T-online számlázás agyba-főbe

A következő történt:

Anyukám nevén egy vezetékes telefon, az én nevemen ehhez adsl, az ő hozzájárulásával, plusz szintén az én nevemen mobilnet, amire az adsl-lel együtt jár havi 2000 ft kedvezmény.

Felhívták édesanyámat, hogy kössön telefon + internet szerződést valami 3000 ft körüli összegért (a 2-t együtt). Persze belement, hisz miért ne.

Nem küldtek semmilyen szerződést, a jómunkásemberek kijöttek, átkötötték a telefont voipra, persze rossz dugóba dugták a készüléket, de ez a legkisebb gond.

Azóta ő is kapja a 6000 (nem 3, ahogy meg lett ígérve) ft-os számlát, én is a korábbit, és a 2000 ft-os kedvezmény is ugrott.

Anyukám hívta őket többször telefonon, de az ügyfélszolgálatosoktól nem kapott értelmes választ.

Írtam nekik levelet, hogy most akkor mégis ez hogy van, fejtsék már ki, hogy mi történt itt, hol a szerződés, stb., különben nmhh-hoz küldöm tovább a problémát.

Röviden és tömören azt válaszolták, hogy minden számla jogos, mehetek az nmhh-hoz.

Postán szerződést nem küldtek, a munkások sem hagytak ott nála semmilyen szerződést, a beszerelésről írt alá valami papírt amit elvittek. Azt mondták, a szerződés miatt majd keresik.
De még ha alá is írattak volna vele valami apróbetűset, akkor sem reális az, hogy egy végpontra 2 előfizetést számláznak, azt gondolom.
Arról nem is beszélve, hogy nem 6000 ft-os csomagról volt szó.

Hozzászólások

Üdv a T-Offlinenál! Itt is hasonló volt a helyzet egy éve, apám nevén a telefon, az enyémen az ADSL. ADSL-t lemondtuk, kötöttünk helyette kábelt (szintén T, ez már apám nevén), ami egy hónapig nem működött, meg már az ADSL se, mert azt a kérésemre ugye kikapcsolták. Erről az egy hónapról duplán jött számla (0 szolgáltatás ellenében). Amikor reklamáltam, akkor közölték, hogy majd megállapítanak valami enyhítést, amiről később papírt is kaptam: az akkori 9900 HUF-ból elengednek méltányossági alapon 2000 HUF-ot, küldenek új számlát. Küldtek: 11900 HUF-ról. Újabb reklamáció, majd kapok még egy számlát. Nem kaptam. Decemberben jött egy levél egy behajtó cégtől, hogy a tartozásomat fizessem be, eddigre kamattal és ügyintézési költséggel együtt 15000-re hízott. Befizettem, írtam újabb reklamáló levelet, válasz azóta sem jött.

alias killall='echo "Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja. Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput." | espeak -vde' #That's not funny.

A T csoport mindig is ilyen volt, sőt azok a korábbi cégek is, akikből a T csoport lett.

Csak pár emlékeztető:

Matáv

Dialup internet max. 150 Ft/kapcsolat, de ha ISDN-t és kiegészítő díjcsomagot rendelsz, akkor fix havidíjért éjjel annyit netezel, amennyit csak akarsz, ráadásul úgy, hogy a telefonon is tudsz beszélni (erre jó az ISDN).

Majd gondoltak egyet, és megszüntették, a pacákoknál meg ugye ottmaradt az ISDN vonal, amit nem engedtek analógra visszamigrálni, mert annak olcsóbb a havidíja. Versenyhivatal megvágta őket, és máris ment minden mint a karikacsapás.

Westel

Nettó árakat írtak minden díjszabásukba, hogy még véletlenül se lehessen normálisan összehasonlítani a másik két cég tarifáival, vagy ha felületesen valaki összehasonlította őket, akkor látta, hogy a Westel olcsóbb. Pedig nem.

Megbüntették őket, azóta bruttó minden ár.

De mondhatok új példákat is a T-mobiltól vagy a T-Comtól is, és akkor még a Hoppá díjcsomagjukról ne is beszéljünk, ami miatt már készül az orbitális ejnyebejnye.

Mindegy, mindig lesz olyan hülye, akit le lehet húzni...

