Ezekre súlyos milliárdokat kellene (és tényleg kellene) költeni, plusz a vásárhelyi nagyállomást mindenestől ujjáépíteni; az meg orbitális faszság, hogy a vásárhelyi nagyállomás mellett a TT nincs visszakötve a vasúti pályába, vagy pl Rókusnál egyel kevesebb váltó van (mert akkor Szeged-Rókust is teljesen át kellene építeni). Ez kb. 50 mrd HUF lenne összesen, de kritikus infrastruktúra lévén ez nem kidobott pénz.
És ez kiesik objektíven, mint feladat, amit priorizálva aztán az állam megrendel, transzparensen, vagy a helyi döbrögi seggét kell nyalni hozzá, hogy legyen?
Nem ingázás formájában, mégis napi szinten.
Az nem ingázás, nem a Szeged-HMVH távon mész oda-vissza naponta, csúcsidőben, hidd el, más az optikája a problémáknak ingázásnál, mint amikor casual használod ezeket.