted! :)
--
unix -- több, mint kód. filozófia.
Life is feudal
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy jo party meg par kurva es mar el is ment ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szoval hackathont rendeznel!
--
NetBSD - Simplicity is prerequisite for reliability
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akár 1 akár 10 milláról van szó, nem sok pénz.
Én keresnék egy nagyobb lakást/házat a mostaninál, négyen vagyunk most 56 m2 -es társasházi lakásban...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-1
-------------------------------------------------------------------------------------------
Mit használok? Na, na, na? Hát blackPanther OS v11.1-et * www.blackpanther.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
elkölteni nem sok... megkeresni rengeteg...
10 évet nézve látszik, hogy a kiugrásokat nem nézve, hanem csak a tendenciát tekintve nem is változott sokat az euro-huf árfolyam. De az infláció nálunk sokkal magasabb mint az euro zónában. Ezek együtt az jelentik, hogy iszonyatos áremelkedés történik folyamatosan nálunk.
http://www.ecb.int/stats/exchange/eurofxref/html/eurofxref-graph-huf.en…
Mondjuk ezt nyugatabbra élő rokonaimtól is hallom: drágállják a magyar árakat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze, havi 100e-ből nehéz megkeresni.... de akinek van az pedig sokkal nehezebben tudja befektetni, pláne Mo-on. Az árak pedig EU viszonylatban nem, hogy drágák, hanem egyszerűen nevetségesek! A nép tudatos kifosztása folytatódik, a nép meg elhiszi, hogy így van jól.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Mit használok? Na, na, na? Hát blackPanther OS v11.1-et * www.blackpanther.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Befizetném az államadósság csökkentő alapba. :DDD
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LOL
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az egészet a pirosra :D
Ubuntu 10.04, Thinkpad x61s
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ehh, ez ahogy van odabaszott :D
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nagyon jó :D:D:D:D:D:D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LOL!
--
unix -- több, mint kód. filozófia.
Life is feudal
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálam eddig ez a nap hozzászólása :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez gondolom nem önerőből volt :) Kollégám szava járása 5 éve minimum...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne komolytalankodj! Természetesen a feketére :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tehát akkor új az alap felállás. van 20 millióm, mit kezdjek vele?:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
10-et a pirosra, 10-et a feketére.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azzal nem sokat érsz el:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És lejön a 0!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az is hülye, aki nem ajánl állást neked azonnal. (-::
> Sol omnibus lucet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hosszú távú befektetési alapba tenném, hogy 25 év múlva a nyugdíjamat fedezze.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha megéred
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nem éri meg, akkor az örököseit gazdagítja vele.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy biztos: azt a pénzt, amit most járulékok és egyéb jogcímen befizetsz, sosem látod viszont. Ellenben 5 év múlva nem lesz miből kifizetni a nyugdíjakat. Pláne 20 év múlva. Szóval aki most nem rak félre, az mostani árakon számolva 100EUR körüli nyugdíjjal számolhat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jön egy kormány/gengszterváltás/válság és lenullázza a befektetésed.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha lesznek
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én pl. időt vennék a pénzből, kivennék pár hónap szabadságot, azt kellemesen eltölteném olyasmikkel, amiket szeretek csinálni, de általában kevés időm jut rá, utána pedig visszatérnék dolgozni ugyanúgy, mint eddig.
A maradékot olyan befektetésekbe tenném, amilyenben most is van a pénzem: amivel nem kell foglalkozni, viszonylag kicsi a kockázata a nagyfokú diverzifikáció miatt (és cserébe viszonylag kicsi a hozama is).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
huf-val?
t
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
magyarorszagi fizetoeszkoz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A teljes hasonulás szabályra célzott.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkor en kerek elnezest :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szoval ez az oncenzurad ebresztett thread necromancy-t?
Mondjuk erdekes olvasni, hogy mennyire a lo tuloldalan volt 2011-ben a BP ingatlanpiac.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ragequit-elt. Törölte az összes kommentjét és blogbejegyzését.
Pedig pont most akartam feltenni a momentumos kampányappot, aminek itt csinált gerillamarketinget :(
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkor ezert jott fel egy rakat ezer eves thread ma? mar azt hittem atallunk az uj drupalra es egy kis migracios hiba csak :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolom, igen. Illetve, nem gondolom, hanem: igen.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kár, mert nincs ugyan okostelefonom, de maga az adatbázisuk érdekelt volna. Megcsinálhatták volna sima webre is.
Érdekes egyébként, hogy a momentumos szál alján még azt mondta, hogy ő nem húzta fel magát. Aztán mégis ragequittelt.
Kicsit lelkifurkám van, mert én kezdtem ott trollkodni, de a Momentumos link miatt muszáj voltam. Mit tehettem volna mást?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom mi történt. Mielőtt reggel elmentem edzeni, még itt volt a topik. Mire visszajöttem, törölte. Hát, aki nem bírja a flame-et, az minek indítja?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elmennék Dániába fősulira tanulni. Miután végeztem a fősulival fel is éltem a pénzt és az ottani keresetből 2-3 év alatt visszajön a pénz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez jó.
--
unix -- több, mint kód. filozófia.
Life is feudal
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
veszel egy vonatjegyet, bemesz egy hostelbe, es elkezdesz allast keresni, kozben estin le tudod tolni a fosulit.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Odensebe akarok menni és olcsóbb a repjegy :D, az a gond, hogy Dániába mostanában nem nagyon keresnek olyan munkaerőt, aki nem tud dánul, de az oktatás ott meg jó és angolul van, ami nekem megfelelő
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bárkinek odaadnám, akiben megbízok, és devizahitele van, a végtörlesztésre
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
10 misiért elmondom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Idézet valami filmből:
Betenném a tárcámba
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
10 ha termőföld valahol a mostani 9 ha mellett.
> Sol omnibus lucet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
visszafizetnem a lakashitelt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én vennék egy telket fél millióért, 9 millióból meg vennék napelemeket és szerződés kötnék az áramszolgáltatóval. Aztán csak szedném be a pénzt. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
10 milliárd vagy 10 millió ? :D
Megvenném Hugh Hefner villáját berendezéssel együtt.
Vagy
Vennék egy kis házat :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én nem csak a villáját
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én a kanalát és a kését is elkérném ennyiért, nemcsak a villáját.
:-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha el kellene kolteni, akkor vennek egy uj hatizsakot, es elmennek utazni ket-harom evre.
----------------------
while (!sleep) sheep++;
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ennék végre egy jót :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kifizetném belőle a lakáshitelemet. Ha meg feltételezzük hogy az már ki van fizetve illetve nincs, akkor kiadnám belőle a regényeim NÉMELYIKÉT. Mindet kiadni ugyanis 10 milkóból nem lehet, ahhoz az túl kevés.
-------------
Blogom: http://violazoli.blogspot.com
Könyvem a VIM-ről: http://mek.oszk.hu/09600/09648/#
:::A #86-os sorszámú hivatalosan bejegyzett GoboLinux felhasználó
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
oh, ez el ne vesszen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kajjam, a tevedesre +1
BTW: a Kajjam-vonalnak melyik konyv a folytatasa? Az az utolso par oldalon asszem kimaradt (vagy csak nem vettem eszre, vagy korabban volt). Vagy mit ajanlasz 2. konyvnek?