Igen, erre az ISDN-es húzásukra én is emlékszem. Gőzerővel hívogatták az embereket, hogy rendeljenek ISDN szolgáltatást.
Oké, a hagyományos modemezéshez képest előrelépés volt; telefonálás és Internet-kapcsolat megfért egymás mellett.

A dolog nevetséges oldala az volt, hogy előzetesen semmilyen műszaki felvilágosítást nem tudtak adni:
kell -e vennünk ISDN-modemet, vagy mégis hogyan kapcsolódik majd a számítógép a hálózatra?
Akkoriban két telefonvonalunk volt, az adminisztrációval is kavart az akkor még Matáv néven futó cég, de a bekábelezés is egy külön cirkusz volt...
visszaemlékezve már inkább mosolyogtató. :)

A csibészség akkor történt, amikor nem sokkal később az ADSL-t kezdték ajánlani kizárólag azoknak, akik már rendelkeztek ISDN-nel, _és_ hirtelen megszüntették az általad is emlegetett kedvezményes éjjeli netezést is. Emlékszem arra a bicskanyitogató reklámra, amiben ezt pozitív színben próbálták feltüntetni.

Az a probléma, hogy nincs alternatíva. Ha eddig még nem volt problémád a jelenelegi szolgáltatóddal, az nem azért van, mert annyival jobb, hanem mert szerencséd volt.
Invitelék a múltkor elmesélték apósomnak, hogy nem létezik adsl szolgáltatás telefon előfizetés nélkül...

Csak egy szó erre: Mágyárórszág...
Nekem meg 20x kellet betelefonálnom, mire az észkombájnok felfogták, hogy a netem már nem náluk van, hanem az invitelnél. Persze a számlát azt szorgalmasan küldték, a nem létező szolgáltatásukról. De hát ez Mágyárórszág...

Update: Ma is jött a kedves T társaságtól net számla!
Nem lehet őket feljelenteni spamelésért vagy valami??? Kurvára nincs már náluk netem 1 éve. Csak egyszerűen nem bírják a hülye 486-os gépükbe, az 1 bites tudásukkal belepötyögni hogy true vagy false. BLINTUX_INTERNETNET = FALSE - Értitek? Ez már meghaladja a tudásukat! Én már nem tudok mit csinálni, bent hagyom a postaládában leveleket aztán le van ejtve az egész...
Nem fogok minden héten fel órát ülni a telefonon, mire szíveskednek felvenni és bájcseverészni a hülye picsával aki szart sem tud.

mert azt hiszitek hogy másnál jobb...
pannon évek óta össze-vissza számlázott, erről kérdezzétek vector-t.

vodánál pedig én döntök asztalt nemsokára, egy céges és egy privát ügyben.
röviden:
bátyám privát kártyája, ami előfizus, a tartozás lejárta előtti napokban élt meg kétszer is korlátozást, valamint a lejárta előtt 5-6 nappal kapott(!) felszólító leveleket. vicces egyébként roamingolni korlátozott szolgáltatással egy kamionosnak, meg a még be nem fizetett tartozások ily módú kezelése.
cégünk flottacsomaggal rendelkezik. 1 db lejárt számlánk van, melyet -fogjuk rá- rendeztünk. erre fel ma kapom az sms-t, mely szerint két havi tartozásunk van, holnaptól korlátozzák a kimenő hívásainkat, valamint kártyánként (4db) 3500 Ft adminisztrációs díjat számolnak fel. ellenben ha még ma OTP ATM-en keresztül befizetjük a 39000 Ft (két havit kér!) díjat, akkor elengedik a kártyák adminisztrációs költségeit. vegyük csak sorra: lejárt tartozásunk rendezés alatt, majd ha lekönyvelik, akkor PASS. bekorlátoz, holott én sem pofáztam az elmúlt hónapokban bizonyos böszmeségei miatt. GVH kimondottan örülni fog, mikor megtudja, hogy velem preferáltatni akarja az OTP-t, valamint még mellékbüntetésként megvágna 4x3500 Ft nettóval, mert őneki ilyenje van.

