( igor | 2025. 07. 03., cs – 15:20 )

Osszehasonlitaskent egy masik megoldas egy korabbi munkahelyemen.

2010-et irunk. Szol a fonok kb ugy tizenotunknek, hogy mindenki regisztraljon be a LinkedInre es toltse ki a szakmai eletutjat reszletesen. Akkor meg nem nagyon volt itthon elterjedve a LinkedIn, legtobben nem is ismertuk.

Ezutan az irodavezeto adott egy listat nyolc emberrol, hogy jeloljuk be oket es utana tanulmanyozzuk a profiljukat, ok is igy fognak tenni. Amikor 2 het mulva megerkeznek a targyalasra, akkor dedikaltan fognak midenkit megkeresni a megfelelo targyalopartnerek es 1on1-okban vagy csoportokban beszljuk at a projektet/szerzodest stb. A vegen egy kozos targyalas, gyors osszegzes, vacsora, ivaszat, reggel repulnek vissza.

Nem volt nevjegykartya senkinel es nagyon jo megoldas volt igy, mert nagyon draga az idejuk.
Kis sufnituning ceg volt: a Sony Pictures Television International technikai vezerkara volt a targyalopartner.

Ettol fuggetlenul meg lehet letosogultsaga, foleg kkv-knal, mert sok a regivagasu uzletember a vezetosegukben.