--
Az emberek azt állítják, hogy múlik az idő, az idő viszont csak mosolyog, mert látja, hogy az emberek múlnak. - tibeti közmondás
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, a Kajjám több regényemben is felbukkan, de annyira központi szereplőként mint a Kajjám a Tévedésben, nem. Nehéz lenne megmondani, melyik e "vonalnak" a folytatása. Ugyanis a Poliverzum-sorozat eléggé bonyolult szövedékű, több "szálat" tartalmaz, de nem lehet csak egyetlen szálat olvasni végig, mert idővel szükségesek lesznek olyan információk, melyekhez csak más "szálak" olvasása útján juthatsz. A leghelyesebb ebben a sorrendben olvasni a műveimet:
A Poliverzum-sorozat eddig elkészült művei
a történetek hozzávetőleges időrendjében
A tökéletes megoldás novella
Tenyészemberek kisregény
Y regény
Badzsahárata regény
Nyomorékok novella
A kétlyukú férfi kisregény
Az égigérő fa kisregény
Kajjám, a Tévedés regény
Sötét igazság novella
Egykor egy kor… novella
Kajjám szerelme regény
Az akasztányok első inváziója regény
A renegát kisregény
A Villámok Ura kisregény
Kajjám regény
Kajjám és a diadém kisregény
Kajjám és a Szörnyetegek Ura regény
Az Elveszett Hercegnő kisregény
Szitti, a varázs-ló regény
Cukros bácsi novella
Kajjám és a jövendőmondó regény
Kajjám és a Rejtett Város regény
Kajjám kiszabadítása regény
Kicsikém, a kicsi kém regény
A papnő leánya regény
Kajjám fogságban regény
A Hatalom Könyve novella
Fekete Gyöngyszem regény
A törpe boszorkány regény
A barbár nő regény
A Nagy Elvándorlás regény
Kajjám lánya regény
A hernyó útja regény
A Nagy Terjeszkedés regény
A kiralynő emléke regény
A testőrló kisregény
A fallokraták szigete regény
A kalózkirálynő regény
Diadaljelvény novella
Kajjám fogadása regény
A Fény Leánya kisregény
Tigrisnász regény
Nyau története regény
Add vissza a halálomat! regény
Az Úszó Sziget regény
A szexbomba kisregény
Kajjám mint nő regény
Maua regény
Zardán, a zsarnok regény
Árulók novella
A borostyán szelleme regény
Nyami mami novella
Kolosszus regény
A szex-rabszolgák novella
Kajjám írása novella
A Kajjám-terv kisregény
Kajjám könyve kisregény
Az igazi arany novella
Aranyatya birodalma regény
Az Értelem Lovagjai regény
Lélektani regény novella
Az utolsó napok novella
A szem kisregény
A szeretetpajzs novella
Egéristen novella
Lidércgyermekek regény
A Sors Könyve novella
Bio kisregény
A szeméthercegnő novella
Szűzapa Gyermekei regény
A csiszík bosszúja kisregény
Barbárok novella
A hősök visszatérnek novella
Kajjám unokái regény
Kajjám kísérlete novella
A pénz vonzása regény
Kajjám szelleme regény
Kajjám, a sztár regény
A Nagy Elvágyódás regény
A földrengések szigete regény
Szellemes ajándék regény
Kajjám és az istenek regény
Lélekjelenlét kisregény
Az örökség novella
Pénz beszél regény
Fehérnép regény
Fff regény
Agy regény
Alternatíva novella
A megfelelő hely novellasorozat
A menekülő vőlegény novella
Dagik kisregény
Őrördögök kisregény
Rockzene novella
Matt novella
Tavasz novella
A zene hatalma regény
Specialisták regény
A Fényhozó regény
A szivárványtündér regény
Ofra Haza és Kajjám regény
A szeretett nő novella
Az igazi vágy novella
A hordozható lyuk regény
A műveim mindegyike (Kivéve a legutolsót, "A hordozható lyuk címűt) fenn van a http://www.dkonyvtar.hu oldalon, bár ott némelyiknek a letöltéséért csekély összeget kell fizetni. Több alkotásom fenn van azonban a Magyar Elektronikus Könyvtárban, ingyenesen. Az ott levők olyanok, hogy önállóan is élvezhetők (bár "kajjámos" csak az általad olvasott "Kajjám, a Tévedés" közöttük). Ezeket a legkönnyebben úgy találod meg, hogy van nekem egy wikipédiás oldalam a
http://hu.wikipedia.org/wiki/Szerkeszt%C5%91:Viola_Zolt%C3%A1n
link alatt, itt össze vannak gyűjtve a műveimre a linkek, menj el ide és kattints rá. A "Poliverzumban történt" című egy novelláskötet, amiben sok novellám össze van gyűjtve.
-------------
Blogom: http://violazoli.blogspot.com
Könyvem a VIM-ről: http://mek.oszk.hu/09600/09648/#
:::A #86-os sorszámú hivatalosan bejegyzett GoboLinux felhasználó
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De ráérsz írni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te meg érj rá olvasni.
Én ennek szenteltem az életemet. Nem járok kocsmákba, nem bulizok, nem tévézek, hanem írok.
-------------
Blogom: http://violazoli.blogspot.com
Könyvem a VIM-ről: http://mek.oszk.hu/09600/09648/#
:::A #86-os sorszámú hivatalosan bejegyzett GoboLinux felhasználó
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van, akinek nem kéne írnia, mert már rá kellett volna jönnie, hogy értéktelenek az írásai.
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Voltak fenntartasaim, de pl. suliban sokkal rosszabb kotelezo olvasmanyok voltak, mint amit Poliverzumtol olvastam. Pedig azokat nagy irok irtak. A Verther szenvedeseinel maig nem talaltam rosszabbat, de az Anyegin is dobogos. Ahogy az idezet szol: klasszikus az, amit mindenki dicser, de senki sem olvas. Ezzel szemben A Kajjam, a tevedes olvashato.
--
Az emberek azt állítják, hogy múlik az idő, az idő viszont csak mosolyog, mert látja, hogy az emberek múlnak. - tibeti közmondás
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a szerzo itteni irasi stilusa alapjan nagyon fantasy-nak kell, hogy legyen a mu ahhoz, hogy jo legyen :)
Kedvencem ami a Nagy konyv cimu m1-es musor idejen ment indexen:
http://index.hu/kultur/2005/szkonyv/szavazas/?main&day=1
Annyira fejen talalta a szoget, hogy mennyi mai fejjel olvashatatlan konyv van, amik az akkori nemrohanos raero vilagban teny, hogy nagyon jo konyvek voltak
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Verther szenvedeseinel maig nem talaltam rosszabbat
Az, hogy Az ifjú Werther szenvedései kötelező olvasmány, nem a művet minősíti, hanem azokat, akik a tantervet összeállítják. A Werther minden kétséget kizáróan nagy alkotás (érted, én mondom, szóval fogadd el :)), de az égvilágon semmi keresnivalója a középiskolában. Én tökéletesen bele tudtam merülni, de nem sok kamasz tudott úgy befogadni ilyesmit, mint én. (Hencegés, nem hencegés, így gondolom. Megvolt ennek az árnyoldala is bőven.)
VZ magyar wikipedia oldalán ráböktem heccből a papíron kiadott művek közül a Lidércgyermekekre. A fülszöveg alapján nemcsak a tartalom értéke definiálhatatlan (0/0), de még a mondatformálási készség sem hagyta el az általános iskolát. Fizikai fájdalmat okozott átvergődni ezen a három bekezdésen. Ennek az írásnak a kiadása sajnos a kiadót is minősíti.
(Senkit nem akarok megbántani, de aki közfogyasztásra szán írásokat, az készüljön fel a kritikára. Az írás mesterség, amihez érteni kell.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kifejezetten a kedvedért átolvastam újra a szóban forgó bekezdéseket, roppant figyelemmel, de semmi kivetnivalót nem találok bennük. Úgyhogy bizony azon a véleményen vagyok, hogy csak az irigység beszél belőled, annál is inkább, mert semmi konkrétumot nem említettél, hogy MIÉRT rossz szerinted a mondatformálás! Olyan vagy mint a Microsoft az állítólagos szabadalomsértésekkel: csak vádaskodol, konkrétumok nélkül!
