Nem ingázás formájában, mégis napi szinten.
A TT/MÁV üzemzavarok eleinte elég gyakoriak voltak -most már szerencsére ez nincs így-, illetve a pályának van egy sajátossága egy bizonyos "Sárrét" közelében, ahol is kb. 10 évente töltéságyazatig bezárólag fel kell újítani a pályát. (Van még egy, Hódmezővásárhelyen belül, ami miatt már az építés óta folyamatosan 20/40 km/h a sebességkorlátozás). Ezekre súlyos milliárdokat kellene (és tényleg kellene) költeni, plusz a vásárhelyi nagyállomást mindenestől ujjáépíteni; az meg orbitális faszság, hogy a vásárhelyi nagyállomás mellett a TT nincs visszakötve a vasúti pályába, vagy pl Rókusnál egyel kevesebb váltó van (mert akkor Szeged-Rókust is teljesen át kellene építeni). Ez kb. 50 mrd HUF lenne összesen, de kritikus infrastruktúra lévén ez nem kidobott pénz.
Hidd el, kritikusabb vagyok a tömegközlekedéssel, mint az elsőre tűnik - csak épp nem a mások által leírt, megalapozatlan dolgokkal foglalkozok, hanem pl az ilyenekkel - ez ugyanis tényleg ultragáz.