( BehringerZoltan | 2025. 07. 02., sze – 20:27 )

> Te hogy oldanád meg ezt a problémát? 

Bocsánat én soha nem állítittom h ez a kérdés számítástechnikai oldalról megoldható lenne. Épp ellenkezőleg, akár ebben a topikban is többször leírtam, h az élő ember [és az ő szándékai] informatikai jeleknek ill. fordítva az informatikai jelek élő embernek való megfeleltetése hibával terhelt. Minden ilyen hibáért az informatikai rendszert üzemeltetőt terheli a felelősség. Gondolom ez egy olyan állítás ami nehezen lenne vitatható, így axiomának kell tekintenünk!  

A helyzet szabályozási oldalról oldható meg, azzal ha a bank objektív felelősségét kinyilvánítjuk. Az ő rendszere, az ő biznisze a felelősség is az ővé! Köteles jótállni a bekövetkezett károkért. Ha a bank azt gondolja, h az ügyfél visszaélt a bank objektív felelősségével és csaló módon járt el, tegyen ellene büntető feljelentést a rendőrségen, majd a nyomozás kideríti mi történt! 
Ezzel egyidőben biztosítani kell, h az ügyfelek költség nélkül ki tudják venni a pénzüket a bankból, mert az egészséges piaci viszonyok csak így állíthatók helyre. A piaci viszonyok közt a béna és csaló bankok tönkremennek. A normális bankok pedig keresni fogják az ügyfelek kegyeit, nem lehülyézni fogják őket. 
Az összes technikai faszkodás ezután a bank belső ügye. Ha túlbonyolítja a rendszerét vagy az állítólagos biztonság jegyében pl. olyan sms-ekre alapítja amiket az ügyfelei nem olvasnak el és ezekből kifolyólag kár éri őket, akkor a többi ügyfel pikk-pakk átpártól a másik bankhoz a betétállományával együtt. Vagyis a normális piaci viszonyok az online - de tágabban véve az egész - bankolás jelenlegi abszurd helyzetét normalizálnák.