Az külön poén, hogy szerinted definiálhatatlan a tartalom értéke. Szerintem ugyanis a fülszöveg ragyogóan betölti a feladatát. Nem kell elárulnia a tartalom egészét, csak az érdeklődést felkelteni. Arra pedig kiválóan megfelel: annyi ugyanis kiviláglik belőle, hogy ez egy kalandos mű, hogy van benne egy (Lidzsmilla nevű) nő akinek van valamiféle "nem emberi" formája is, hogy van benne valami lény amit nem éppen könnyű elpusztítani, mert még akkor is tud mozogni és alakot váltani ha darabokra lövik, hogy van egy "plazmakoncentrátor" nevű szuperfegyver is a műben... Mi kell ennél több egy fülszövegbe?!
Sajnálom öregem, de szövegértésből nulla vagy. Megkockáztatom viszont hogy irigységből jeles.
-------------
Blogom: http://violazoli.blogspot.com
Könyvem a VIM-ről: http://mek.oszk.hu/09600/09648/#
:::A #86-os sorszámú hivatalosan bejegyzett GoboLinux felhasználó
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A-HÁ!! Most elárultad, hogy a plazmakoncentrátor az egy szuperfegyver. Nem csinálod jól ezt öregem. Irigységgel dobálózni meg a 21. században olyan... 14 éves. Amúgy tényleg szar az írás, bár az általános iskolánál már egy fokkal jobb.
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért, szerinted a 21. sz. már olyan tökéletes, hogy nincs benne irigység? Vagy olyan naív vagy hogy azt hiszed, legalábbis a felnőttek közt nincs irigység?
Szánalmas. Amit művelsz, nem más mint kötekedés a köbön. Különben is egyszerű a válaszom: írj jobbat ha tudsz!
-------------
Blogom: http://violazoli.blogspot.com
Könyvem a VIM-ről: http://mek.oszk.hu/09600/09648/#
:::A #86-os sorszámú hivatalosan bejegyzett GoboLinux felhasználó
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1. Irigység létezik. A magyartudásodat jól jellemzi, hogy olyat látsz a szövegbe, ami nincs benne.
2. Itt nem irigységről van szó, nem is utal semmi arra, hogy bárhol képbe jönne, viszont te (és sok tini) valamiért jobban érzi magát attól, ha másokat irigynek nevezhet.
3. Valóban kötekszem, de olyan nagyon gyerekes érveid vannak (és ha az a te írásod, akkor az írásod is az), hogy muszáj. Az meg, hogy írjak jobbat... egyrészt már írtam, másrészt: ha nem tudok autót szerelni, akkor már nem is mondhatok véleményt egy autóról? Ugye?
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csalárd érvelési technikát használsz, az autós hasonlatod ugyanis egyáltalán nem állja meg a helyét. Mert inkább az illene ide, hogy aki ki sem próbál egy autót, az ne mondjon véleményt róla. Márpedig te nem "próbáltad ki" a könyvet, mert nem olvastad el. De még ha maradunk is a te autós érvednél, akkor sincs igazad, mert igenis aki nem tud elkészíteni egy autót, az ne jöjjön azzal, hogy a másik autója mennyire szar. Ő maga ugyanis még olyat sem tud készíteni.
S még mindig nem hallottam, semmi KONKRÉTUMOT, hogy miért lenne rossz a fülszöveg! Azaz, ez a részetekről egymerő kötekedés, és igen, valószínűleg egyszerűen szimpla irigység miatt, ezt fenntartom. Holott a korrekt az volna, ha ideírnátok egy másik, alternatív fülszöveget, ami szerintetek jobb volna a kritizált helyett. Addig egyszerűen nincs miről beszélni, addig amit teszel, kérlek, az nem más mint szarrágás, kötekedés magáért a kötekedésért, amivel csak az aljas lelkületedet bizonyítod, semmi mást.
-------------
Blogom: http://violazoli.blogspot.com
Könyvem a VIM-ről: http://mek.oszk.hu/09600/09648/#
:::A #86-os sorszámú hivatalosan bejegyzett GoboLinux felhasználó
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A qdb-s kommentek utan nem gondoltam, hogy valaha egyet fogok erteni tetraval, de azert most megis megtortent. Nem hallgathatok jobb zenet, mint amit jatszom? Nem kritizalhatom a Wartburgot, mert nem tudom pontosan, hogy mukodik egy karburator? Nem kritizalhatok egy instabil epuletet, mert fogalmam sincs az epiteszetrol? Egy user nem szidhatja az altalam irt website-ot, mert nem tudja, hogy mi az a PHP? Van a szakember (fejleszto/programozo/mernok/iro), es van a felhaszsnalo (user/olvaso/akarmi). A szakember ert valamihez, azert csinal valamit, mert o ahhoz ert. A user pedig hasznalja. O mashoz ert. Ez mar az okorban is igy volt a cserekereskedelemmel. Ha jo szerszamokat csinaltal, kaptal ertuk hust, ha jol tudtal vadaszni, kaptal erte novenyt, stb. Idealis esetben az ember azt csinalja, amihez ert. A kritika pedig azert van, hogy ramutasson arra, amihez nem ertesz. Ha egy darab fat probaltal eladni par ezer eve keskent, nem volt tul nagy sikered valoszinuleg, ha a tobbiek kobol faszan megfaragott kest adtak a mammuthusert. Ha a vadasz szol, hogy probald meg kobol kifaragni, nem megsertodni kell, hanem elfogadni. Talan a kovetkezo vadaszszezonban te is kapsz friss mammutot. Reszeg vagyok, lehet, hogy helyenkent inkonzisztens, elfogadom a kritikat :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
.
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
semmi konkrétumot nem említettél
Kérlek.
És bizony itt most azt látta,
Ez a legalja köznyelv. "És bizony itt most"?! Ilyet igényesebb beszélgetés során már nem ejtek ki a számon.
hogy az a tetem meglehetősen aktív tetem.
"X valamilyen X". Ez a szándékos szóismétlés modoros köznyelvi fordulat. A "meglehetősen" szintén vállalhatatlan nyomtatásban.
A fej ráragadt a nyakcsonkra
Ráragadni a légy tud a légypapírra. Köznyelv, köznyelv, köznyelv.
épp most alakulnak át
majd
ért földet épp Lidzsmilla közelében
"épp"? Borzalmas. Ha kihagytad volna mindkettőt, erősebb lett volna a hatás, és nem ordítana a köznyelv, a trolibuszos társalgás.
Az első bekezdésben háromszor használtad a "most" szót: a bekezdés mindegyik mondatában egyszer. Még az olvasószerkesztőt is kirúgnám (ha volt ilyen egyáltalán).
Összevissza kevered az igék jelen idejű alakját a múlt idejűvel. Ezért már általános nyolcadikban is tököt adtak az otthoni fogalmazásra. (Azt inkább ne mondd, hogy az igazi írók ezeken a gyermekded kötöttségeken felülemelkedhetnek. Ne mondd, mert egyrészt nyilvánvaló, másrészt téged nem ment fel.)
lendülete ereje
Ordenáré képzavar.
nagy csattanással
Ennek az eredetisége irodalmi forradalmat fog kirobbantani.
Lidzsmilla
Miért nem "Éva" vagy "Jane"? Ez a kitalált név a modorosság, az üres hatásvadászat kvintesszenciája. (Hogy én is fájdalmat okozzak neked a szóhasználatommal.)
Több sem kellett erre a nőnek
Böfögős-fingós vicclapok színvonala.
