CRM ügyfélnyilvántartó rendszer - melyiket?

Fórumok

Üdv!
Szükségem lenne egy CRM rendszerre, nagyjából 300-400 ügyfél, valamint egy tucat alkalmazott menedzselésére.

Elvárt funkciók:

  • szerepkörök elkülönítése céges szinten, hogy ki, milyen adatokra lát rá (pl. vezető és beosztott)
  • adott munkatárs napi feladatai (ticketing rendszer, naptár)
  • új feladatok felvétele
  • ügyfelek és adatainak kezelése (kinek milyen szolgáltatást nyújtott a cég és mikor)
  • multiplatformos legyen (Android, iOS, web)
  • megfeleljen a GDPR előírásoknak és adatbiztonságnak

Milyen rendszert ajánlanátok és mennyibe fájna egy ilyen tudású rendszer? Sok olyat láttam, ami közel sem tűnt megbízhatónak.

Nem vagyok túl jártas a témában, szóval elnézést, ha bármi baromságot írtam/írok! :)

Hozzászólások