De igen a "repülést irányítja" vagyis közvetlen nem, de maradjunk a román mozdonyoknál.
Ezeket a villanymozdonyokat a román vasút a svéd ASEA cégtől vásárolta a licencet (az első darabok Svédországból jöttek), Viszont a román vasút sokat átadott az újonnan most nemrég alakult magántársaságoknak amely társaságok közül volt aki komplett felújította a gépeket és ellátták ezzel a számítógépes vezérléssel amin a Windows '98 fut.
Mint itt nem kell magyarázni (pont itt) minden gépre kell egy oprendszer, amikor bekapcsolja a mozdonyvezető az akkumulátor főkapcsolót akkor elindul a számítógép is a Win '98-al rendes bootolást látunk mint akár otthon vagy a HUP szerkesztői irodában vagy munkahelyünkön különbség nincs benne, (van BIOS stb) szóval eddig a Win elindulása után még látjuk az asztalt is az ikonokkal majd késleltetve "ütemezett feladat"-ként elindul az "ICOL" exe. nevű szoftver és ez vezérli a mozdonyt.
Sajnos a számítógép többi hardverösszetevőjéről nem tudok semmit, a mozdonyvezető elmondása szerint többször akár menetközben is újraindul a gép.
A Mozdony főbb adatai: 25 kV 50;, 5100 KW;, 120 tonna;, 120 km/h.
Tudni érdemes, hogy fokozatkapcsolós, minden vontatómotornak saját egyenirányítója van és szintén saját szellőzővel rendelkezik.
A Softronic nevű cég felújított egy ugyanilyen mozdonyt, de már IGBT áramirányítót építettek be.
Hogy Linux is legyen a MÁV FLIRT fantázianevű motorvonatán Linux oprendszer fut.