Hopp, most veszem észre a besorolást a borító felett:
novumverlag.hu » Backlist » Szépirodalom » Lidércgyermekek
Szépirodalom? :)
Írni nem azt jelenti, hogy leírod, ami az eszedbe jut, úgy, ahogyan a haverodnak elröffentenéd egy sör mellett. Írni minimum azt jelenti, hogy tudatosan bánsz a nyelvi eszközökkel, azaz tudod, hogy melyik milyen hatást fog kiváltani az olvasóból. Ez a nulladik szint, a szókincs, a mondatszerkesztés. (Bár ez egy borzasztó metrika, mégis: esetleg számold meg, hány pontosvesszőt alkalmaztál az egész firkálmányban.)
Komolyan ne feszegessük; maradjunk annyiban, hogy irigy vagyok.
(Jézusom, minek kezdtem ebbe bele egyáltalán. Nem bírtam megállni; az a fülszöveg annyira vad volt, hogy nem kaptam levegőt a hitetlenkedéstől.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna.
Kezdjük a közepén, a "Lidzsmilla" névvel. Ha olvastad volna a művet, tudhatnád, hogy az egész sztori egy másik bolygón játszódik. Ott nincsenek épp emiatt angolok meg magyarok, hanem más népek (troggok, rilgentek, kaulok, stb...) eképp nagyon furcsán mutatna az "Éva" vagy "Jane" név, nem gondolod?
Ami a többi kritikának álcázott kötekedésedet illeti, úgy látom, te úgy véled, egy leírt történetnek okvetlenül magasröptű modoroskodásból kell állnia, túlnyomórészt más szavakat használva, mint amely szavakat hétköznapi társalgásunk során használunk! Ha így véled, egyszerűen nem valók neked a műveim, ne olvasd őket, ki fogom bírni. Én ugyanis másképp gondolom. Én úgy vélem, a történet akkor jó, ha könnyen, erőfeszítés nélkül olvasható, érthető, befogadható, emiatt nem is félek a közhelyektől, sőt, elárulom neked azt is, sosem törekedtem arra, hogy valaha majd kötelező olvasmány legyek az általános iskolák irodalomóráján.
-------------
Blogom: http://violazoli.blogspot.com
Könyvem a VIM-ről: http://mek.oszk.hu/09600/09648/#
:::A #86-os sorszámú hivatalosan bejegyzett GoboLinux felhasználó
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Viszont vannak raccsolo szlavok ezen a bolygon?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kisgyerekeim vannak, néha még szarni se érek nagyon rá, nemhogy bulizni... majd később.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Koszi!
Valami olyasmire gondoltam, mint a Pratchett graph, de ezek szerint nalad ez nem ilyen egyszeru.
A dkonyvtarral szemben fenntartasaim vannak (nem szeretem, ha valami reg. nelkul sem olvashato/keresheto), marad a MEK, azt osszevetem a fenti listaddal.
Tenyleg.. gyerekeknek szolo konyved van? Szoval amiben nincs nemi eroszak meg viszonylag keves embert olnek meg, huznak karoba, stb..
--
Az emberek azt állítják, hogy múlik az idő, az idő viszont csak mosolyog, mert látja, hogy az emberek múlnak. - tibeti közmondás
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kedves Nyosigomboc, általában véve az én műveim nem tobzódnak az erőszakban! Ténylegesen sok olyan könyvem van, amiben egyetlenegy emberhalál sem történik, természetesen kínzás és nemi erőszak sem. Bevallom, akad azért olyan művem amiben van nemi erőszak, de az összmennyiséghez képest elenyésző a számuk. Hirtelenjében nem emlékszem pontosan mennyi, de legfeljebb 2-3 ilyen lehet az egész sorozatban, s még ezekben is inkább csak meg van említve az esemény, de nincs naturalisztikusan kirészletezve.
Ennek ellenére attól tartok, a műveim nem kimondottan gyerekeknek valók. Én inkább "felnőtteknek szóló meséket" írok. Már legalábbis akkor, ha "gyerek" alatt valami alsótagozatos-féle élőlényt értesz. "Nagyobb gyerekek" már esetleg elolvashatják a műveimet. Úgy értem, erősen hiszem azt hogy nincs a műveimben olyasmi, amitől "korhatárosak" lennének, hogy mondjuk "18 éven felűlieknek", de egy kisebb gyermek egyszerűen nem élvezné a regényeimet, számára túl lassú lenne a cselekmény vezetése, túl sok benne a számára a filozófia, nem értené meg a benne levő társadalmi meg egyéb célzásokat, nem látná a párhuzamokat a regénybeli társadalmak történelme és a földi történelem között hiszen nem is tanult még történelmet, egyáltalán, bele se tudná élni magát a szereplők jellemvilágába. Szóval, szerintem a műveim legfeljebb "nagyobbacska", sőt, "koraérett" gyerekeknek valók legfeljebb, s ez nem is véletlen, mert írás közben eleve nem is ők lebegtek a szemem előtt célközönségként.
Még a leginkább gyerekeknek való könyvem talán a "Nyau története", ami egy állatregény (bár itt is szerepelnek benne emberek épp elégszer), tudniillik egy hiúzról szól, de vannak benne más állatok is. De ez sem kifejezett gyerekkönyv, csak "jobb híján" ajánlom annak. De ez nincs is fenn a MEK-ben (a dkonyvtar-ban viszont igen).
Jólesik, hogy így érdeklődöl a regényeim után, s most szégyellem magamat, mert nem tudok neked gyermekkönyvet ajánlani az alkotásaim közül.
Nem tudom, említettem-e már, bocs ha ismétlem magamat, de van nekem egy oldalam a Wikipédiában, e link alatt:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Szerkeszt%C5%91:Viola_Zolt%C3%A1n
itt össze vannak gyűjtve a MEK-be feltöltött műveim linkjei, itt a legkönnyebb válogatnod közülük cím szerint, mert csak egy kattintás az egész!
Remélem mire minden oda feltöltöttet elolvastál, megjön az "étvágyad" a dkonyvtar-ba feltöltöttek után is.
Arra megkérlek, hogy ha elolvasol valamit a MEK-ben, s tetszik, akkor ugyan tedd már meg hogy írsz hozzá (a MEK-be az Olvasói vélemények rovatba) egy pár szavas méltatást! Megteheted már a Kajjám, a Tévedéssel is! Nem muszáj agyoncifrázni, nem gondolok semmi különleges pátoszos remekműre, akár annyi is elég hogy te is elolvastad, s neked is tetszik. Csak hogy nyoma maradjon, hogy igenis vannak olvasói a műveimnek. Köszi előre is!
-------------
Blogom: http://violazoli.blogspot.com
Könyvem a VIM-ről: http://mek.oszk.hu/09600/09648/#
:::A #86-os sorszámú hivatalosan bejegyzett GoboLinux felhasználó
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
B+ :D) csak gratulálni tudok! Őszintén megmondom sokat nőttél a szememben...
-------------------------------------------------------------------------------------------
Mit használok? Na, na, na? Hát blackPanther OS v11.1-et * www.blackpanther.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kedves Vector, hiszen több alkalommal is leírtam már itt a HUP-on (is), hogy írtam eddig 56 regényt meg még több "apróságot"! De arra valahogy nem nagyon figyelt fel senki sem. Úgy látszik egy szám említése önmagában nem elég figyelemfelkeltő. Így kilistázva a művek címeit lehet hogy látványosabb.
Köszönöm a kedves kommentedet!
