szerettem a bankom...eddig,s utálom hogy ánuszát mutatja nekem...

Fórumok

a kedves bankom, minden további nélkül kiküldi a jelszavam az email cimemre,de ha onnan akkor levelezni akkor banktitokra hivatkozva elhajt...

más: ismeretlen szám csörög:
- ánusz mutatóbanktol hivom,adja meg anyja nevét,szülidejét!
- meglepödöm vissza: honnan tudjam ki maga,és kinek adom meg adataim....
- a logikus válasz: anuszbank, beszélgetést felvesszük.
- én is.
+döbbent csend.
de hát szereténk önnek hitelt ajánlani, akkor pedig hivja vissza...s mondja a számot.
- kéz csokom,s ebben minden tisztelet benne volt, önök akarnak péznt keresni rajt,és én a saját pénzből hivjam?
-igen vagy adjam meg adatokat banktitok és egyéb dolgok miatt...
- rendben anyám neve: Nagy Zoltán és 2011-ben születtem.
- de hát ez nem helyes!
- én meg mondtam nem adom meg.
- akkor most mit tegyünk? - sopánkodik.
- hát - én picit gondolkozva -hát én panaszt teszek,bár nem maga ellen,hanem a bank ellen.

30 nap mulva ajánlott levél céges anuszos logos papir. Butaként elöre dörzsölöm a kezem, aha,igazam lesz!!!! \o/
nyitva a levelet,olvasva kiderült én vagyok a hülye....mert meg kell adnom,különben a bank honnan tudja én ki kivagyok....

kérdés:
- hányszor ugrottatok ebben bele? Normális az ország?
-Nincs banki kulturánk,közban a bankok ahol tudnak levesznek,s nekem kell könyörögni árulják el miért vontak majdnem 3000 ftot és 1 ft késedelmi kamatot a 0 ftos számlánál.
éritek? 1 ft késedelmi kamat oda van írja,kerek perec,de a 3000-nél semmi...
kedves debilkém: nem szeretem a bankod,és elhagylak...mielött nyalnom kell....

Hozzászólások

hirtelen felindulásbol elkövetett bank váltás...

lesz

csak érdekelne hogy más bankok is ilyenek?
volt már O*P,P*stbank,Ers*e,K*mzumbank,Raiff*isen,nél de mind elbukott ezért azért...
de ez :S ez volt a csúcs :)
--
Unom a szitázását,irodai melót keresek nettó 180 K-tól,iroasztalal,csinos titkárnők közelében... / Hejesirásom köztársosági elnök támogatásával jött létre.
De keresek helyeseniró billentüzetet ís akár.

Nekem eddig a Unicredittel nem volt iszonyu problemam. Volt, h a hiteltorlesztessel csusztam egy kicsit, de fel se vettek (mondjuk az lehet, h a Fundamenta miatt).
A netbank altalaban mukodik es egyszeru, csak a belepeshez kell egy kis flash...de legalabb nem java.

Hivogatni ritkan szoktak. Utalni, penzt sajat automatabol felvenni ingyen tudok.

+ az anyabank mindjart tonkremegy:D

Erste-nel ceges szamlank van, alapvetoen azok sem akadekoskodnak es nem is hivogatnak.

A security-vel egyiknel sincs (nem volt eddig meg) problemam.

tompos

Ráfázoknál vagyok. Lassan tíz éve váltottam a nullaTP-ről.
Nem telefonálgatnak, kb. évente egy-két alkalommal, valami új akcióra hívják fel a figyelmet, de semmi adatot nem kérnek. Ha azt mondom, hogy nem kell az akció, akkor megköszöni, és elköszön :)
Netbankja szerintem jó (semmi flanc, sms-es azonosítás, átlátható webes felület), a kondíciók is. Havi kettő ingyenes kp-felvétel bármely belföldi ajtómatából, bankon belül ingyér utalás.
Mikor lakáshitelt akartam felvenni, náluk nem kaptam, de az ingatlanfedezetes személyi kölcsönükkel jobban jártam, mint a többi bank lakáshitelével (amely adott volna), illetve személyi kölcsönével (jól jártam == havi törlesztőrészlet a legalacsonyabb). (lakáshitelt csak azért nem akartak sok helyen adni, mert csak egy fél tulajdonjogot szereztem)
Amikor váltottam, nagyon szimpatikus volt a két számlacsomag elnevezése: A és B. Semmi felesleges elnevezés, aminek a kitalálásáért fizetik a marketingest :) Persze azóta már ez változott :(

Lehet, hogy (már) nem a legolcsóbb bank, de a bankfiókban van ismerős ügyintéző, meg elégedett vagyok velük (ár/érték) (meg talán a lustaság, megszokottság is nagy úr) ;)

Az összes bank ilyen. Szemét mind. Igazából egy normális világban nem is lenne rájuk szükség.
De hát sajna ez nem egy normális világ.