úgy vagdosom vissza kirakaton keresztül az összes rohadt kártyát telefonostul mindenestül, hogy mekkenik. utána pedig közlöm velük, hogy a fennmaradó másfél év hűséget el is felejthetik zofort, mert erről/ilyenről szó nem volt se szerződéskötéskor, se seggnyaláskor, se máskor.

amikor kellett a forgalom meg a zujjügyfél, akkor körbesz*ptak hogy menjünk oda. mivel pedig nem az első olyan befizetésről beszélünk, ami nem a határidőre ér be hozzájuk, így meg pláne nem értem, de nem is akarom. (merthogy korábban szóba se került semmiféle korlátozás)

azt egyébként nem állítom hogy én aztán bűntelen vagyok, de július óta nem sikerült ilyen bunkón viselkedniük, nem értem hogy miért most kezdik el.

a tével korábban én is megszívtam, mert vitás eset volt (ők állították hogy én igénybe vettem egy szolgáltatást, én meg az ellenkezőjét), erre fel (lehet hogy még mindig) úgy szerződhettem volna újra, ha 25000 Ft kauciót pakolok le. na akkor hagytam el őket, mint előfizus ügyfél, aki egyébként '97-től 2002-ig fizettem átlag havi 12-16ezer közötti számlát.

tehát akkor megjegyezném, hogy az év végéig legkésőbb, de a nagy hírközlési hatóság lehetőséget ad a 4. mobilcég létrejöttére. azoknak jegyezném meg, akiknek lapul néhány 100 milla tartalékban, neadj'isten még meg is akarják mutatni a másik három birkának, hogyan kell szolgáltatni. (ha akad ilyen az keressen már fel, mer' tökszívesen dolgoznék technikusként)

vannak az ügyfelek, a problémás ügyfelek, meg a köcsög (volt-)ügyfelek. így ebben a sorrendben alakulnak ki egyébként, csak nagyon sokan középről visszatalálnak a bal oldalra, míg kevesek, akik egyébként nem tudnak szót érteni, na azok általában jobbra húznak.

a voda PR-osát pedig innen is üdvözlöm (meg talán a másik kettőét is), majd alkalmasint mesélek neki arról, hogy 2011-ben egy ekkora/ilyen szolgáltatónál hogyan is kéne az ügyfélszolgálatot megszervezni, csak mostanában rohadtul sok dolgom lett bizonyos telekommunikációs szolgáltatások terén fennálló böszmeségekkel.

a kételyeket eloszlatandó: több helyen veszünk igénybe szolgáltatásokat, így nem értem, miért pont és csak 1el van probléma....

--
Aspire_3690 & bP_10.1.1
"amióta esténként kikapcsolom a mobilomat, utolérhetetlen vagyok az ágyban." - ismeretlen szerző

A megoldás: időben kell fizetni.
Sok anyázás úgy kezdődik, hogy nem fizettünk időre, de...
Ellentétben a tieddel, azokat innen tovább sem olvasom. Ajánlom, hogy mindenki próbáljon ki 3-4 vezetékes szolgáltatót és mindhárom mobilt. Rá fog jönni a dolgokra magától is...

update:
tegnap este 7 körül -facebook-os eszemcsere kapcsán is- vissza engedtek a kimenő hívással bíró előfizetők közé, valamint az ügyintézés folyamán eltekintettek a kártyánkénti adminisztrációs költségektől.
ezeken felül még több -ránk nézve- pozitív dolog is történt az ügyben.
azt kell mondanom, hogy sikeres volt a konzultáció, elégedett vagyok a szolgáltató hozzáállásával, illetve a probléma megoldás szintjével is.

--
Aspire_3690 & bP_10.1.1
"amióta esténként kikapcsolom a mobilomat, utolérhetetlen vagyok az ágyban." - ismeretlen szerző

Vodánál mintha nem agyhalottak ülnének az ügyfélszolgálaton, egész értelmesen tudtunk velük dűlőre jutni számhordozásos problémával (kopp-kopp).
Mondjuk el is nyertek valami "év call centere" vagy hasonló címet, bár mi csak leveleztünk velük, mert az egyszerűbb, kevesebb ideggel jár. :)

Én módosítottam szerződést a T-Kábelnél telefonon. Felhívtak, hogy lejárt a hűségszerződésem, és ha újra aláírok akkor megint olcsóbb lesz, a telefonos hölgy tájékoztatott, hogy nem küldenek semmit, elmondta a feltételeket és egy jól hallható igennel kellett elfogadnom a szerződés módosítást. Nekem minden rendben volt, annyit számláztak amennyit a hölgy elmondott.