-------------
Blogom: http://violazoli.blogspot.com
Könyvem a VIM-ről: http://mek.oszk.hu/09600/09648/#
:::A #86-os sorszámú hivatalosan bejegyzett GoboLinux felhasználó
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem láttam azt a postodat sajnos. Nem tartozom a megszállott hup olvasók körébe, kizárólag a blackPanther-el kapcsolatos illetve 1-2 kíváncsiságból megnyitott topikot olvasgatok. Jellemzően azt is addig amíg a főoldalon van.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Mit használok? Na, na, na? Hát blackPanther OS v11.1-et * www.blackpanther.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Felajánlanám a HUP-nak "topicszűrő" beszerzésére...
-------------------------
127.0.0.1 SWEET 127.0.0.1
AMD Athlon X2 245E@3,1 GHz OC, MSI Radeon 6770 1 Gb GDDR5, Seageate Barracuda, Windows 7 Enterprise
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ide vele, megmutatom. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Minden 700. embernek adnék 1 forintot.
udv
letix
-----------------------------------------
Linux alapparancsok, kezdőknek
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem jó, az 1 ft-ost már nem lehet felhasználni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De átutalni még át lehet.
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó, akkor minden ~3500.-nak egy 5-öst! :)
A magyar gazda(g)ság gyarapodna kb 15k-val!
udv
letix
-----------------------------------------
Linux alapparancsok, kezdőknek
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az egyik felét az állatvédőknek adnám a másik felét pedig elvadásznám. :D
De viccet félretéve elkezdenék belőle építeni egy börtönt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyetlen kockázatmentes befektetés van ma: termőföld vásárlás
Vegyünk egy példát: vásárolsz 10Mft-ért 600eFt / HA áron 16,67Ha termőföldet.
1. eset: betelepíted erdővel, ezért egyből kapsz az államtól ~15Mft-ot. Van némi telepítési kölstég az első 2-3 évben művelési költség ez kb. 1Mft 2-3 év alatt. Van egyből ~14Mft -od a zsebbe, és 20-25 év műlva 16.67 HA vágásérett erdőd.
2. eset: kiadod haszonbérbe évente pl. 38eFt / HA áron. Ez hoz évi 633eFt adómentes jövedelmet, és bónuszként évente növekszik a termőföld értéke.
3. eset: műveled a területet. Ekkor évente fizetnek 49.100Ft/HA SAPS-ot (ami évente kúszik felfele most 55.000Ft körül várható). Ha be tudsz keveredni AKG-ba, túzok védelmi programba, és KAT-ba is besorolt a területed akkor ~160.000Ft/ha a támogatás évente. Ehez még lehet számolni a termelés eredményét is. A termelési költség 96.000Ft/ha/év (ha van saját géppark akkor ennek az 1/2-1/3 -a. Lehet számolni egy 300.000Ft/ha jövedelemmel ez összesen 5,1MFt / év.
Nem mondom, hogy ez a legjobb üzlet, de egy "kockázatmentes" beruházástól nem rossz hozam. Egy nagy amerikai tőzsdecápa mondta nemrégen, hogy ha biztosan meg akarsz gazdagodni, akkor termőföldet vásárolj.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- építenék egy marlboro-vörös fixit, városi haszálatra
- vennék egy mokány okostelefont
- vennék egy lakást anyumnak
- maradékból kiköltöznék Dublinba, és élném a bevándorlók életét, estin meg fősulira járnék talán.
##nem válasznak szerettem volna##
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
irorszag rulez!
én enniskerrybe mennék! nyugalom, béke, ....
--
{ Nem is kernel az, ami nem fut el egy quartz órán }
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
imádtam:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
építenék egy marlboro-vörös fixit
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1. ez enyém jobban nézne ki
2. 100.000ből meglenne, és teljesen egyedi lenne
3. ne általánosíts. sok a hipster, de nem mindenki az!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Semmi bajom a hipsterekkel (kicsit mulattatnak), a fixit viszont (1) rémületesen használhatatlannak tartom, (2) valahogy a hipsterekre asszociálok róla, mert ennyire haszontalan használati tárgyat csak divatból, meg a tömeg elutasításából tarthat valaki.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kifejtenéd miért haszontalan?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy normális cross kerékpár minden szempontból felsőbbrendű, mint jármű. A fixi semmi másra nem jó, mint villogni, ugyanis forgalomban nem használható (legalábbis ahogy a fixisek építik a bringájukat), egyrészt mert szabálytalan, másrészt mert életveszélyes.
Persze dísznek biztos jó, de az nem használati tárgy.
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fixiken sokszor nincsen fék. A két független fék nem véletlenül kötelező. Nem lennék annak a helyében, akinek leesik a lánca amikor fékezni szeretne.
Hollandiában láttam kerékpáros boltban új kerékpárt egyedül kontrával árulni. Ott talán szabályos is. Ebben az esetben a magyar szabályokat ésszerűnek tartom.
A kinti diákoktól hallottam olyat, hogy milyen jól néz ki, nincs a kormányon semmi zavaró bowden. Persze nem közlekedésmérnök hallgatók voltak :-).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyreszt egyet ertek, kiveve az erdositest mert azzal az a gond, hogy odamegy valaki es kivagja, mint ahogy az ismerossel esett meg, aztan meg az allam arra kotelez, hogy ujratelepitsd a sajat koltsegeden.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak észreveszed ha fogy az erdőd.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hat ha ott laksz mellette akkor igen, de ha nem jarsz arra minden nap...
Egy erdot eleg gyorsan ki lehet vagni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amíg nem "vágásérett" az erdő, nem fogják kivágni. Amikor meg azzá válik, akkor a tulajdonosnak is eszébe jut eladni vagy kitermelni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom merrefelé laksz, de errefelé dívik a fatolvajlás, és azok akiket nem nevezünk nevén, nem nagyon érdekli, hogy vágásérett vagy nem, csak égjen a tűzön.
Ubuntu 10.04, Thinkpad x61s
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"akiket nem nevezünk nevén".
tapasztalatom szerint javarészt cigányok. ezen felül mindent leszaró és nem cigány teljesen magyar piti fatolvajok. mindkettőnél jobbik eset, ha nem eladásra lopják. attól, hogy nem nevezzük nevén még a kép megvan gondolom, lásd színesfémtolvajok.
egyébként miért nem lehet ezt kimondani, turbóliberális deformáció? nem megkülönböztetésből mondom, nem teszek hozzá jelzőket, tényeket közlök. így sem? origo vagy index keresőjére ütöm azt a szót és két lavor találatot kapok, semmi különös nincs benne.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem tudom, de rémlik valami olyasmi, hogy nem lehet cigányozni, meg zsidózni mert az lealjasító vagy valami ilyesmi. Persze lehet, hogy rosszul tudom, vagy azóta már változtak a dolgok :>
Ubuntu 10.04, Thinkpad x61s
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem vágnám miért lenne így, akkor kiszedik a szótárból is? ooo jeah, micsoda háttérmunka :S lassan az arab nem arab, a néger nem néger stb. hát' siralmas, komolyan.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a magyar nyelvu wiki cikk szerint:
"általában a cigányok nagy része továbbra is cigányoknak nevezik magukat, és az elnevezés a romák céljait támogató egyes szervezetek nevében is tovább él, mint például az Országos Cigány Önkormányzat esetében. Természetesen a cigány szó a magyar nyelv része, amelynek helye van a kultúrában, s vitatott, hogy mennyire cserélhető fel erőszakkal egy idegen nyelv vele megegyező jelentésű szavával. Sólyom László, a volt köztársasági elnök is kiállt a cigány szó mellett, és több nyilvános beszédében is használta."
szerintem grammatika / kontext-fuggo, hogy a "cigany" szo serto-e: ha fonev ("2 cigany eltolta a biciklimet"), akkor nem, de ha melleknev ("te cigany!"), akkor igen.
