( johans | 2009. 06. 02., k – 13:44 )

Ébredj fel, Zeller. Kitől is? Mert ugye erre a méretre az outsource cégek nem lőnek, több lenne az adminisztráció költsége, mint a haszon. A kis szolgáltató cégeknél pedig nem tartanak minden területre külön szakembert. Másrészt a "megveszem kívülről a szolgáltatást" dologgal több probléma is van:

- Ezzel elvágod a saját "utánpótlás-nevelésed" egyik lehetséges ágát
- Nem tőled kapja a fizetését, tehát nem hozzád "hűséges"
- Ugyan azok az emberek szolgáltathatnak a versenytársnak is - tudom, szerződés, titoktartási, meg minden, de sokan nem egy per után évek múlva akarják megkapni az elmaradt hasznuk egy részét.

Az meg, hogy hány emberrel lehet 7x24-et csinálni... Láttam én már olyan nagy (1500+) fős outsource céget, ahol 7x24 órás ügyeletet 3 évig 2 ember vitt. Szóval ne legyenek illúzióid. (És nem, nem lett volna senki a szervezetből, aki ha nagyon kell, hirtelen elő tudják rántani.) De olyan kis cégről is tudok, aki ezt 1 emberrel vállalta be. Nem most, a válság alatt, hanem 4 éve. De ez a rész egyre inkább off-topic, a kiírásban nincs szó 7x24-ről.