Az utóbbi 2 hétben 3 embertől is hallottam, hogy nem megy a t-online levelezése. Az egyik androidos telefon volt. Addig működött, nem változtattak semmit, aztán egyik napról a másikra nem jöttek meg a beérkező levelek. A másik két esetben windowsos outlook fióknál volt ugyanaz. Egyik nap még ment, másnap már nem jöttek a beérkező levelek. Itt sem nyúltak semmihez.
Tud valaki változásról a telekom levelezésében?
- 451 megtekintés
Hozzászólások
Nem tudom mire gondolsz, én most küldtem az imént levelet a mail.t-online.hu szerveren keresztül. Elment, megérkezett.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszönöm. Akkor helyi probléma lehet.
“The basic tool for the manipulation of reality is the manipulation of words. If you can control the meaning of words, you can control the people who must use them.”
― Philip K. Dick
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A probléma megoldódott. Felhívva az üfsz-ot kiderült, hogy az outlook spam mappájában volt egy vírusos/spy/ransom/whatever csatolmányt tartalmazó levél. (Nem, nem nyitották meg.) És e miatt a pop kiszolgáló nem működött.
Ez milyen már?!
“The basic tool for the manipulation of reality is the manipulation of words. If you can control the meaning of words, you can control the people who must use them.”
― Philip K. Dick
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kamu?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mármint a tré részéről? Könnyen lehet. Én nem tudom elképzelni, hogy egy adathalász mail miatt leáll a pop szerverük.
“The basic tool for the manipulation of reality is the manipulation of words. If you can control the meaning of words, you can control the people who must use them.”
― Philip K. Dick
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy védik az átlag usert? Mondjuk ha nem küldenek erről SMS-t, akkor soha nem tudom meg, hogy mi történt?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ügyfélnél hasonló probléma. Üsz. szerint spammelt.
Jelszót változtattak, majd jelentkeznek 1-2 napon belül...elvileg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is erre tippelek a topikindítónál. Nem az volt a baj, hogy helyi Outlook mappában ott a vírus, azzal online nem foglalkozna senki. Hanem hiába tagadja ő, vagy a user, valószínűleg megnyitogatták egyik-másik mellékletet, feltelepült emiatt valami szutyok csúnyaság a gépre, ami próbálgatna SMTP porton keresztül a háttérben spammelni, amit a szolgáltató érzékel, és a mailszerverük automatikusan x időre bannolja ilyenkor az IP-t. A jámbor user meg nem éri miért nem megy, mikor ő nem tett semmi rosszat. És a szolgáltatónak van igaza, pedig én mindig a kisember pártját szoktam fogni, de jelen esetben a laikus usernek is tudomásul kell vennie, hogy az internet olyan lett, mint a közúti közlekedés, mindenkinek van egyéni felelőssége, aki részt vesz benne, nem takarózhat olyannal, hogy bocs, ő technikai antitalentum, meg az ő gyomra nem veszi be ezeket a IT-s szakszavakat. Saját felelőssége, hogy azt a gépet, amiről netezik, tisztán tartsa, a többi internetező és helyi hálózatot használó user védelmében is. Persze, lehet ettől a pina.dll.bat meg porndialer.exe és mindenféle földi jóra kattintgatni, nem ütközik törvénybe, csak akkor a következményét is viselni kell. Addig levelezzen webes mail segítségével, és ezeket most nem kárörvendésből meg bántásból írom, hanem komolyan segítő szándékkal. Reméljük okul az illető az esetből, és legközelebb már nem fut bele ilyenbe.
Sajnos a Windows + Outlook + laikus felhasználó mindig olyan kombó, amivel csak rossz viccek indulnak, az ember már a kezdésből látja, ezeket kulcsszavakat olvasván, hogy nem lesz happy end a történet vége. Általában mint a részeg + kenyérpirító/hajszárító + fürdőkád kombó sem indul soha sikertörténetnek.
“Windows 95/98: 32 bit extension and a graphical shell for a 16 bit patch to an 8 bit operating system originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company that can't stand 1 bit of competition.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nos, teljesen igazad van. Egyetlen dolog nem tetszik nekem a történetben. Az, hogy miért nem keresik meg a tisztelt sokat fizető üzleti ügyfelet, hogy figyu barom leállítotuk a levelezésedet, mert ostoba voltál. Ilyen és ilyen módon tudod helyretenni a hibát. Miért kell ehhez 40 percet szórakoztatni vandával az ügyfelet? Vagy miért nincs kinn a honlapjukon a faq alatt?
“The basic tool for the manipulation of reality is the manipulation of words. If you can control the meaning of words, you can control the people who must use them.”
― Philip K. Dick
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Atlag halandot soha nem ertesitettunk a T-nel korlatozas miatt. A taktika az ha baja van majd jelentkezik.
Ez foleg abbol fakad, hogy az ertesitesi telefonszamok mindig megbizhatatlanok ha egyaltalan vannak.
Uzleti elofizetoket viszont mindig megprobaltuk felhivni es tajekoztatni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A topicindítóban üzleti ügyfél szerepel. (Ok, nem írtam le) De nem kereste őket a szolgáltató. Ezért is furcsálltam a dolgot.
“The basic tool for the manipulation of reality is the manipulation of words. If you can control the meaning of words, you can control the people who must use them.”
― Philip K. Dick
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni