"Egy problémát nem lehet azon szinten megoldani ahol keletkezik. Az egész anomália hátterében az van, h a bank rendszere nem zárja ki annak a lehetőségét, h a csalók az ügyfél felé mímeljék a bank szolgáltatásait és online felületét, és az ilyen módon megtévesztett ügyfél hamis oldalon megadott aláíró kódjával a csalók a valódi banki oldalon lenullázák az ügyfél számláját. Lássuk már a probléma a bank szolgáltatásának hamisításának a lehetősége, méghozzá könnyű lehetősége."
Az egész anomália hátterében az áll, hogy az emberek nem tudnak/akarnak olvasni és nem tudják/akarják felfogni, amit leírnak nekik. Lásd a fenti agymenésed arról, hogy a "banki szolgáltatás hamisítható" - nem a szolgáltatás, hanem a weboldal tartalma másolható le, ami ellen nagyon nem tudsz védekezni (tudod: azok a bájtok, amik átmentek a dróton a kliensre, _és_ ott megjeleníthető weboldalt alkotnak, az bizony le is menthető, lemásolható - egy dolog nem másolható le, az az oldal _címe_, az URL, amit használni kell. Ja, azt is el kellene olvasni, vagy épp a kis kacsójával kéne bepötyögni, avagy elmentett könyvjelzőből kéne odakolbászolni...
"a tapasztalat is azt mutatja h nem olvassák el az ügyfelek, csak írják a kódot. Most mindegy h erről kinek mi a véleménye, azt mint adottságot kell rögzíteni és ennek az adottságnak a figyelembevételével eljárni a továbbiakban. Na ez az amire a bank nem hajlandó. "
Te hogy oldanád meg ezt a problémát? Nem, az ügyfél nem okos, ellenben hülye, sőt debil, és csak a számokat látja meg az üzenetben, és bármi van mellette, nem érdekli, csak agyatlanul másolja azt befelé a ficemfacom.megtort.wordpree.oldal.com/_randomszemét/atebankodsecureoldala/mexívtad.php oldalra...
(Ahogy a reakcióidat látom, te sem igazánolvasol, vagy lehet, hogy igen, de nem értelmezed, nem fogod fel, nem gondolod át azt, amit neked írnak/írunk... Igen, lassan a galambbal sakkozni jut rólad az eszembe...)