hbük: hülye bunkó ügyfél kezelése, olyané, aki nem olvassa el a szerződést (v.ö.: funkcionális analfabéta). Abban ugyanis szerepel egy olyan kitétel, hogy garantált sávszélesség. Ezt biztosítja a szolgáltató, a -szintén az ÁSZF-ben részletezett- megadott rendelkezésre állási, illetve minőségi paraméterek szerint. A tényleges sávszélesség ennél lehet magasabb, legfeljebb a szerződésben rögzített érték (2, 4, 8 MiBit/s). A maximális érték függ a hálózat műszaki korlátaitól is, tehát lehet, hogy te 8MiBit/s sávszélességre fizetsz elő, de a vonal műszaki paraméterei miatt ez nem érhető el. Ebben az esetben a kulturált megoldás az, hogy írásban(!) kéred a díjcsomag módosítását. Ezt jónéhányan megtették, megteszik, és az új díjcsomaggal megy az élet tovább.
Az jó kérdés, hogy miért került a szerződésed a szolgáltató részéről(!) felmondásra -- te ugyanis kizárólag írásban mondhatod azt fel, úgyhogy valami kimaradt a sztoridból...