Ne bohockodjatok nagyapaval! Avagy az alkotmicsoda asztalara
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kb 17 km-re lakok töled, a kertünk végében van egy forgó akácos...
Ami megnőtt kivágjuk, ültetünk helyette másikat...
Természetesen tüzelésre.
Van, hogy nem a mi tüzünkön ég el, néha éjszaka ki is kell menni hátra a kutyával.
Van értelme....
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - -> Kérjük a humoros aláírást itt elhelyezni. <- - -
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ismerősnél is rendszeres volt a fenti jelenség. Aztán utánanézett a jogi lehetőségeknek és vett egy Dragont. Kis gyakorlás után begyorsult a tárcsere, úgyhogy a gyári szettel volt 8 lövése. 3-4 alkalommal kapott csővégre tolvajokat, aztán elterjedt, hogy nem érdemes dézsmálni a fáit. A 18 milis gumi marha csúnya nyomot hagy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem, apósoméknál a kicsi erdőrészüket feldarabolta valaki "tévedésből". odamentek mert fülest kaptak a fogyó erdőről, és egy rakás buckalakó éppen fát vágott... szerintem még jó, hogy nem egyedül ment oda, mert a baltás ork az nem lvl 1-es pvp-ben.
a terület érett volt de nem akarták kivágni egyelőre. épp azt tervezték miképpen és mit kellene +hogyan csinálni.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A baltás ork tud futni.
Abban sok esetben lvl 100...
Ha több van belőlük akkor van gáz. :)
De gyakran velem van a bolondok védőszentje... :D
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - -> Kérjük a humoros aláírást itt elhelyezni. <- - -
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tegyük fel többen vannak. hang vagy artikulálatlanul elkiáltani magad akció előtt "IDDQD!!!!!" :DD
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"és 20-25 év műlva 16.67 HA vágásérett erdőd."
És szerencsés vagy, ha megéred.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kevesebb mint 1 év alatt a 10M-ból 15M lett.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:-) vagy nem "aratják" le idő előtt idegenek...
--
robyboy
"Gondolkozni nehéz, ezért legtöbben ítélnek." - Márai Sándor
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hibak a gondolatmenetedben:
600eFT/ha aron hol kapsz termofoldet?? marmint normalisat, nem homokos fost, vagy mocsarat???
38eFt/ha aron ha tudsz berbe veheto termofoldet, akkor 10ezer ha -t maris megyek, kiberelnek...
ha a te termelesi koltseged megall 96000ft/ha -bol, melyen realizalz 300000Ft/ha jovedelmet, akkor gyere, csinald, finanszirozom, a hasznot megfelezzuk.
keremkapcsojjaki.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"600eFT/ha aron hol kapsz termofoldet??"
Kisbirtokot BAZ, Heves, Nógrád megyében simán: OTP értéktérkép és OTP termőföld értéktérkép
Én most kaptam 40.000Ft/AK árra 200HA feletti átlag 22AK-s 1/1-es területre ajánlatot. Kicsit még alkudnék belőle. Egy 14-16 AK-s terület 600e Ft/HA körül van. Hitelválság nyomasztja a tulajdonosokat is.
"38eFt/ha aron ha tudsz berbe veheto termofoldet, akkor 10ezer ha -t maris megyek, kiberelnek..."
10eter ha-t nem, de 16ha-t igen. 10e ha-t törvényileg sem tudnál bérbevenni. Itt ne a bérlőszemével számolj, hanem mint bérbeadó. Ennyiért könnyűszerrel bérbe tudod adni. Ha magasabb az ár, akkor több a haszon is.
"ha a te termelesi koltseged megall 96000ft/ha -bol"
Megáll, de inkább alatta van. Igaz én elvégeztem GATE-t, és nem csinálok akkora melléfogásokat mint pl. a "parasztcsaládba" született amúgy képzetlen szomszéd, aki szokáselv alapján dolgozik. Idén pl. én egyszer vegyszereztettem, a szomszéd 3-szor, és mégis alacsonyabb termésátlagot ért el. Baranyában 100q alatt nincs kukorica, 30q-t hosz a szója, és a napraforgó is jól fizet... Lehet számolgatni... Az is igaz, hogy aki nem veszi meg a 250LE-s JD-t, és 82-es MTZ-vel szórakozik, az jóval több üzemanyagot elfüstöl a dupla fordulóval.
"finanszirozom, a hasznot megfelezzuk"
Megbeszélhetjük. :) Sőt segítek neked is termőföldet vásárolni. :)
De maradjunk az eredeti kérdésre adott válaszommal: ha vesz egy kicsi és rosszminőségű területet, és azt beerdősíti akkor keresett néhány hónap leforgása alatt egy halom pénzt, és még a területe is megmarad.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így már világos; a megoldás az, hogy érteni kell hozzá :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezek jól hangzanak, csak érteni is kell, kellene hozzá.
Aki meg nem ért, annak meg szerintem idehaza elég kockázatos csendestársként beszállni egy ilyen buliba, pedig az első két eset elég elgondolkodtató. Hol talál manapság az ember megbízható üzlettársat és mi a garancia az ő szakértelmére?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elmennék USA-ba egyetemre, vagy OTP részvényt vennék.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
remelem komolyan gondolod, mert viccnek szar ;P
az elso nem eri meg anyagilag az ottani fizuk mellett, sajnos. sokaig en is kint szerettem volna phdzni. osztondijjal persze mas, de ahoz meg nem kell 10M :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Anyagilag lehet nem éri meg, de lényegében csak ott van az engem érdeklő képzés. Pontosabban egyedül ott élnék azon országok közül, ahol van :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért OTP? Buy, hold and pray, mert most elvileg lent van?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:D Ez nagyon nagy!
Tiszta szerencse h én a sárgaótépénél vagyok...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az akart a hsz vicces része lenni, hogy ha így robog tovább a gazdaság, tízmillából kijön majd az egész bank :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, mert ha jól emlékszem csak elenyésző része közkézhányados. (Persze, értettem a poént. ;) )
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én szétosztanám a HUP-on :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vennék belőle norvég koronát devizaszámlára, mikor ~315 körül lesz a forint, meg 7,50 körül az EUR/NOK, visszautalnám, és lehet meglenne 2 hónap alatt az évi nettó átlagfizetés. ;-)
--------
Nem vezetek...Jobb így. Nekem is
meg mindenki másnak is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
semmit. 10 misi elbaszni sok, elkolteni keves :(
A'rpi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
elinnám a haverokkal
--
Sent from my ezeréves Nokia.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szarnék a világra :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
sub
--
cythoon
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
asszem egy tanyát vennék jó nagy földterülettel, várostól nem messze, valamilyen normálisabb nethozzáféréssel :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
most ingatlan nyilvanvaloan a jo, azok erosen alul vannak ertekelve (longolva vallalnam, mert nem holnap fogom eladni, az is biztos)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Adózás előtt vagy után? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
végtörlesztenék
--
[ Falu.me | Tárhely | A Linux és én ]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Likvid alapban tartanám - a kamatokat visszaforgatnám, hogy és a fizetésemből annyit hozzátennék, hogy reálértékben ne csökkenjen az értéke.
A lakásárak még mindig jelentősen túl vannak árazva. Majd ha egy átlagember néhány évi (mondjuk 5) megtakarításából tud venni egy egyszobás garzont, akkor mondom azt, hogy nincsenek túlárazva a lakásárak.
TFH: egy átlagember havi 20 ezer forintot takarít meg: ez évi 240 ezer Ft. 5 év alatt ez 1- 1,5 millió forint. Na, szerintem épp ennyit ér reálisan egy egyszobás garzon, szemben a mostani 6-7M Huf-val.
