Nekem ilyenem volt tavaly nyáron:
Látogatóban Magyarországon, Déli PU jegyet vennék haza a szüleimhez. Ott vannak a csoda automaták, az egyikbe betápláltam a megfelelő összeget. Az szépen elnyelte, de jegyet az nem adott. Erre kidurrant az agyam, mentem a pénztárhoz, hogy reklamáljak. A pénztáros nő közölte, hogy nem tud mit csinálni, az automaták nem a MÁV tulajdona, és különben is, ő nem fogja nekem a fizetéséből visszafizetni a jegyem árát. De figyelmeztetett azért, hogy jegy nélkül ne szálljak fel a vonatra. OK, vettem jegyet, (vitára nem volt idő, mert az utolsó vonat volt, és csak pár perc az indulásig). Még a pénztáros azt is mondta, hogy az automata oldalán van a reklamációs telefonszám. Az elkövetkező napokban számtalanszor hívtam azt a számot, ahol csak egy érthetetlen géphang vette fel, de élő emberrel ott nem lehetett beszélni. Pár nap múlva kérdezem a vonaton a kallert, hogy ilyenkor mi van? Mire azt mondta, ha nagyon akarom, bemehetek a MÁV ügyeletre, és ott verhetem az asztalt, de megnyugtatott, hogy el fognak hajtani néhány bíztató megjegyzés kíséretében.
Hát, ezért van Mo. ott ahol. Szolgáltatás nulla, de jegyárat rendszeresen emelnek. És ilyen a hozzáállás, hogy milyen hülye vagyok, hogy nem maradok kussban. (A vonaton a kaller teljesen normális volt, ellenben a pénztáros kritikán aluli.)
Csaba