( mash | 2009. 08. 28., p – 05:47 )

Na, megszületett a döntés és nem nagyon tudtam "messze esni a fámtól". :)
Egy SCUMM szerű kattintgatós kalandjáték fejlesztő környezetet fogunk létrehozni, amivel Monkey Island szerű 2D-s kalandjátékokat tudunk csinálni. A rendzser Qt-tal fog készülni, a script nyelve pedig a LUA lesz. A tervek szerint futni fog Linux-on, MacOSX-en és Windows-on. Az editorokból "kiköpött" végeredmény az alábbi platformokon lesz futtatható.

Phase1:
- Windows
- iPhone

Phase2:
- Linux
- MacOSX
- Nintendo Wii
- Sony PSP

Phase3:
- Xbox360
- Sony PS3
- Nintendo DS
- Flash

Az egész folyamat automatizált lesz. Az editorból kinyomott kód egy VM szerű környezetben fog futni minden platformon, lehetőleg módosítás nélkül.

Szóval ez lenne a cél. Szép nagy feladat. Induláskor zárt forráskód, aztán lehet, hogy később megnyitjuk GPL alatt.