( zeller | 2008. 11. 12., sze – 11:41 )

De mi a kutya...sza értleme van annak (az ügyfél sz..atásán kívül), hogy az addig x éve hűséges ügyfélnek nem szavaznak bizalmat mindenféle láncraverés nélkül? Az externyet az ÁSZF-nek és az EHT-nek sem megfelelő díjemelés mellett azzal verte ki nálam a biztit, hogy sok éve ügyfelük voltam, de ennek ellenére csak újabb hűségnyalással adtak volna némi(!) kedvezményt úgy, hogy a "kedvezményes" előfizetésem díja magasabb lett volna, mint az utcáról beeső új, ugyancsak egy évet aláíró ügyfeleké.

Az látszik, hogy új ügyfelet szerezni sokkalta fontosabb számukra, mint a régit megtartani. Csak azt nem vették észre, hogy adott területen több olyan alternatív megoldás van, ami olcsóbb, per prompt át lehet rá váltani. A hab a tortán, hogy olyan szolgáltatóhoz mentem, akinél nincs hüségnyalás, van viszont jóval kedvezőbb ár, nemkell hozzá telefonvonal, és a sávszélességi értékek is barátibbak, úgy garantáltban, mint maximumban.

Halihó, ADSL-szolgáltatók, tessék felébredni! Az az ügyfél, aki elmegy, az jó eséllyel nem másik ADSL-t fog venni, sőt, ha teheti, még a telefontól is megszabadul! Hogy is mondta Eötvös Gábor? "Van mááásik!" -- és tényleg van...