( Summer6529 | 2025. 08. 26., k – 21:05 )

 

Na visszanéztem. Kicsit kavartam a dolgokat, mert másik ingatlanra meg kértem, hogy a P1 port nélküli órát cseréljék le P1 portos órára de sokalltam a költségét, amit kértek volna érte

 

szóval az áram értékekkel kapcsolatban ez volt a sztori:

  • Feb 13-n írtam nekik a felületen 
  • aznap jött egy visszaigazoló email
  • Feb 19-n írtam egy emait a elmueszmult@aram.eon.hu címre
  • erre nem találtam, hogy jött volna visszaigazolás
  • viszont feb 28-n jött egy email, ami alapján inkább azt mondom, hogy az előző hozzászólásom hülyeség és az eon-os címre írt kérésemnek volt hatása (mert erre hivatkoztak a válaszban)
    Az email az info@aram.eon.hu címről jött és az aláírás benne: ELMŰ Hálózati Kft. volt.
    Idemásolom a levélben lévő PDF-et, amit küldtek az email-ben mellékletként

Engedje meg, hogy a 2025.02.19-én érkezett, a XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX alatti
felhasználási helyre tett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk.

Tájékoztatjuk, hogy kérésének megfelelően a kért regiszterek bekerültek a P1 port kiolvasási listájába.
P1 port diagnosztika alapján minden rendben működik.

  •  Fogyasztásmérő gyári száma: XXXXXXXXXXXX
  •  Típusa: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Együttműködését köszönjük.
Ha egyéb információkra van szüksége, akár a fentiekkel, akár más témákkal kapcsolatban, a jövőben is
forduljon hozzánk bizalommal.
Munkatársaink az alábbi elérhetőségeken állnak rendelkezésére:

Üdvözlettel:
E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
az ELMŰ Hálózati Kft. Megbízásából