Még annyi, hogy ne keseredj el. Van akinek több idő szükséges, van akinek nem. Ez nagyon sok mindentől függ (az oktatótól adott esetben nagyon :-) ).
Szerintem ne azt nézd, hogy mit nem tudsz, hanem, hogy mennyit tanulhatsz még! Nyilván azért mész oda, mert nem tudod, mire való az a bizonyos harmadik pedál és a célod az, hogy megtudd. :-) Komolyabbra fordítva, abból amit írsz, nekem úgy tűnik, hogy emellett az oktató mellett eléggé begörcsölsz (ami egyáltalán nem csoda, ha üvölt, ezt más sem viselné jól). Szerintem a legfontosabb, hogy lenyugodj amikor kocsiba ülsz, mert így nincs értelme folytatni a dolgot. Nem szégyen, ha azt mondod neki, hogy megpróbálsz egy másikat (vagy azt, hogy menjen a ....-ba). De szerintem azt sem most kellene. Tarts egy kis szünetet a "hivatalos" vonalon és kezdj el gyakorolni valakivel (ahogy ezt már más is mondta itt). Akkor menj vissza, ha már úgy érzed, hogy biztosan tudod kezelni az autót és tudsz közben mással is foglalkozni (pl. a forgalommal).
Ja, és ne úgy gyakorolj, hogy két hetetne egyszer, hanem lehetőleg minden nap egy kicsit. Még fél óra is számít, csak szokd a verdát. És nem kell véresen komolyan venni. Lehetőleg úgy csináld, hogy közben élvezed is, ne csak egy nyűg legyen. Találj ki feladatokat magadnak, csinálj szlalompályát, rendezz sörösüvegtörő versenyt, bármit, csak dobd fel egy kicsit a dolgot. Nem olyan nagy dolog ez, van négy kerék, ebből kettő többnyire hajtva van, kettőt meg lehet forgatni. És ennyi. :-D
A KRESZ-t meg lehet fejben is gyakorolni. Amikor az utcán vagy, és látsz egy helyzetet, akkor megkérdezheted magadtól, hogy akik ott közlekednek miért is úgy csinálják ahogy, stb. És ha nem tudod, akkor utánanézel. Ez azért fontos lenne, hogy ez működjön. :-)
--------------------------------------------
- Béla! Én vagyok! -...- Béla én vagyok.