( zeller | 2025. 08. 02., szo – 13:28 )

Érdekes módon, a "zinternetelőtti" időkben működött a telefonos egyeztetés, az élő szóban történő problémafelvetés és segítségnyújtás... De a "mindenta zinterneten" humanoidoknak már ez zsenánt... Pedig hidd el, sokszor gyorsabban célt lehet érni ilyen módon... (Leadtam webes felületen teljesítménybővítésre és mérőhelynek szabványosítás miatti áthelyezésére az igényt, minden ott volt, amit kértek, földhivatali hiteles tulajdoni lap, térképmásolat, stb. Pár napra rá érkezett a levél, hogy hiánypótlásként kérik a tulajdonos nyilatkozatát hozzá (széljegyen voltam csak feltüntetve a tulajdoni lapon). Két dolgot tehettem volna: írok egy válaszlevelet, hogy sajnos az eredeti tulajdonos elhunyt, milyen dokumentumot nyújtsak be a nyilatkozata helyett, vagy - amit csináltam - élőszóban (telefon ugye...) rákérdeztem, hogy ilyenkor mit kell csinálni. Halotti akvi. kivonat jó, azt juttassam el hozzájuk - és jótanácsként még annyit tett hozzá az úr a vonal túlső végén, hogy ha személyesen beviszem az üfsz.-ra, az a gyorsabb, mert ott prompt rögzíteni tudják az igényhez. De volt más, webes ügyintézéshez kapcsolódó problémám/kérdésem is az évek során, amire telefonon vagy épp az érintett cég ügyfélszolgálatára besétálva kaptam meg a megfelelő választ. 
Szóval igen, ha az user böngésző-only, akkor szerintem ha nem is hülye, de a saját lehetőségeit korlátozza fölöslegesen.