Mi vagyunk a bankokért. Aki azt hiszi, hogy ez fordítva van, az téved.

--
robyboy

"Gondolkozni nehéz, ezért legtöbben ítélnek." - Márai Sándor

név nélkül az MKB-nak is megvannak a baromságai és idegesítő baromságai... de talán még az egyik leg "élhetőbb" bank.

Amikor felhív az ügyintéző a gépnéni bemondja, hogy rögzítik a beszélgetést, de eszükbe sem jutna bizalmas adatokat kérni...

név nélkül:

http://www.cunder.net/kep/2010/09/budapest-bank-liga-logo-150x150.jpg

--
Unom a szitázását,irodai melót keresek nettó 180 K-tól,iroasztalal,csinos titkárnők közelében... / Hejesirásom köztársosági elnök támogatásával jött létre.
De keresek helyeseniró billentüzetet ís akár.

BB... akkor már pár éve a náluk vezetett számlán kötött ki a hálistennek nem kis összegű bérem, amikor küldték a levélkét, hogy a hiperüberhű ügyfelüknek (nekem) csak most, csak a szerelem jegyében, csak ennyiésennyi téháemmel ajánlanak szabadfelhasználású hitelt. Történetesen pár hónappal korábban vettem fel szabadfelhasználású hitelt olyan banknál, ahol korábban az életben nem láttak... 2%-kal alacsonyabb téháemmel, igaz szerelem nélkül.

++
Különbség, hogy régi ügyfelük lévén nem kaptam(!) kamatkedvezményt a hitelre, amíg az ún. "áttérő" hitelfelvevőknek kedvezőbb kamatozású hitelt kínáltak. És ezt még közölték is velem :O Szal az kapja a büntetést, akinek a pénzét évek óta nyúlják. Aki máshol pihentette eddig, az meg kedvesebb nekik...
--
unix -- több, mint kód. filozófia.
Life is feudal

Szent Péter látogatást tesz a pokolban, személyesen
Lucifer kalauzolja. Ahogy mennek, egyszercsak feltűnik
egy nagy üst, amiben emberek főnek: körülötte fegyveres
őrök ütlegelik vissza azokat, akik megpróbálnak kimászni.
Szent Péter megkérdezi:
- Ezek kik?
- Ezek itt oroszok.
Mennek tovább, következik egy másik üst, de itt
már csak egy tábla van mellette: "Kimászni
tilos!" - és valóban, senki sem mászik ki.
Szent Péter csodálkozik:
- És ezek kik?
- Ezek itt németek.
Következik a 3. üst: de itt se őr, se tábla.
Szent Péter döbbenten kérdezi: mégis hogyan lehetséges ez?
- Ezek itt magyarok. Nekik nem kell semmi,
ők visszarántják egymást.

Ha mar igy bank.

Nagyon regen erstenek voltam, es ugy kb. masfel eve megszuntettem. Ok minden, lezartam, meg valamennyi penzem bent is maradt, es ugy kb. 3 honapja kuldtek emailben szamlakivonatot, ami szerint mar minuszban vagyok, illetve ujra mennek a postai levelek a magyarorszagi cimemre.

Ez most igy miert? 15 honapig csend volt, igazabol szerintem mar nincs is meg az a papir, hogy megszuntettem a szerzodest veluk. Akik igy elmennek, par evvel kesobb beprobalkoznak naluk, hatha bejon?

>>igazabol szerintem mar nincs is meg az a papir
Pedig jobban jársz, ha van mindenről papírod eltéve, évekre visszamenőleg (+ szkenneld be, legyen meg digitálisan is). Nemcsak banki ügyletekre igaz, de ezekre kiemelten.