Az emberek általában véve hülyék. Mindenki hülye, aki lakást vesz - főleg hitelből. Birtokolni akar - és ehhez mindenféle hitelbe belemegy. Birtokolhatja a bank lakását, de igazából nem is a banké, hanem senkié, csak a bank szedi érte a kamatot, az esetleges kockázatokat meg átterhelik az ügyfelekre. Az ügyfelek is megszívták - a lakásárakat a hitelezés jelentősen felfújta.
Likvid tőke - 10M forint már kellő biztonságot nyújt az életben.
Vagy tőzsde - vegyél belőle olajat. Tuti befektetés, 20 év múlva aranyat ér majd.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mar a sokadik hsz-t olvasom, hogy a lakasok tularazottak, ami biztos valahol igaz. Na de egy garzont 1 misiert? Van fogalmad rola, hogy a felepitesenek koltsege kb. mennyi, amig az kulcsrakesz lesz? Csak erdeklodom, mert szerintem nem...
Ne bohockodjatok nagyapaval! Avagy az alkotmicsoda asztalara
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi csak felújításra elköltöttünk kb. 2.5 misit, igaz 55 nm, úgy, hogy a legtöbb dolgot magunk
csináltuk. Ilyen barátságos árak vannak, hogy ablak: 700k, parketta: 100k, villanyszerelés
300k, 5000-7000 ft egy tekercs tapéta, stb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
festes se semmi, egy kis szobara 30-50k jon ki ha csak festeni kell...
a butorrol nem is beszelve, vehetsz kesz hulladek lapraszerelt szart dragan vagy csinaltathatsz asztalossal kicsit jobbat meg dragabban.
sir az epitoipar hogy jajj de rossz nekik, de olyan selejt munkat vegeznek irrealiasan dragan hogy nem tudom sajnalni oket
A'rpi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A festésre már nem is kerestünk embert, a végére úgy gletteltünk meg festettünk az asszonnyal,
mint bármelyik magasan képzett jómunkásember. Más kérdés, hogy a végére szereztük meg azt a tudást,
amivel már az elején kellett volna rendelkezni, de hát miből tanuljon az ember, ha nem a saját kárán :)
pusztuljon az összes lehúzós jómunkásember
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy 80 nm-es új házba nem kerül fél misibe a méretre gyártott ajtó+ablak beszereléssel, plusz a fullos villanyszerelése merőhely kialakítással 300k.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mar a sokadik hsz-t olvasom, hogy a lakasok tularazottak, ami biztos valahol igaz. Na de egy garzont 1 misiert? Van fogalmad rola, hogy a felepitesenek koltsege kb. mennyi, amig az kulcsrakesz lesz?
Na ez az, ennek lenne jó a mélyére látni. Feltételezve, hogy a lakásárak reálisak, és a magyarországi keresetek is reálisak (tehát hogy a kemény és eredményes munkáért annyi jár, amennyi jár), a kettő közötti szakadék vajon mivel indokolható?
Vagyis mind az árszínvonalat, mind a bérszínvonalat reálisnak elfogadva, mi az oka annak, hogy ennyi időbe kerül egy-két magánszemélynek egy családi lakóhely előteremtése? A pénzt mint összekötő elemet kiiktatva, reális az, hogy ennyi emberi munkába, erőfeszítésbe kerül egy otthon?
(Egyébként, ha jól tippelem, NyEu-ban is brutális az arány, csak ott a bérlakásban le lehet élni egy teljes életet, mert amíg a bérlő fizet, addig jó bérlő, és nincs miért kitenni. Ha meg nem fizet, akkor azonnal kivágják. Ott a bérlakásokat hosszú távon üzemeltetik ilyen céllal, nem pedig úgy, hogy "most három évre nem kell, kiadom". Nálunk ez valahogy róka fogta csuka. Nincs se megbízható kínálat, se rendes, hosszú távú kereslet bérlakásra.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az egy szobás garzonra azért egy kicsit húzós a 6-7M. Közeli rokon árul egy 8.kerületi kis garzont, ennek a feléért. Itt is fent volt a hirdetés, láthattad is volna, ha kedves neutrino "kolléga" nem offolta volna széjjel a marhaságaival.
udv
letix
-----------------------------------------
Linux alapparancsok, kezdőknek
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valszeg a 8 ker lehetett a probléma... mi is mentünk be olyan utcába, amikor albit kerestünk, hogy
nem voltunk meggyőződve hogy egészben kijutunk. Ezért is fontos a környék, nem csak az ingatlan ára.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Abszolút reális, Pécsett egy kb. 50 éves, nagyon alacsony rezsijű tégla+gáz garzon kb. 6-7 millió.
Viszont egy akár egy két és félszobás panelt is kapsz ennyiért.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Az emberek általában véve hülyék. Mindenki hülye, aki lakást vesz - főleg hitelből. Birtokolni akar - és ehhez mindenféle hitelbe belemegy."
Ez akkor lenne igaz, ha Magyarországon is számíthatnál biztos, kiszámítható és olyan nyugdíjra, amiből életet végéig ki tudod fizetni a lakbért.
Ilyen nincs. Ezért, ha aktív időszakodban nem szerzel ingatlant, akkor utcára kerülsz életed alkonyán.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez akkor igaz, ha nem tudsz gazdálkodni a pénzeddel. Az albérlet és a lakáshitel között egy különbség van. A lakáshitellel röghöz kötöd magad 30 évre.
Hiába van lakásod, ha nem fizeted utána az adót, közös költséget, villanyszámlát, vízszámlát, gázszámlát, először lejelzálogozzák az ingatlant, utána elárverezik a fejed fölül. Elvileg saját lakásnál elmondhatod, hogy a végén a tiéd. De a gyakorlatban nem a tiéd, mert ha nem fizeted a költségeit, ugyanúgy elveszik tőled. A lakásbirtoklás vágya a stabilitás iránti vágyból ered. Mondjuk 30 évesen lakást vesz az ember hitelre. 55 éves koráig fogja törleszteni. Ez egy életcél? Én még nem láttam embert, akinek 2-3 évente nem módosultak, vagy egészültek ki a céljai.
Albérelni egy svájci frank hitel feléért lehet. A többi mehet takarékba. Lehet taglalni, hogy ki a hülye, az albérletes aki félretesz, vagy a lakáshiteles, aki törleszt. De felesleges. Hitvita. Demokrácia van, miért nem lehet hagyni, hogy mindenki járja a maga útját? Senki nem lesz tőle se több, se kevesebb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Le lettek hülyézve a lakás vásárlók, innen indult.
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezzel egyetértek, de csak azért, mert az én saját kis mikroökonómiámban gazdaságosabb bérelni, mint birtokolni. A hülyézést viszont kicsit erősnek tartom. Van akinek vásárolni kell a tökélesetes életérzéshez, van aki a bérlést preferálja. És vannak az igazi vaskalapos hülyék, akiknek bizonyítani kell a neten, hogy nekik bármi áron igazuk van. Csakazértis, minden körülmények közt.
szerk.
Visszaolvastam. Annyira nem volt brutális hangnemű az a lehülyézés(bár egyértelműen nem kéne). Alapvetően tudok vele azonosulni, bár a likvid tőke nem tudom, hogy mit akar takarni. Likvid tőke alatt hajlamosak az emberek bankbetétet érteni, ami azért "jó", mert az infláció csak lassan eszi meg a tőkét(nameg azért, mert az egyetlen pénzteremtési forma amit az emberek ismernek). A tőzsdézési tanácsaival sajnos nem értek egyet. A vegyél ezt vagy azt dolog jóslás. Ha most aranyat vesz valaki és tavasszal beköszönt a felvirágzás, akkor az arany 3-4 nap alatt úgy elvesztheti az értéke nagy részét, mint augusztus közepén. Olaj hasonlóképpen. Nincs XY jó termék ami tuti termék. A tőzsdézésbe vagy befektet az ember (időt, nomeg pénzt tanfolyamba) és miután megismerkedett vele megtanul egy hozzá közelálló stratégiát, vagy nem érdemes tőzsdére menni, mert a piac fel fogja falni a számlánkat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt gondolom, hogy az a hülye, aki 20 - 30 éves távlatban magabiztosan állítja, hogy mibe érdemes befektetni.
