( portage | 2007. 07. 24., k – 15:14 )

Hát nagyapám tavriája 27tel bírja a 4est zörgés nélkül, anyám 2 kocsija 7tel is bírja, nem érzed azt, hogy szétesik, pedig egyik se sportautó. Szóval ezzel valami nincs rendben. Abban igazad van, hogy vissza kell váltani, de sztem túl fogja élni a kocsi, ha kezdőként néha ilyet csinálok, mert pl. leköt a forgalom vagy más okból.

Tükörjég meg működne, ha valaki kölcsönadná a kocsiját, és lenne tükörjegem. Egyelőre egyik se valósul meg. Emelkedő egyébként megy annyira megy, mint a síkterepen való elindulás, szóval az oktatói kocsival "ugrálok" az esetek 30%-ában. Érdekes, emelkedőn az oktatóin kívül 2 kocsival próbáltam eddig elindulni, mindkettővel elsőre ment, nem rángatott a motor, nem fulladt le.

"Sz@r kuplung nincs, max. faláb." - Lehet, de miért jó, ha egy kuplung miatt hibavonalat kapok, mert rángat a motor? Be lehet gyakorolni nyilván, de mért menjen el erre az időm? Úgyis olyan kocsit fogok vezetni, amiben olyan kuplung van, aminek van érezhető fogási tartománya, tudom fokozatosan engedni. Az se érv, hogy ha régi kocsit kell vezetnem, jól megszívom, mert ha egy tavria kuplungja elfogadható számomra, akkor nem hiszem, hogy nekem túl nagyok az igényeim ilyen tekintetben.

-------------------
2.6.21-gentoo-r4