Az én ersztés sztorim az, hogy hasonlóan hozzád felmondtam a számlámat náluk egy decemberi délután, békén is hagytak egy darabig, majd következő év szeptemberében küldtek új bankkártyát, mivel nyilvántartásuk szerint az előző épp lejárni készült... elégettem aktiválás nélkül, azóta (több éve) sem hallottam felőlük.

erste engem is szivatott, 2 lakossági számlám volt náluk (megvették a bankot, ahol a másik számlám volt). Az elsőre azt írták szépen, hogy ha nem fizetem a részleteket, szépen felmondják a szerződést, telkón beszéltem velük, azt mondták "persze, jó lesz, megszüntetjük, csak legyen elég pénz a számlán a lezáráshoz". Én hülye, sosem volt rajta elég, bármennyit tettem rá, mindig kihozták, hogy még mindig tartozom nekik. Mivel nagyon kevés pénzről volt szó, kíváncsi voltam, meddig mennek el... Ha jól emlékszem, több, mint 1 év volt, de végül is megszűnt. Na ezek utén bementem a fiókjukba megszüntetni a másikat is, volt valamennyi pénzem még rajta. Itt kezdődött volna a kálvária v2.0: az ügyfélszolgálatis csaj mondta, hogy van rajta még pénz, az elég lesz, majd levonják, a különbözetet meg most odaadja. A lényeg: *majd* levonják és *majd* megszűnik. Hogyne. A megoldás az volt, hogy ott helyben azonnal minden pénzemet, ami a számlán volt megkaptam KP, a lezárás költségét kifizettem azonnal KP, és sokpecsétes papírom van róla, hogy adott nappal nincs tartozásom a pöcsök felé és azonnal megszűnik a számlám.

Amúgy figyeljétek meg a tendenciát: minél nagyobb egy bank, annál drágább és köcsögebb az ügyfeleivel. Oka van ennek: nagyon sok ügyfele van, majd ha veszít belőlük, akkor visszavesz az arcából. Csak sajnos ez a drága kis ország sajnos még mindig nem tanulta meg, mi az a kapitalizmus, és hiába köcsög a nagybank, az emberek nem pártolnak el tőlük: helyi sajátosság. Kedvencem, mikor az idősebb korosztállyal beszélek: és miért pont az otp-t választottátok? válasz: mert ők voltak régen is, és magyar. Hogyne, meg drága is, mellesleg egyik sem igaz.

en jelenleg a*a ill. u*ic*e*it ügyfél vok..
mind2 elég korrekt volt eddig.
axa-t csak netes utalgatásra használom mert nem kezelnek kp-t szal kivét drága pl..

Tudom ajánlani a CIBet. Online számlacsomag: http://cib.hu/maganszemelyek/szolgaltatasok/szamlavezetes/osz/index

150 Ft/hó, javas netbank, látra szóló kamat kb nincs, 1 ingyenes kp. felvétel, postán küldött havi kivonat ingyen (hitelhez kellhet máshol), online utalások ingyenesek, SMS: 250 + 19/db. Kártyát postázzák. Sokmindent lehet intézni telefonon, nekem 10 év alatt csak 1x kellett bemenni, amikor értékpapírszla.-t nyitottam. Hitelkártyánál jóváírnak 1%-ot (külföldön 3%-ot) a vásárlások után, amiből nálam kijön az éves díj duplája.

Elég nagy előnyöm van abból, hogy - éjszaka kivételével - rögtön észreveszem a pénzlopást és nem csak a banki kivonaton látom. SMS nélkül hogy veszed észre t+néhány órában? Néhány óránként a netbankot bújod örökké? :)

Amúgy nem a 175 a lényeg, hanem hogy összességében hogy jön ki az ember 1 hónapban a bankjával. Nekem mindent beszámítva bőven a CIB fizet, hogy ott a kevéske pénzem.