A témához:
http://ujlakaspiac.hu/2011/10/20/erdemes-e-esetleg-lakast-venni-vagy-cs…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elolvastam ezt a cikket. Sok helyen pontatlanul vagy nem elég részletesen leírva számol.
Sok hiányosság van benne. Eléggé összecsapott és elnagyolt, valamint nem eléggé konkrét a számításokat illetően.
Kb a hasamra ütök és írok valamit stílus.
Én is a bérlésre voksolok. Azért számomra eléggé elgondolkodtató, hogy Mo-on elég sok pénzügyi analfabéta van és nálunk van a világon a legtöbb saját tulajdonú ingatlan.
_________________________________________________________
5GB online tárhely INGYEN. PC-ről, mobilról: http://goo.gl/YchLN
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
50k-t fizettünk havonta lakásra, most 1.5 akkorának a törlesztője havi 70k, 5 éves hitelre, forint alapon, a rókánál. Persze, volt megtakarításunk is, család is segített valamennyivel, viszont ez már úgy néz ki, ahogy mi szeretnénk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor nem túl nagy hitelt vettetek fel. És mennyit kamatozna ez alatt a megtakarítás? Azt most újra össze kell gyűjteni.
Ha hirtelen pénzre van szükségetek akkor meg eladjátok az egyik szobát? :D :D
_________________________________________________________
5GB online tárhely INGYEN. PC-ről, mobilról: http://goo.gl/YchLN
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"A lakásárak még mindig jelentősen túl vannak árazva. Majd ha egy átlagember néhány évi (mondjuk 5) megtakarításából tud venni egy egyszobás garzont, akkor mondom azt, hogy nincsenek túlárazva a lakásárak."
Egyébként néztél máshol is ingatlanárakat?
Összehasonlításképpen, osztrák árak:
http://www.europeanproperty.com/sales/property4223-2270
http://www.immototal.at/immobilien/objekte/wien-umgebung/554.php
http://www.immototal.at/immobilien/objekte/wien/294.php
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha lenne, majd kitalálnék valami hasznosat!
Amíg nincs, addig csak álmodozás az egész. Inkább azon gondolkodom, hogy hogyan lehetne.
--
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Mit csinalnal 10MHuf-val?"
Nyitnék egy topikot a hupon "Mit csinalnal 10MHuf-val?" címmel. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Múlt héten vettem névértéken pont ennyiért https://www.allampapir.hu/allampapirok/PMAP
Persze az is kérdés, hogy a felesleges 10M vagy az utolsó 10M-ről van-e szó. Na meg minden más is számít. Utolsó 10M-et önmagam képzésére fordítanám.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az utolsó tizes oké önképzés, és az első tizes...?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az is. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
..becsuknám a "kisajtót" és kiraknám a kutya harap táblát, oszt jóccakát..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1 misit azonnal felélnék belőle.
Maradékot befektetném valamibe.
--
GPLv3-as hozzászólás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
'Mit csinalnal 10MHuf-val?'
Csinálnék belőle 20-at...
-------------------------------------------------------------------------------------------
Mit használok? Na, na, na? Hát blackPanther OS v11.1-et * www.blackpanther.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kifizetném az adósságaimat, amik már eléggé nagyok, hogy tudjanak vigyázni magukra, és vennék a maradékból egy telket, legalábbis megpróbálnám, majd hitelt a meglévő kecóra, és egy fasza kis kertest felhúzni a telekre, majd eladni a mostanit, hitel kifizet, a maradékból kicsit tartalékolva élném világom boldogan.
--------------------------------------------------------
„Az Univerzum már elég nagy és öreg ahhoz, hogy egy fél óráig vigyázzon magára.”
A windows az bármire képes, akár még mûködni is....
--------------------------------------------------------
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
elnéztél egy nullát :)
-------------------------------------------------------------------------------------------
Mit használok? Na, na, na? Hát blackPanther OS v11.1-et * www.blackpanther.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
lehet, hogy -90 millio a tartozasa es igazabol behajtani kell a 10 milla :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eladnam...EGy jo kereskedo mindenbol penzt csinal, a penzbol is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elköltöznék valami jó helyre, ahol mindig jó idő van, tengerpart, boldog emberek!
Valamint bejárnám a föld legszebb, legérdekesebb helyeit.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahhoz ez az összeg nagyon kevés.
-------------
Blogom: http://violazoli.blogspot.com
Könyvem a VIM-ről: http://mek.oszk.hu/09600/09648/#
:::A #86-os sorszámú hivatalosan bejegyzett GoboLinux felhasználó
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
10 milliobol siman be lehet utazni a vilagot. Akar ketten is. Egy otkontinenses repjegy kb. egymilliobol megvan.
----------------------
while (!sleep) sheep++;
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Görögországban most diszkont áron lehet venni telket, vagy tengerparti nyaralót.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja. Kár, hogy nincs egészségügyi hálózat, nincs közbiztonság, nincs üzemanyag és a szervek akik az adásvétel iktatását, véghezvitelét intézik, permanensen sztrájkolnak.
Ezenfelül itt is igaz az, hogy hiába veszel egy parti házat meg mondjuk 1 millió euróért. Ha elteszed azt a pénzt, akkor kb ~50 évig tudsz belőle bérelni. Nem számítva, hogy közben kamatoztathatod is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
es ez nyilvanvaloan orokre igy lesz, es kozben egy fillerrel se fog felmenni a jelenleg olcso ingatlan ara kesobb (hint: de)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez egy teljesen relatív kérdés. Ha valakinek nem képes nagyobb hozamot buztosítani a pénzének, akkor bizonyított tételnek is tűnhet. Másfelől valamilyen görög csőd/eu-ból vagy eur zónából kiebruadáls biztos lesz még, ami azt jelenti, hogy a görög ingatlanpiac jelenleg közel sincs a lejtő alján.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van egy haverom aki évi ~8000 euróból hátizsákos túritaként járja a világot már 3 éve. Ha nem a Hiltonban laksz és nyugati kifejezéssel nyaralni akarsz, hanem "csak" megismerni a világot, akkor simán elég.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ízlések és pofonok. Három évig hátizsákból élni számomra értelmetlenné tenné a létezést.
Sokan mondják, hogy "az utazás a legjobb befektetés, mert az emlékeidet senki sem veheti el tőled". Ha én nagy ritkán eljutok valahova, két évvel később már alig emlékszem rá; a fotókra is csak hümmögök, hogy "hát igen, jó volt".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És? Olyan laptopal utazik amit itt a legtöbben nem engedhetnének meg maguknak és egy 5D Mark II-vel meg egy készlet obival örökíti meg azt amit lát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hamarosan felvesszük az Orbán-hitelt, utána elmesélem. :rubbing hands:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Érdekes visszaolvasni, hogy 2011-ben sokallták az emberek a 7-8 milliót egy garzonra. Most lassan 15-20 millió egy garzon...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2011+CSOK=2019
--
robyboy
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért ez nagyon leegyszerűsítése a dolognak, sok minden szerepet játszot, amiben a csok csak egy elem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Betenném a befektetési számlámra.
Hopp, valaki nekromatáskodott. Bocsi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni