( bognarattila | 2010. 01. 11., h – 23:43 )

A dologban az nagyon érdekes, hogy mielőtt indult volna a lottózó szolgáltatásuk, rengeteg emailt voltak képesek kiküldeni figyelem felkeltés céljából. Erről az "apróságról" egyet sem.

Ha korábban egyenleget töltöttem fel, akkor elég gyorsan jött emailben egy értesítés a megrendelt tételről. Most még az sem jött. Nagy itt a sunyítás, ha nem kapok SMS-t, akkor legfeljebb hó végén veszem észre, hogy mi volt ez a levonás, vagy egy APEH ellenőrzés során.

Mikor délután megkaptam az SMS-t a levonásról, akkor már karbantartás alatt volt a honlapjuk, abban a reményben tértem vissza munkámhoz, hogy a srácok biztos elrontottak valamit (durva, de hát bármit el lehet rontani - én, az optimista...). Most már a honlapon is kint van, hogy van éves díj. A belső üzenet is elég gerinctelen, kattints a kilóméteres ÁSZF-re, hogy megtudd a lényeget... (a belső üzenet dátuma november 18, tartalma szerint kemény 8 nap van felmondani a szolgáltatást - azaz legyen akár csak egyetlen hét, amikor nem jelentkezel be...)

Többen is említették már, de azt én sem értem, hogy minek a jelszavas bohóckodás, ha anélkül is le tudnak vonni.