( _Franko_ | 2025. 11. 13., cs – 13:49 )

Pont abban a városban élek, ahol Lázár prosperált, amíg a helyiek el nem hajtották.

Úgy érted, hogy a helyi döbrögi seggét kellett nyalni ahhoz, hogy az befizetett adódból kapjál vissza valamennyit és ne az egész adód menjen el arra, hogy Lázáré legyen a batidai kastély és környezete? :)

A meglátásaid annyival szeretném alátámasztani, hogy annyira megszüntek a párhuzamosságok, hogy óránkáént kétszer van busz, egyszer vonat és 1-3/h mennyiségben tramtrain, azonos irányban és viszonylaton, megálló/állomás átfedésekkel.

Mondj már konkrét példákat, honnan - hova. Melyik busz, melyik vonat. Mert a tramtrain, a busz és a vonat teljesen külön helyekről indul és érkezik a két városban, minimális megálló átfedéssel (busz például nem áll meg ott, ahol a vonat megáll), a tramtrain az egyetlen, ami természeténél fogva érint két vasútállomást és bemegy a városközpontba.

De itt is ott tartunk, hogy ha vonattal szoktál menni, és nem a népkerti megállóba, mert a központi van gyalog közelebb, akkor nem érdekel a tramtrain és a busz helyzete, mert azok másfél kilométerre vannak onnan, ahonnan a vonatod indul. 5-10 perc késés miatt nem fogsz 20-25 percet gyalogolni.