Tudtommal sima unicast forgalomként küldi a telefon egy megadott címre a rögzíteni kívánt hangot, semmi spéci switch nem kell hozzá.
A régi telefonokhoz kell port monitoringot használni, ahol a telefont fogadó port forgalmát (vlanra szűrve, ha támogat monitor filteringet a switch) ki kell tükrözni egy másik portra, ahol a hangrögzítő van. Ha nem ugyanazon a switchen van a rögzítő kell rspan vlant-t használni (L2 kapcsolat esetén) vagy ERSPAN-t (L3 kapcsolat esetén, de ezt csak a 6500 switchek közül tudja pár).
Lényeges kérdés az is, hogy milyen hangforgalmat akarsz rögzíteni, mert pl a g729 codec az fizetős... (Asterisk tudja ingyen?)
Esetleg érdemes még TCL IVR körül nézelődni - cisco isr routerek tudnak tcl scripteket futtatni. Nem tartom elképzelhetetlennek, hogy segíthetnek a probléma megoldásában (hangbemondást pl simán meg lehet velük csinálni)
A carin hangrögzítőkkel pozitív tapasztalataim vannak. Nem iszonyatos az ára (legalábbis az ucm-hez + cisco licenszekhez képest), megéri a pénzét.