Én már az AXA (korábban ELLA) ügyfele vagyok jópár éve. Egyszer hívtak fel amikor jópár hónapig (több, mint fél évig is) nem volt forgalom azon a számlámon, hogy megkérdezzék elégedetlen vagyok-e velük vagy miért nincs rajta forgalom. Akkor kp-ben kaptam a fizut ennyi volt az egész. Megköszönték, hogy az ügyfelük vagyok és többet nem hívtak. De ekkor sem kértek semmi személyes adatot csak a nevemet kérdezték meg, hogy egyáltalán velem beszélnek-e.
Sokat nem keresnek rajtam, mert pénzt nagyon ritkán veszek fel és annak is fix díjja van nagyobb összegnél más banknál sokkal többe került (OTP). Az átutalás meg a vásárlás is ingyenes. Egyedül a bankkártya kerül pénzbe ami kb havi 64HUF-ra jön ki 2 évre. Mindent online vagy telefonon intézek. A havi számlakivonatot már le akartam mondani mondván, hogy nincs rá szükségem és ők meg ne pazarolják a papírt, de nem lehet. Szóval eddig teljesen elégedett vagyok velük.

Amiket még ismerőseim használnak és elégedettek Unicredit és CIB.
A KHnál is történtek már érdekes dolgok.
_________________________________________________________
Thanks Michael
"nem azzal van a baj, hanem azzal, hogy mit szeretnék, arról nincsen fogalmam." By vasy05

"korábban ELLA"

Az is egy érdekes képződmény volt. Az elkuszukat direkt megkérdeztem, hogy van-e hozzám közeli fiókjuk, mielőtt számlát nyitottam volna. Van, ittésitt. Príma. Kezemben kápé, megyek be hozzájuk, hogy majd jól számlára teszem. Néz rám az ügyintéző, mint a fontolva haladó gyerekre, aztán irodai mosollyal elém tesz egy sárga csekket. Mondom ezt nem értem (gondolom: WTF). Szépen elmagyarázza, hogy a fiókban max. köthetek ezt-azt, de pénzt ne adjak, ne kérjek: ha számlára utalnék, menjek a postára a csekkel.

Bankmentes bank - ennél Schlossgold is komolyabb -, majd ha pénzt akarok utaztatni/mosatni, pont jó lesz ilyen is egy állomásnak, addig megleszünk egymás nélkül.

> Bankmentes bank
Az jobb talán, hogy többszáz fiók többezer alkalmazottját, biztonsági őrét kell kifizetni, az épületek rezsiköltségeiről nem is beszélve? Most, hogy már pénz legtöbb esetben már csak virtuálisan létezik, nem tök mindegy, hogy egy AXA-bankos Margitka, vagy a Postás Julika veszi át tőled a valamiért nálad ragadt készpénzt?

De, mindegy. Az AXA azért tud sikeres lenni, mert nem a több ezer felesleges alkalmazottjának fizet, hanem a folyószámlára ad az OTP-éhez képest brutális méretű kamatot (mindenkori alapkamat mínusz 0.5%)

Nekem pl.: nem éri meg, hogy ismerjem az AXA-alkalmazott Margit nénit, miközben havi többezer elmegy fenntartási költségekre, az viszont megéri, hogy minden hónapban plusz akárhányezer jön a folyószámlámra, mert nincs Margit néni, és nincs fizetése.

Bankgarancia meg ugyanúgy van. Nem tudnak lelépni a pénzeddel, ha gebasz van, az állam ugyanúgy beavatkozik, mintha az OTP menne a levesbe.

Talán előtte nem ártott volna tájékozódni.

Amikor OTP-s voltam a fiókba csak akkor mentem ha valami nagy "kínom" volt. Csak a régimódi nyugdíjasok ragaszkodnak ahhoz, hogy bankba menjenek.
Sokkal egyszerűbb INGYEN átutalni neten a pénzt pl egy vaterás vásárlásnál, mint elrohanni egy bankba és befizetni. Pár év és már a telefonunkkal tudunk fizetni, már ma is lehet a telszámla terhére vásárolni, de csak ha FHB-s számlám van. Attól meg az ördög :) mentsen meg, hogy annál a banknál nyissak számlát.

Ha meg mindenképp szükségem van nagyobb összegre akkor bármelyik bankba bemehetek és felvehetem ott a pénzt. Ugyanúgy előre kell jelezni pár nappal, hogy nagyobb összeget szeretnék felvenni.

