Na visszanéztem. Kicsit kavartam a dolgokat, mert másik ingatlanra meg kértem, hogy a P1 port nélküli órát cseréljék le P1 portos órára de sokalltam a költségét, amit kértek volna érte
szóval az áram értékekkel kapcsolatban ez volt a sztori:
- Feb 13-n írtam nekik a felületen
- aznap jött egy visszaigazoló email
- Feb 19-n írtam egy emait a elmueszmult@aram.eon.hu címre
- erre nem találtam, hogy jött volna visszaigazolás
- viszont feb 28-n jött egy email, ami alapján inkább azt mondom, hogy az előző hozzászólásom hülyeség és az eon-os címre írt kérésemnek volt hatása (mert erre hivatkoztak a válaszban)
Az email az info@aram.eon.hu címről jött és az aláírás benne: ELMŰ Hálózati Kft. volt.
Idemásolom a levélben lévő PDF-et, amit küldtek az email-ben mellékletként
Engedje meg, hogy a 2025.02.19-én érkezett, a XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX alatti
felhasználási helyre tett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk.Tájékoztatjuk, hogy kérésének megfelelően a kért regiszterek bekerültek a P1 port kiolvasási listájába.
P1 port diagnosztika alapján minden rendben működik.
- Fogyasztásmérő gyári száma: XXXXXXXXXXXX
- Típusa: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Együttműködését köszönjük.
Ha egyéb információkra van szüksége, akár a fentiekkel, akár más témákkal kapcsolatban, a jövőben is
forduljon hozzánk bizalommal.
Munkatársaink az alábbi elérhetőségeken állnak rendelkezésére:
- személyesen bármelyik ügyfélszolgálati irodánkon
- https://www.eon.hu/pestmegyeihalozat/ugyintezes/ugyfelszolgalat/elerhet…
- postai úton a 1380 Budapest Pf. 1200 címen
- e-mailben az info@aram.eon.hu címen
Üdvözlettel:
E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
az ELMŰ Hálózati Kft. Megbízásából