( ggallo | 2025. 07. 09., sze – 06:49 )

Nem kozvetlen válasz a kérdésedre, de azért leírom: mi úgy döntöttünk, hogy nem asszisztálunk ennek a igénybe vételéhez egy ügyfélnek sem (és és személy szerint egy ismerősnek sem).

Ugyanis,
1) feltételekhez kötött, és mivel a felhasználó nem ért hozzá, nekünk kellene minden feltétel teljesülést biztosítani, majd elmagyarázni a kockázatokat, stb. Ez túl sok beletett munka és idő, amennyibe ez kerül, már vehet pénzért is Win10 update kiterjesztést ha nagyon akar,
2) mindössze egy év haladékot ad, és futhatjuk le újra ugyan ezt a kört azzal, hogy szeretnének Linux desktop-os (nem... pedig sok helyen Chrome+LibreOffice+Thunderbird a fő Windows10 desktop felhasználás felénk), vagy vesz új gépet ami Win11 kompatibilis,
3) az MS account-hoz szintén nem ért a felhasználó, tárolgassuk mi valami backup hozzáférést, hogy mikor elfelejti, teló cserénél kizárja magát a MFA-ból, akkor tudjunk segíteni a recovery-ben - köszi, de ezt sem kérjük.

A Win11 olyan-amilyen (szerintem szarabb a Win10-nél minden téren, de a felhasználó ebből sokat nem lát igazából a picit más kinézeten túl), és van már 50-60 ezerért is használt PC, ami kompatibilis vele, Win11 licenccel együtt.

Ahol olyan archív rendszer van, ami mondjuk csak Win10 32 biten képes futni (amit már szintén rég ki kellett volna dobni...), azt virtuális gépbe tesszük.