Megnéztem a bankvaltas.hu-n, hogy havi 42HUF-ba kerül a bankszámlám. Ez eléggé méltányos. :) A citibanknak volt jobb ajánlata, de annak vannak egyéb feltételei.
A kamat most kicsit kevesebb, mint korábban:
- mindenkori MNB-alapkamat mínusz 0,75%, jelenleg 5.25% (500e alatt, pedig 3%)
https://www.axa.hu/hu/bank/bankszamlak_megtakaritasok/maganszemelyeknek…
_________________________________________________________
Thanks Michael
"nem azzal van a baj, hanem azzal, hogy mit szeretnék, arról nincsen fogalmam." By vasy05

Erre még nem volt szükségem. Amúgy meg FizetőPált használom. Nyilván egyik sem tökéletes. Ha valakinek fontos a pénzkivét akkor az elég drága tud lenni.
_________________________________________________________
Thanks Michael
"nem azzal van a baj, hanem azzal, hogy mit szeretnék, arról nincsen fogalmam." By vasy05

Én már csak olyan konzervatív/hülye vagyok, hogy amikor azt kérdezem nyomatékkal, hogy van-e a közelemben bankfiókja egy banknak, akkor feltételezem, hogy az bankfiókként funkcionál és nem csekkstócként*. Illetve tételeztem, mert azóta kevésbé vagyok hülye, és legközelebb a fiók funkcióira is rákérdezek.

* Amúgy a takarékos bank égisze alatt sajátos hozzáállás egy ilyen melegedőt fenntartani.

A Citibankról véleményetek? Valakinek jó vagy rossz "élmény"?

CIB-es vagy elég régóta, volt hogy 2 évig szinte semmi forgalom nem volt a számlán kivéve hogy befizettem a számlavezetési díjakat. Soha nem problémáztak hogy a számlám mindig mínuszban van a felvett számla hitel miatt. Elég ha van forgalom rajta. Jó a netbank része, bár egy SMS azonosítás nem lenne hülyeség, de nem vészes így sem. JAVA felület és fut jól Linux/Windows alatt (csak ezeken próbáltam), a kondíciók jók és külön van netes vásárlásra is kártya amire úgy rakom át a pénzt ahogy tetszik. Személyes ügyintézés gyors (ritkán van szükségem rá), van még frissítő is a bankfiókban (Eger).

--
A főnököm mindig megtartja amit ígér, ha pénzt ígér azt is!

Hozzájuk mentem át az OTP-től, a 0 Ft-os számlát választottam. Elégedett vagyok velük. A készpénzfölvétel ingyenes bármelyik automatából, több számlád is lehet (Ft vagy €, talán $ is), a kártyádat egy telefonhívással bármelyikhez kapcsolhatod. Ezeket a feature-ket használom ki, biztos van más is, én javaslom őket.

--
Debian - The "What?!" starts not!
http://nyizsa.uni.cc

A netbankjuk egy fos (sok évvel ezelőtt még dicsértem - azóta nem nagyon bővült szolgáltatásban...). Van €-s számlám, de a netes felületen eddig még sosem sikerült megnézni a részletes tranzakciós listát. Nincs külön sms-es kód, és az egész rettentő fapados, alacsony tudású. Ami viszont pozitív: A telebankon keresztül kezelő nélkül ki lehet fizetni a folyószámláról a hitelkártya-tartozást.

1018 olvasás, és tenger gond, bár vannak jok is.

aki nem vált bankot az miért nem?

--
Unom a szitázását,irodai melót keresek nettó 180 K-tól,iroasztalal,csinos titkárnők közelében... / Hejesirásom köztársosági elnök támogatásával jött létre.
De keresek helyeseniró billentüzetet ís akár.

kérdés:

ha ök banktitokra hivatkozva nem emailoznak velem,arrol a emaul cimről ahová kiküldik a jelszavam,van tipp miért tegyek panaszt?
Banktitok vagy bankinformáció megsértése?
Nem akarok felsülni s minél nagyobbat akarok odacsapni,az rendben van hogy papiron fognalk válaszolni és ezért W*F eseket uszitok rájuk,mert papirhoz fa kivágás utján jutnak amivel a habzószájudelfinek élet terét csökkentik,de nem ez lenne a föadu a kezembe...
--
Unom a szitázását,irodai melót keresek nettó 180 K-tól,iroasztalal,csinos titkárnők közelében... / Hejesirásom köztársosági elnök támogatásával jött létre.
De keresek helyeseniró billentüzetet ís akár.

