( dlaszlo | 2025. 07. 04., p – 20:29 )

"Az megvan, hogy pl. üzletben, autószervizben, orvosi rendelőben stb. 

- Felírom a telefonszámát, hogy tudjuk értesíteni!

- Tessék, itt a kártyám! Rajta az e-mail címem, telefonszámom stb.

- Ohh, köszönöm!

Meg tudja könnyíteni az életet és akár gyorsítani a folyamatot (;))? Ja, te se boltba, se szervizbe, se sehova nem jársz :D :D :D"

Ja.. A boltban lévőket meg pont te szivatod, mert onnan ugyanúgy átmásolják a számot a gépbe vagy a telefonba, ahová egyébként is kellett volna, a kártyát meg szépen kidobják. Nem fogják őrizgetni, keresgetni, külön tárolni.

Neked amúgy van névjegykártya tartód, ha valaki "papírfecniket" adna? Én ezeknek általában nem örülnék, nem valami praktikus. Ma már ez kicsit átalakulóban van szerintem. Egyébként is előtérbe került az online kommunikáció, vagy akár egy QR kód is jobb megoldás lehet.

De nem azt mondom, hogy nincs értelme: Konzervatívabb, idősebb ügyfeleknél, partnereknél, vagy arra az esetre, egy offline találkozón, ha Te is kapsz. Vagy mondjuk ha Te vagy a fogorvos, és jó fej vagy, és biztosítod azoknak, akik nem akarnak QR kódot olvasni.