( BaT | 2008. 01. 17., cs – 23:57 )

"Szerencsere a szoftverek eseteben ez nem igaz, mivel van bevezetes elott tesztelesi idoszak, amig mindent vissza lehet allitani olyanra mint volt. Ha nem, hat akkor meg is erdemli."

Teljesen igazad van. De akkor mi a megoldás? Tegyük a Mazdát olyanná, amilyen a Ford? Akkor meg majd jönnek a márkahű Mazda-upgradelő vezetők, hogy az új kocsi olyan, mint a Ford...

"Jobb helyeken azert megkerdezik a juzereket mit szeretnenek, tekintve, hogy nekik kell vele dolgozni"

Hol is indultunk? Áhh, igen, itt. Tehát eleinte tetszett az ötlet, csak a használat közben derült ki, hogy az nem egészen úgy néz ki, ahogy elképzelték.

"Igen, es ha meg sem tetszik az embereknek a tesztmazda..."

Ha a Mazda tényleg hibás, akkor jogos, ha a cég nem vesz többet. De ha az oktatás volt rossz, vagy az alkalmazott nem figyelt, arról a cég nem tehet. Olyankor lehet mérlegelni, hogy elküldjék-e az alkalmazottakat újra oktatásra, vagy vissza a Ford-ot.