Az e-mail nem minősül biztonságos csatornának, ha például számlainformációk után érdeklődsz, akkor teljesen okés, hogy banktitokra hivatkozva elutasítanak. Ez el is várható.
A jelszó kiküldése pedig bankbiztonsági probléma, ugyanis nem szerencsés, ha tudják a jelszavad. Ellenben ha esetleg egy új jelszót generáltak és azt küldték el a megadott e-mail címre, akkor az már más kérdés.

A hitelhez meg nem tudom miért kérnek ilyen adatokat, tőlem soha nem kért a bankom, ha valamit el akartak adni. Igazából nekik mindegy is kellene legyen, hogy ki veszi fel a hitelt, amíg egyáltalán valaki felveszi. Nyilván az extra-speciális-hiper-szuper-csak-itt-csak-most ajánlat kizárólag az én becses személyemhez köthető, mert másnak már nem jár. :)

netbankba belépés:

lognév
jelszo

sms és emailban küldenek egy rövid ideig élő jelszót.

ugyanakkor, ha ugyanerről a mailrol kérdzek,akkor nem biztonságos...

nekem ez érthetetlen...

--
Unom a szitázását,irodai melót keresek nettó 180 K-tól,iroasztalal,csinos titkárnők közelében... / Hejesirásom köztársosági elnök támogatásával jött létre.
De keresek helyeseniró billentüzetet ís akár.

Az egyszer használatos jelszót egészen nyugodtan küldjék ki SMS-ben / e-mailben. Az csak egy worst-case védelem, eleve a rendes jelszavadat nem kéne tudnia senkinek. Mert ugye a bankos és az e-mailes jelszavad nem ugyanaz! Az egyszeri jelszavak küldése titkosítatlanul nekem teljesen rendben van.

Az újragenerált (pl. elfelejtett) jelszó kiküldésével e-mailben nekem szintén semmi bajom nincs. Mégis milyen gyakran ad új jelszót a bankod a tudtod nélkül? Nekem soha. Csak évente meg kell változtatnom, de ezt gyakrabban is megteszem.

Más információk kiadása viszont tényleg problémás. Azt ugyanis sokkal később is fel lehet használni.

Az újragenerált (pl. elfelejtett) jelszó kiküldésével e-mailben nekem szintén semmi bajom nincs. Mégis milyen gyakran ad új jelszót a bankod a tudtod nélkül?

Itt nem az erdekes, hogy a _tudtod_nelkul_ mikor, hanem az, hogy ra veheti-e egy 3. fel a netbankodat, hogy elfelejtett jelszot kuldjon...

Nepszava: az elso celpont a mediatorveny celkeresztjeben

Az én bankomnál (nevezzük Bukarest Banknak, hogy ne legyen felismerhető) kétféleképpen lehet új jelszót kérni:

(1) Személyesen. Bemész személyivel, lakcímkártyával, stb. Akkor azt hiszem egy lekaparós kártyát adnak.

(2) Telefonon. Ekkor a személyes adatok megadása mellett egy automatának be kell írnod a csak telefonon használkható kódodat.

félreértettél:

ha egy mail cim olyan biztonásgos hogy odaküldenek jelszot,akkor miért nem kérdhetem meg hogy miért vonnak le egy ft!!!! késedelmi kamatot egy 0 ftos havidiju számlánál?
nem az összeggel van bajom,azon kivül hogy gyk megloptak,hanem hogy hülyénak néznek...menjek be személyesen...megyek,de megszüntetni a számlát...

--
Unom a szitázását,irodai melót keresek nettó 180 K-tól,iroasztalal,csinos titkárnők közelében... / Hejesirásom köztársosági elnök támogatásával jött létre.
De keresek helyeseniró billentüzetet ís akár.

de ismerem.pont ezért nem olvastam,de átfutottam.

akkor nem válaszol hanem megcimzi a mailt :)
bocsi,kassza,majd futás a hévhez,
folyt.

ne egy olyan bank aggodjon a biztonságért aki social engineering telefonnal akarj beazonositani,elhajtom a francba...

--
Unom a szitázását,irodai melót keresek nettó 180 K-tól,iroasztalal,csinos titkárnők közelében... / Hejesirásom köztársosági elnök támogatásával jött létre.
De keresek helyeseniró billentüzetet ís akár.

