( janoszen | 2009. 08. 06., cs – 18:35 )

Az ismerősök tapasztalata bármit jelenthet. Konkrétan azt, hogy szerencséje volt és pont nem dőlt össze. Láttam én már ilyesmi után sírva visszajönni embert, hogy mégse jött be.

Amit kérdezz meg a szolgáltatótól:

  • Hogy van megoldva a backupja? Konkrétan, van-e fizikailag másik gépe, amire backupol?
  • Ha a gép fizikailag megsemmisül, mennyi idő alatt tudják újraindítani a szolgáltatást?
  • Mennyi hazai / nemzetközi sávszélessége van és ebből mennyi szabad?
  • Egyéb, személyes preferenciákra vonatkozó kérdések, ízlés szerint.

Ezen felül nézd meg, hogy a szolgáltató szervere RBL-ben van-e, a RIPEban van-e abuse e-mail cím (esetleg az abuse.net-en) stb. Ja, és az rossz jel, ha megpingeled a websiteját és az ugyanazon a szerveren van, mint a userhomeok.