Mivel nyiltan nem az autos kozlekedest preferalja a belvarosban (en sem), en nem csodalkozom azon, hogy az autos helyzet nem lett jobb Budapesten. A dugonoveles egy bullshit, maganak a szonak sincs ertelme, Tarlos idejeben is allandoan dugo volt a varosban, ezzel nem lehet mit kezdeni, ez a varos nem alkalmas arra, hogy nyakra-faszra autoval jarjon benne mindenki. Hozzatennem, hogy ezt semmilyen nagyvarosban nem lehet megoldani: Amerikaban, ahol autos kozlekedesen kivul mast nem ismernek is allandoan dugok vannak a nagyvarosokban hiaba van 8 autopalya egymas felett. Budapestre az egyetlen megoldas a kozossegi kozlekedes fejlesztese. Az utak allapotarol annyit, hogy egyszer tegyel egy kort Debrecenben, a fidesz csodavarosaban, elsirod magad hogy mi tortenik az autoddal.
Rakosrendezo egy kenyszerpalya volt, abszolut helyeslem a dontest, megmentette a varost egy arab negyedtol. A MOL torony nem lett eleg undorito, tovabbi ocsmany epitkezeseket szeretnenk meg latni a felso tizezer szamara?
A mutyijaival kapcsolatban igazad van. A negativ oldalra meg feltennem, hogy szerintem nem rugta tokon elegge a kormanyt amikor megtehette volna. Pesti also rakpart hetvegi lezarasa egy baromsag. 3-as metro felujitasa reszben sikerult, a klimak lemaradtak. A budapestiek sem teljesen elegedettek a munkajaval mert majdnem leszavaztak. (de nem a fidesz jeloltjevel)
Pozitiv oldalon ott a Lanchid felujitasa, Blaha, a biciklisavok, a kerekparsavok a koruton. A fejlesztes nehezkes az egyre novekvo kormanyzati elvonasok es az ilyen Rakosrendezos geciskedesek miatt.