( kojot | 2007. 04. 03., k – 22:39 )

Igen, pont ezen volnék, ilyen anyagokat böngészgetek. Csak tudod pont azt akarom elkerülni, h se túl se alacsony ne legyen a mérce. A "nagyok" könnyen lazázhatnak, és átléphetnek olyan szinteket más egyéb külső dolgokra hivatkozva, amit a kicsiknek még le kell bontani, meg kell magyarázni.
Tehát, ha egy életszerű helyzetben gondolkoduk.
A GumicsizmábanFelest szolgáltató cégnél a vezetés 2 ember, 2 a marketing, 4 az adminisztráció, 1 ügyfélszolgálat és 1 titkárnő. 60 alkalmazott, és közel 3000 ügyfelet szolgálnak ki.
Vagyis mindössze 10 ember számtech igényét kell kiszolgálni, akik tudják mi a dolguk. Tehát viszon olajozottan megy a meló, de előfordulnak ugye itt is ilyen olyan problémák. No ilyen környezetben kell megfelelő leírást találni. Az ITIL sajna a százas, vagy nagyobb nagyságrendre húzható rá, nem egy ilyen környezetre. Csak egy két mondat emelhető ki belőle. Én viszont a többi mondatra is megfelelő választ keresek, mert nem az ügyfél elijesztése a célom.
Azért is fordulok a közhöz, h a későbbi közönség részére is mércét tudjunk esetleg most kitalálni/kidolgozni. Köszönöm a tippet, és várok még hasonlókat!