( Steelman | 2008. 11. 27., cs – 18:21 )

+1.
Haverom T-Com-nál ügyfélszolgálatos. Jó ideje van a cégnél, végigjárt jópár ügyfélszolgálati munkát. Amiket ő szokott mesélni hogy mi megy napi szinten az ügyfélszolgálatokban, őszintén csodálkozom hogy ép ésszel eddig kibírta. Én az alapján amit elmondott, nem adok 1 évet és a T-Bizbasz ügyfélszolgálata össze fog omlani. Mert hogy mikkel fordulnak hozzájuk és hogy mennyire szarnak a fejükre amikor a problémákat továbbadják mert nem tehetnek mást, azt az ő szintjükön nem lehet megoldani, az vérlázító. Na ez az a meló amit sose lennék képes csinálni, csak vannak olyanok akik kénytelenek. :-( Én ha ügyfélszolgálatba botlom, mindig igyekszem toleráns és türelmes lenni amennyire lehet, mert átérzem valamennyire, mit érezhet a másik ember a túloldalon...