Azért, mert ha odaküldenek neked egy 10 percig élő jelszót, abból nem lehet gond. Tudják, hogy ők küldték neked.

Ha viszont TE küldesz üzenetet NEKIK, amiben fontos adatok után érdeklődsz, akkor nem tudják soha biztosan, hogy tényleg te írtad-e. Ilyen szempontból a személyes megjelenésnél nincs jobb.

ne haragudj a miért vontatok le egy ftot? nem olyan adat amire megtagadhato a válasz...

mondjuk ha azt kérdzeném:
izé mi a jelszavam.... Akkor rendben.

de gondolom itt a bank azt akarja kihasználni,hogy lusta az ember...

--
Unom a szitázását,irodai melót keresek nettó 180 K-tól,iroasztalal,csinos titkárnők közelében... / Hejesirásom köztársosági elnök támogatásával jött létre.
De keresek helyeseniró billentüzetet ís akár.

En Otp net szamlacsomagos vagyok. Semmi bajom veluk, ingyen utalok neten. 2 penzfelvetel ingyenes, sok atm. Viszont, most hogy az asszony keresni fog, kellene keresni egy olyat, amin halmozhatnank a penzt :) ezt nem tudom egyelore meg mi legyen, ezt aznAXA-t megnezem majd,

Nekem is OTP igaz magas havidíjért (900 Ft), de ingyen utalok, nem kérnek pénzt a számlák levonásánál, ingyen van a kp felvét bármilyen OTP automatából (Pozsonyban is ingyen volt OTP Banka Slovakia automatából), ingyen van hozzá egy napi kamatos megtakarítási számla és egy értékpapírszámla is.

Szóval nekem egyelőre megfelel...

Ödönnél szerettem volna készpénzt berakni a saját számlámra. A pénztárosnak adom a kártyámat, ő meg néz,mint rozi a moziban, és kéri a személyimet - merthogy kártyával a bankfiókban nem tudom azonosítani magamat, csak személyivel... Adom a jogsimat (személyim, amióta nem kötelező a jogsi mellé, azóta nincs külön), erre jön a kérdés: a számla ezzel lett nyitva, vagy sem? Mondom tudom is én, régen volt... Merthogy az igazolványszám alapján tud csak keresni, és ha változik, akkor öt napon belül be kell jelentenem a változást...

Ödön, Ödön... Azért az, hogy a banki pénztárban nincs POS-terminálotok, az azért eléggé gáz...

"Nincs banki kulturánk"

Sokféle kultÚránk nincs...

Nekem is van egy kedves történetem a legnagyobbról:

- A?a bank ügyfeleként - lévén, hogy nincs saját ATM-je - egy O?P ATM-ből akartam 59e HUF-ot kivenni egy csütörtök reggelen;
- az automata nem számolja a pénzt, kiírja, hogy tranzakció megszakadt - pénzt nem adott (f@sz@);
- délután hazaérkezés után nézem a netbankon, hogy ugyan pénzt nem adott, de a biztonság kedvéért levonta az összeget háromszor is.
- meglepett ábrázattal elég idegesen hívom a bankom üsz-át, hogy most mi a f@sz van?
- mondja a srác, hogy, hát igen, nem valószínű, hogy egy pillanatban 3* is le tudtam venni ugyanazt az összeget a számláról, valószínűleg ATM-hiba, kivizsgálják. Hogy mikorra, azt passzolta, de magas priorítású az ilyesfajta ügy, azt ígérte;
- péntek fél 4 magasságában hív az üsz-os, hogy feloldották a zárolást, visszakerült a 3*59e HUF a felhasználható keretembe.
- öröm, nyugalom :).

- azt nem tudom, hogy mi állította meg a pénzlevételt 3-nál, mert a napi levételi keret is 200e HUF a számlámon, és a fennmaradó összegből sem jött volna már ki mégegyszer az 59e;
- mementóként ottmaradt a számlatörténetben a 3*59e készpénzfelvétel.
- O?P-s ATM-be mégegyszer bankkártyát nem dugok bele, az tuti ;)
____
Semmi sem biztos. Még az sem biztos, hogy semmi sem biztos.